Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402074/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Budowa budynku hali maszyn.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Budowa budynku hali maszyn.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfe65c89-506b-42bf-80b5-96c6b7c3608c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034321/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Budowa budynku hali maszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie prowadzone i finansowane jest w ramach konkursu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) na realizację projektu pn. Utworzenie Branżo-wego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu Wniosek numer: KPO/22/BCU/W/00392.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/21/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3348756,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Budowa budynku hali maszyn.
2. W ramach zamówienia zaplanowano:
a) branża budowlana:
• Wykonanie fundamentów, ścian, stropów
• Montaż konstrukcji stalowej – wykonanie projektu warsztatowego konstrukcji
stalowej przez wykonawcę
• Ocieplenie części biurowej i montaż ścian z płyt warstwowych w części
diagnostycznej
• Murowanie ścian w części dydaktycznej
• Montaż stolarki drzwiowej i okiennej
• Wykonanie podkładów betonowych
• Tynki cementowo-wapienne
• Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej
• Posadzki w części biurowej i pomieszczeniu stacji diagnostycznej
• Montaż drzwi wejściowych do budynku
• Wykonanie elewacji budynku
• Montaż stolarki wewnętrznej
• Montaż bram garażowych
• Montaż balustrady schodowej
• Montaż balustrady na tarasie
• Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej - wg. planu zagospodarowania
• Przygotowanie wszystkich dokumentów potrzebnych do zgłoszenia budynku
do odbioru
b) branża elektryczna:
• Wykonanie przyłącza z istniejącego złącza kablowego
• Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu
• Wykonanie instalacji odgromowej
• Wykonanie tras kablowych
• Wykonanie tablicy elektrycznej TE
• Wykonanie instalacji oświetlenia
• Wykonanie zasilania gniazd i urządzeń
• Instalacja fotowoltaiczna o mocy 40kWp z montażem, uruchomieniem,
dokumentacją, pomiarami, zgłoszeniem do ZE
• Przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru instalacji elektrycznej
c) branża sanitarna:
• Wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej – oczyszczalnia
ekologiczna
• Wykonanie instalacji wodociągowej z istniejącej sieci wodociągowej
wewnętrznej
• Wykonanie kotłowni i zbiornika na gaz wraz z instalacją
• Wykonanie centralnego ogrzewania
• Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej
• Wykonanie instalacji kanalizacji w budynku
• Wykonanie wentylacji
• Wykonanie instalacji klimatyzacji
• Wykonanie instalacji grzewczych w hali maszyn
• Przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru instalacji sanitarnych,
instalacji gazowej wewnątrz budynku i na zewnątrz budynku (butli gazowej)
• Wykonanie zbiorników przeciwpożarowych podziemnych
3. Szczegółowo przedmiot umowy i zakres robót opisują następujące dokumenty:
1) PROJEKT TECHNICZNY BRANŻY BUDOWLANEJ –stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ
2) PROJEKT TECHNICZNY BRANŻY SANITARNEJ - stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
5. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osoba na stanowisku murarza lub pokrewnym. .
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 7 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
10. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
11. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
12. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.
13. Roboty winny być na bieżąco konsultowane z przedstawicielem Zamawiającego tj. z Radosławem Gołębiewskim tel. 605 429 304 e-mail. radoslaw.golebiewski@estudzieniec.pl
14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.
15. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.
16. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890017,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5963040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890017,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA ABROX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 280111490
7.3.3) Ulica: Księży Dwór 8G
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ABROX" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
ANNA WIERGOWSKA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "ABROX" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3890017,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Sierpc wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa oleju opałowego w roku 2025 i 2026 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego i SPZZOZ w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.