Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00440745/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00450116/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby leczenia udarów mózgu dla Szpitala Joannitas w Pszczynie samorządowej Sp. z o.o. w restrukturyzacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pszczyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,142894,ec31acbadd5bb1d38f31d8a02b6e4b4c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby leczenia udarów mózgu dla Szpitala Joannitas w Pszczynie samorządowej Sp. z o.o. w restrukturyzacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed22ce6a-681f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035625/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby leczenia udarów mózgu dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.11.2023.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnych łóżek elektrycznych, ilość 12 sztuk. Miejscem dostawy jest Szpital Powiatowy w Pszczynie , 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera załącznik nr 3a do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 80798,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek elektrycznych, w ilości 4 sztuki.Miejscem dostawy jest Szpital Powiatowy w Pszczynie , 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3b do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 58405,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych w ilości 4 sztuki. Miejscem dostawy jest szpital Powiatowy w Pszczynie , 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3c do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 9722,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek przyłóżkowych w ilości 12 sztuk oraz dostawa szafek kompaktowych przyłóżkowych w ilości 4 sztuki.Miejscem dostawy jest Szpital Powiatowy w Pszczynie , 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku 3d do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.5.) Wartość części: 24222,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie tj. do 25 października 2023 r. do godz. 09:00 nie złożono w części 1,2,4 żadnej oferty (brak ofert). Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie tj. do 25 października 2023 r. do godz. 09:00 nie złożono w części 1,2,4 żadnej oferty (brak ofert). Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REVITA Ewa Krutul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421255983
7.3.3) Ulica: Podamirowo
7.3.4) Miejscowość: Mścice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-031
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie tj. do 25 października 2023 r. do godz. 09:00 nie złożono w części 1,2,4 żadnej oferty (brak ofert). Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa 70 elektrycznych łóżek szpitalnych wraz z montażem i szkoleniem
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
więcej: Łóżka do użytku medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.