Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454468/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Korepetycje dla wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590715160
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa1a
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 736-14-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpropoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpropoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81190dbf-52d2-42f9-9fdb-87039f3a942a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Korepetycje dla wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81190dbf-52d2-42f9-9fdb-87039f3a942a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00303102/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Korepetycje dla wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027; Numer i nazwa Priorytetu: FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem" Numer i nazwa Działania: FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454468
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.2611.3.2024.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 345600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z matematyki w Powiatowej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej "Przystań", ul. Cicha 1a, 26-330 Żarnów
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z matematyki w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Powiatowej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej "Przystań", ul. Cicha 1a, 26-330 Żarnów
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA :
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z matematyki w Powiatowej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej "Pałacyk", Mroczków Gościnny 1, 26-300 Opoczno
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z matematyki w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Powiatowej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej "Pałacyk", Mroczków Gościnny 1, 26-300 Opoczno
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA :
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIIŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z matematyki w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, Mroczków Gościnny 2, 26-300 Opoczno
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z matematyki w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, Mroczków Gościnny 2, 26-300 Opoczno.
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA :
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IVŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z matematyki w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, ul. Staromiejska 14, 26-300 Opoczno
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z matematyki w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, ul. Staromiejska 14, 26-300 Opoczno.
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z języka angielskiego w Powiatowej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej "Przystań", ul. Cicha 1a, 26-330 Żarnów
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka angielskiego w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Powiatowej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej "Przystań", ul. Cicha 1a, 26-330 Żarnów
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z języka angielskiego w Powiatowej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej "Pałacyk", Mroczków Gościnny 1, 26-300 Opoczno
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka angielskiego w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Powiatowej Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej "Pałacyk", Mroczków Gościnny 1, 26-300 Opoczno
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIIŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z języka angielskiego w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, Mroczków Gościnny 2, 26-300 Opoczno
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka angielskiego w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, Mroczków Gościnny 2, 26-300 Opoczno.
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo –Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIIIŚwiadczenie usług udzielania korepetycji z języka angielskiego w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, ul. Staromiejska 14, 26-300 Opoczno
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka angielskiego w wymiarze 24h dydaktycznych miesięcznie przez okres dwóch lat szkolnych - 2024/2025 i 2025/2026, tj. 20 m-cy kalendarzowych.
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej typu rodzinnego, ul. Staromiejska 14, 26-300 Opoczno.
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia w stawce godzinowej dojazdu do w/w Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69792,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69792,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69792,00
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69792,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69542,40 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69542,40 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ ceny najkorzystniejszych ofert w poszczególnych częściach przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69542,40 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69542,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryka Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 69093012268
7.3.3) Ulica: Januszewice 85b
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w miejscowości Ogonowice Świnna - Sitowa
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- "DOPOSAŻENIE BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO W OPOCZNIE W INSTALACJĘ KLIMATYZACJI - SEGMENT C"
- Obiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Opoczno w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Sobawinach.
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Realizacja Programu Profilaktyczno-Wychowawczego Epsilon rekomendowanego przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.