eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzepinRozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rzepin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puszczy Rzepińskiej 11

1.5.2.) Miejscowość: Rzepin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7598 605

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzepin@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14185415-1da6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14185415-1da6-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494789/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja Kwatery Myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3747974,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego obiektu budowlanego w ramach którego funkcjonuje:

1. Kwatera myśliwska – część obiektu budowlanego przeznaczona do zakwaterowania i obsługi gości, składająca się z:
- Piwnica: kotłownia, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia gospodarcze.
- Parter: ciągi komunikacyjne, WC x 2, aneks kuchenny, jadalnia, wiatrołap, szatnia.
- I piętro: ciągi komunikacyjne, pomieszczenie gospodarcze, 4 pokoje z łazienkami.
- II piętro: ciągi komunikacyjne, pomieszczenie gospodarcze, 4 pokoje z łazienkami.

2. Leśniczówka łowiecka – część mieszkalna przeznaczona do zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych i biurowych leśniczego ds. łowieckich, składająca się z:
- Parter: ciąg komunikacyjny, kuchnia, jadalnia, 2 pokoje, łazienka, spiżarnia, wiatrołap, pomieszczenie biurowe.
- I piętro: pokój z aneksem kuchennym, ciąg komunikacyjny, 2 pokoje, łazienka.

Poglądowy schemat stanu istniejącego zawiera inwentaryzacja budynku stanowiąca załącznik nr 1.8 do SWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego budynku na cele budynku zamieszkania zbiorowego z rozbudową części rekreacyjno-gastronomicznej o ogród zimowy w części południowozachodniej (skrzydło południowe). W ramach prac przebudowie i rozbudowie ulegnie również wiatrołap wejściowy do budynku (elewacja wschodnia) oraz ryzalit wejściowy do części mieszkalnej na elewacji północno-wschodniej. Inwestycja obejmuje przebudowę pomieszczeń zamieszkania oraz pomieszczeń użytkowych skrzydła południowego w celu uzyskania optymalnych walorów funkcjonalnych tej części budynku.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także przebudowę funkcjonującego obecnie w skrzydle północnym budynku 2-poziomowego mieszkania leśniczego, do którego przynależy również kondygnacja piwniczna skrzydła północnego, w taki sposób, by zaadaptować powierzchnię kondygnacji parterowej skrzydła północnego na cele funkcjonowania obiektu zamieszkania zbiorowego, funkcjonującego przede wszystkim w skrzydle południowym budynku. W tej części zlokalizowane będą pokoje mieszkalne oraz sanitariaty ogólnodostępne.

W celu zapewnienia mieszkańcom możliwości swobodnego dostępu do kondygnacji +1 oraz kondygnacji piwnicznej skrzydła północnego, zaprojektowano przebudowę i rozbudowę ryzalitu północnego w taki sposób by zlokalizować w nim klatkę schodową mieszkania, łączącą kondygnację +1, parter oraz piwnicę. Nowe wejście do mieszkania leśniczego znajdować będzie się w elewacji północnej ryzalitu. Nowy ryzalit zachowuje formę i stylistykę pozostałej części obiektu. Część mieszkalna i ogólnodostępna oddzielone będą od siebie przegrodami stałymi w pionie i poziomie w sposób zapewniający określony stopień ochrony pożarowej.

Roboty budowlane obejmują także wykonanie warstw izolacji termicznej z wełny mineralnej na istniejących ścianach zewnętrznych budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wybicie nowych otworów okiennych i drzwiowych (zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji projektowej).

W ramach prac objętych przedmiotem zamówienia wykonaniu, przebudowie, wymianie podlegać będą następujące instalacje:
- Instalacja zasilająca – elektroenergetyczna;
- Instalacja wodociągowo-kanalizacyjna;
- Instalacja grzewcza bazująca na energii elektrycznej - pompa ciepła;
- Instalacja wentylacyjna z odzyskiem ciepła;
- Instalacja oświetleniowa;
- Instalacja logiczna w tym instalacja sygnalizacji pożaru.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, na który składają się:
- Załącznik nr 1.1 – Decyzja o pozwoleniu na budowę;
- Załącznik nr 1.2 – Projekt zagospodarowania terenu;
- Załącznik nr 1.3 - Projekt architektoniczno-budowlany;
- Załącznik nr 1.4 – Projekt techniczny;
- Załącznik nr 1.5 – Projekt wykonawczy;
- Załącznik nr 1.6 – Przedmiary robót;
- Załącznik nr 1.7 – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
- Załącznik nr 1.8 – Poglądowy schemat stanu istniejącego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3718702,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3883739,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3718702,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Infraconnect Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Synergies Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734777

7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część prac budowlanych, część prac elektrycznych, część prac sanitarnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3718702,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.