Og³oszenie z dnia 2024-11-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie u¿ytkowe w budynku Starej Szko³y w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: STOWARZYSZENIE MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO JAROS£AW-PRZEWORSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362798233
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Cerkiewna 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaros³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja.mof@um.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.moforg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Jednostka subsydiowana
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
WZMOCNIENIE POWI¡ZAÑ I WSPÓ£PRACY POMIÊDZY JEDNOSTKAMI SAMORZ¡DU TERYTORIALNEGO WCHODZ¡CYMI W SK£AD MOF JAROS£AW-PRZEWORSK
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie u¿ytkowe w budynku Starej Szko³y w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b1603d1-8d43-416a-b4b0-d4dece32751f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00579854
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FEPK.07 „Kapita³ ludzki gotowy do zmian” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027* „Lepsza przysz³o¶æ - nowe horyzonty” nr FEPK.07.08-IP.01-0060/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. ¦rodki komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji.
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
P. Agata Mi¶ko, e-mail: promocja.mof@um.jaroslaw.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9) Dokumenty elektroniczne(1), o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
(1) Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ.
10) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty (2), inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
12) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym (3) lub podpisem osobistym (4), mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Wiêcej informacji zawiera SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO zawarte s± w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce RODO zawarte s± w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja przestrzeni strychowej na pomieszczenie u¿ytkowe w budynku Starej Szko³y w Ujeznej w celu utworzenia 15 miejsc office sharingu oraz dostosowania obiektu do korzystania przez osoby z niepe³nosprawno¶ci± w ramach projektu pt. FEPK.07 „Kapita³ ludzki gotowy do zmian” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027* „Lepsza przysz³o¶æ - nowe horyzonty” nr FEPK.07.08-IP.01-0060/23 zgodnie z OPZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielenie dodatkowej gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê równ± co najmniej: 150 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia posiadaj±ce uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
b) posiada niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczenie:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± równ± co najmniej: 150 000,00 z³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron i wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany w ni¿ej przedstawionym zakresie:1) Zmiany terminu zakoñczenia robót budowlanych w przypadku:
a) wyst±pienia warunków atmosferycznych i zdarzeñ losowych, które istotnie utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót,
b) wprowadzenie zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy,
c) konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód, pozwoleñ od osób trzecich lub w³a¶ciwych organów.
2) W przypadku postanowieñ, które maj± zwi±zek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonymi w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cymi potrzebê zmiany umowy. Zmiany wysoko¶ci podatku VAT.
3) Zmiany w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania, sposobu i zakresu wykonania umowy w przypadku:
a) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wykazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji,
b) konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu, wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, odbiegaj±cych
w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej.
c) wyst±pienia warunków terenu odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych
w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkanie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych,
d) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy, przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu w szczególno¶ci na zmiany obowi±zuj±cego prawa, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji, z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami.
2. Wymienione w ust. 1 postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. Wykonawca jest zobowi±zany do prowadzenia bie¿±cej dokumentacji, koniecznej dla uzasadnienia ¿±danej zmiany.
4. Wniosek w sprawach o których mowa w ust. 1 Wykonawca winien przekazaæ Zamawiaj±cemu niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ 7 dni roboczych od dnia w którym Wykonawca dowiedzia³ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 4 Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-19
INNE PRZETARGI Z JAROS£AWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jaros³awiu
- Zakup, dostawa i monta¿ urz±dzeñ klimatyzacji wraz z niezbêdn± instalacj± w Budynku nr 8
- "Sporz±dzenie planu ogólnego Miasta Jaros³awia".
- Przebudowa pomieszczeñ COM w Jaros³awiu z przeznaczeniem na pracowniê TK i pracowniê endoskopii pn Poprawa jako¶ci us³ug med. COM w Jaros³awiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i monta¿ mebli, dostawa krzese³, foteli, taboretów dla potrzeb wyposa¿enia laboratorium analitycznego - z podzia³em na czê¶ci
- Przeprowadzenie audytów zgodno¶ci serwisów internetowych Zamawiaj±cego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostêpno¶ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
wiêcej: przetargi w Jaros³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w ¯ukowie
- Utrzymanie w gotowo¶ci technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licz±c od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeñ kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykoñczeniowych pomieszczeñ przeznaczonych na potrzeby obs³ugi osób korzystaj±cych z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.