eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza"Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej oraz drogowej wraz z wykorzystaniem OZE do modernizacji oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Rajcza".



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej oraz drogowej wraz z wykorzystaniem OZE do modernizacji oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Rajcza”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2f45e95-ced8-4f48-97ee-10a2e172dc8b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej oraz drogowej wraz z wykorzystaniem OZE do modernizacji oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Rajcza”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2f45e95-ced8-4f48-97ee-10a2e172dc8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407735

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8792720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej oraz drogowej wraz z wykorzystaniem OZE do modernizacji oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Rajcza”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części obejmujące łącznie 4 zadania. Część pierwsza obejmuje zadania 1 i 2, Część druga zamówienia obejmuje zadania 3 i 4. Uwaga dopuszczenie przez Zamawiającego składania ofert częściowych oznacza, iż Wykonawca składając ofertę na wykonanie danej części zamówienia oferuje wykonanie wszystkich zadań objętych tą częścią. Nie dopuszcza się złożenia oferty na wykonanie pojedynczego zadania w ramach danej części zamówienia.
Wykonawca może złożyć odrębne oferty na wykonanie obu części zamówienia.
3. PIERWSZA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje swoim zakresem zadania nr 1 i 2:
1) Zadanie 1 obejmujące: Przebudowy oraz remonty 17. dróg na terenie gminy Rajcza:
a) SOŁECTWO RAJCZA:
- Remont drogi w ramach zadania: „Przebudowa drogi gminnej „Do Cyconi” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” znajdującej się na działkach: znajdującej się na działkach ewidencyjnych 3498/1, 10206/1 oraz 3026/1 położonych w Rajczy.
- Remont drogi w ramach zadania „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Hulboi” w Rajczy w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działce: 10273/1, 10268/2, 10307/5, położonych w Rajczy.
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Pichutów” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” obejmuje swym zakresem Etap III inwestycji. Etap ten składa się z czterech odcinków drogi: Odcinek D o długości 89,0 m; Odcinek E o długości 65,0 m; Odcinek F o długości 88,0 m; Odcinek G o długości 84,0 m.
- Remont drogi w ramach zadania „Przebudowa drogi gminnej „Poniżej Szkoły” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” w km od 0+000 do 0+205 na działkach 10541 i 10541/2, obręb ewidencyjny Rajcza, jednostka ewidencyjna Rajcza.
- Remont drogi w ramach zadania „Przebudowa drogi gminnej „Do Tomusi” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” znajdującej się na działce ewidencyjnej: 10257/1 położonej w Rajczy. P
b) SOŁECTWO RYCERKA DOLNA
- „Przebudowa odcinka drogi gminnej „Do Pralni” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działce ewidencyjnej: 5031/1 położonej w Rycerce Dolnej.
- Remont w Ramach zadania „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Przystanku PKP” w Rycerce Dolnej w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” znajdującej się na działce: 5022/1 (obręb 0002 Rycerka Dolna, powiat żywiecki).
c) SOŁECTWO RYCERKA GÓRNA
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Cmentarza” w Rycerce Górnej w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działce: 2091/259, 2051, 2049/2 położonej w Rycerce Górnej.
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Na Oźną” w Rycerce Górnej w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działce: 7419 (obręb 0003 Rycerka Górna, powiat żywiecki).
d) SOŁECTWO SÓL
- Remont drogi w ramach zadania: „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Cmentarza” w Soli w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działkach: 10270/1 oraz 10270/2 położonych w Soli.
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Na Polanę w Soli” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działce: 9434 położonej w Soli.
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Za Dział w Soli” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” znajdującej się na działkach ewidencyjnych: 8548, 8409, 7438/1 położonej w Soli.
- „Przebudowa drogi „Zagajka” w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza od km 0+140 do km 0+660 o szerokości zmiennej – 2,75 m do 3,00 m na działce ewidencyjnej 9056/4 położonej w Soli.
e) SOŁECTWO SÓL-KICZORA
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Jasińskich” w Soli-Kiczorze w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działkach: 12043/1, 12429, 12404, 12440/6, 12105/2, 12040/2, 11971, 12391 położonych w Soli–Kiczorze.
f) SOŁECTWO ZWARDOŃ
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Chatki Skalanka” w Zwardoniu w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działkach ewidencyjnych: 1142, 1250 oraz 1304 położonych w Zwardoniu.
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Do Dziergasów” w Zwardoniu w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza”, znajdującej się na działkach ewidencyjnych: 7907/9, 7913/4, 7915/3, 7916/5, 7924/12, 7924/22, 7924/9, 7928/11, 7928/7, 7930/9, 7930/7, 7931/17, 7912/4 oraz 7939/3 położonych w Zwardoniu.
- „Przebudowa drogi wewnętrznej „Rastoka-Węglarze” w Zwardoniu w ramach budowy i modernizacji infrastruktury drogowej w gminie Rajcza” znajdującej się na działkach ewidencyjnych: 14651/1, 10102/52, 14651/3, 10102/63, 10102/58, 14651/5, 9885/106, 9970/5, 2065, 9970/4 oraz 14651/7 położonych w Zwardoniu
2) Zadanie 2 obejmujące: Budowę i modernizację oświetlenia przestrzeni publicznej poprzez zakup i montaż lamp solarnych (60 szt.)
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ulicznych lamp solarnych autonomicznych zasilanych przy pomocy paneli PV we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Sołectw Gminy Rajcza w liczbie 60 sztuk.

SZCZEGÓŁOWY OPZ ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZ. II SWZ ORAZ W ZAŁĄCZNIKACH DO SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 5263300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej oraz drogowej wraz z wykorzystaniem OZE do modernizacji oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Rajcza”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części obejmujące łącznie 4 zadania. Część pierwsza obejmuje zadania 1 i 2, Część druga zamówienia obejmuje zadania 3 i 4. Uwaga dopuszczenie przez Zamawiającego składania ofert częściowych oznacza, iż Wykonawca składając ofertę na wykonanie danej części zamówienia oferuje wykonanie wszystkich zadań objętych tą częścią. Nie dopuszcza się złożenia oferty na wykonanie pojedynczego zadania w ramach danej części zamówienia.
Wykonawca może złożyć odrębne oferty na wykonanie obu części zamówienia.
4. DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje swoim zakresem zadania nr 3 i 4:
1) Zadanie 3 – Przedmiot zamówienia: Modernizacja infrastruktury społecznej w Gminie Rajcza poprzez budowę Gminnego Centrum Międzypokoleniowego w Rajczy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia elewacji, uzupełnienia brakującej stolarki okiennej oraz wykonaniu pokrycia dachowego w budynku GCM w Rajczy. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie:
• remontu pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z montażem obróbek blacharskich oraz montażem instalacji odgromowej na części głównej budynku,
• wymianie uszkodzonych rynien i rur spustowych, wymianie podbitki, naprawie miejscowo pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej oraz montażu śniegołapów belkowych na części budynku nad salą gimnastyczną,
• montażu folii paroizolacyjnej, wykonaniu wylewki betonowej gr. 5 cm zbrojonej siatką stalową wraz izolacją ze styropianu EPS100 oraz pokrycia z membrany PCW na części tarasowej budynku,
• montażu wpustów dachowych ogrzewanych wraz z instalacją na części tarasowej,
• montażu nawierzchni z płytek gres o wymiarach 60x60x2cm na systemie podkładek regulowanych z tworzyw sztucznych na części tarasowej,
• wykonanie robót wykończeniowych ścian attyki wraz z montażem obróbek blacharskich z blachy na rąbek stojący,
• robót związanych z przebudową kominów,
• montażu stolarki aluminiowej drzwiowej i PCV okiennej,
• montażu pochwytu na wspornikach na ścianie attyki dla uzyskania wysokości balustrady 1,1m
• montażu pochwytu na wspornikach na ścianie attyki,
• ocieplenia ścian wełną mineralną gr. 18 cm w systemie BSO.
Szczegółowy zakres robót oraz opis przedmiotu zamówienia określono w:
a. Przedmiarze robót dla budynku GCM – Załącznik nr 26A do SWZ
b. Opisie robót budowlanych dla budynku GCM – Załącznik nr 26B do SWZ
c. STWIOR dla budynku GCM – Załącznik nr 26C do SWZ

2) Zadanie 4 – Przedmiot zamówienia: Budowa Budynku Społeczności Lokalnej w Soli-Kiczorze.
A) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki istniejącego budynku mieszkalno-użytkowego oraz budowie nowego budynku użytkowego dla lokalnej społeczności w miejscowości Sól-Kiczora na działce ewidencyjnej nr 12781/1. Szczegółowy zakres robót obejmuje w pierwszej kolejności wykonanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę budynku w Soli-Kiczorze pod nr 296 oraz wykonanie przedmiotowej rozbiórki. Dane techniczne istniejącego budynku przeznaczonego do rozbiórki:
• Liczba kondygnacji 3,
• Powierzchnia zabudowy – Pz = 130,57 m2,
• Powierzchnia użytkowa – Pu = 175,50 m2,
• Kubatura V = 936 m3.
B) Opis ogólny istniejącego budynku:
• Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym w konstrukcji drewnianej. W części parteru wykorzystywany był jako świetlica środowiskowa, a w części poddasza jako mieszkanie. Obiekt w lichym i złym stanie technicznym o niskim standardzie;
• Konstrukcja budynku: fundamenty w postaci ścian fundamentowych z kamienia naturalnego ułożonego na zaprawie cementowo-wapiennej; ściany zewnętrzne i wewnętrzne drewniane z bali wykończone deskami drewnianymi; stropy drewniane z bali; kominy z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej; schody wewnętrzne drewniane; schody zewnętrzne betonowe; dach o konstrukcji drewnianej pokryty blachą ocynkowaną trapezową;
• Budynek wyposażony w: stolarkę okienną drewnianą skrzynkową; stolarkę drzwiową drewnianą; podłogi drewniane z desek na legarach; instalację elektryczną oświetleniową; instalację wodociągową podłączoną do studni; instalację kanalizacyjną podłączoną do kanalizacji zbiorczej; instalację grzewczą co wyposażoną w kocioł węglowy.
C) W kolejnym etapie należy zaprojektować i wybudować nowy budynek użytkowy dla lokalnej społeczności. Dane techniczne planowanego budynku:
• Ilość kondygnacji – 3,
• Powierzchnia zabudowy – Pz = 111,55 m2,
• Powierzchnia użytkowa – Pu = 214,12 m2,
• Kubatura V = 1 069,04 m3.
D) Opis ogólny planowanego budynku:
• Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym w konstrukcji tradycyjnej murowany.
• Konstrukcja budynku: ławy i ściany fundamentowe żelbetowe; ściany zewnętrzne oraz konstrukcyjne murowane z pustaków ceramicznych lub bloczków; stropy i schody żelbetowe monolityczne; konstrukcja dachu drewniana.
• Roboty wykończeniowe: pokrycie dachowe z blachodachówki, śniegołapy, ławy kominiarskie, wyłaz dachowy; rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej; elewacja – ocieplenie w systemie BSO, wykończenie tynk cienkowarstwowy, okładzina kamienna; stolarka okienna PCV; stolarka drzwiowa zewnętrzna metalowa, stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana, brama segmentowa do kotłowni z napędem elektrycznym; wykończenie ścian i sufitów – tynki gipsowe, gładzie gipsowe, malowanie; wykończenie podłóg – wylewki betonowe, płytki gresowe; wykończenie poddasza w systemie suchej zabudowy.
• Budynek wyposażyć w instalację elektryczną, odgromową kanalizacyjną, wodną c.w.u., ogrzewanie podłogowe; źródło ciepła – kocioł na pellet.
• Wykonać przyłącza do budynku: kanalizacyjne, wodociągowe i energetyczne.
E) Zagospodarowanie terenu ma obejmować wykonanie: oświetlenia zewnętrznego, muru oporowego przy wejściu do kotłowni, schody zewnętrzne do kuchni w konstrukcji drewnianej. Dojścia do budynku z kostki brukowej betonowej, wiatę śmietnikową, wymianę ogrodzenia od strony drogi wraz z bramą oraz organizację miejsc parkingowych.
F) Materiał z rozbiórki budynku należy przekazać do utylizacji.
G) Realizacja zadania 4 winna nastąpić w formule „zaprojektuj i wybuduj” na zasadach określonych w PFU.
H) Szczegółowy zakres robót oraz opis przedmiotu zamówienia określono w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) dot. budowy Budynku Społeczności Lokalnej w Soli-Kiczorze – Załącznik nr 27 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 3529420,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4419918,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5258614,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4419918,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych DROBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242895676

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 103

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4419918,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487684,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2487684,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Wykończeniowe REMAL Paweł Sporek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531027282

7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 237

7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2487684,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.