eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaZeroemisyjne ¼ród³o ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej -modernizacja kot³owni etap II



Og³oszenie z dnia 2024-09-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Zeroemisyjne ¼ród³o ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej -modernizacja kot³owni etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Kolbuszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172275880

1.5.8.) Numer faksu: 177445734

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.kolbuszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_kolbuszowski

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zeroemisyjne ¼ród³o ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej -modernizacja kot³owni etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a61df825-a636-40e7-9562-7107b1a8dcf8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00480815

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Zeroemisyjne ¼ród³o ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej-modernizacja kot³owni etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00409301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.5.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 5178300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: obejmuje wykonanie w systemie “zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej (technicznej) oraz robót budowlanych dla inwestycji wymienionej w ust 2 tj.: opracowanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie, której mo¿liwa bêdzie realizacja inwestycji zarówno pod wzglêdem formalnoprawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowan± dokumentacj± inwestycji.
Zamówienie bêdzie realizowane na terenie Szpitala Powiatowego w Kolbuszowej, który ma swoj± siedzibê w dwóch lokalizacjach:
ul. Grunwaldzka 4 oraz Kolejowa 3 w Kolbuszowej.
Inwestycja na terenie Szpitala Powiatowego w Kolbuszowej dotyczy II etapu modernizacji istniej±cej kot³owni gazowo-olejowej parowo-wodnej.
W I etapie zaplanowano wymianê urz±dzeñ na kondensacyjne kot³y gazowe oraz podgrzewacze c.w.u. wraz z monta¿em Odnawialnych ¬róde³ Energii polegaj±cym na zastosowaniu pomp ciep³a.
Natomiast aktualnie w niniejszym postêpowaniu w II etapie przewiduje siê monta¿ instalacji fotowoltaicznej oraz agregatu kogeneracyjnego, które pozwol± dodatkowo obni¿yæ koszty eksploatacyjne ze wzglêdu na produkcjê w³asnej energii elektrycznej (fotowoltaika (PV) i kogeneracja) oraz energii cieplnej – kogeneracja.
Silnik agregatu kogeneracyjnego bêdzie pracowa³ w oparciu o gaz ziemny.
Wraz ze wzrostem kosztów ogrzewania i energii elektrycznej oraz zaostrzaniem wymagañ prawnych, istnieje konieczno¶æ wdro¿enia w SPZOZ w Kolbuszowej systemu energooszczêdnego i przyjaznego ¶rodowisku. Jedn± z mo¿liwo¶ci jest wykorzystanie kogeneracji. Kogeneracja polega na wspólnym wytwarzaniu ciep³a i energii elektrycznej, czyli w jednym procesie technologicznym. Energia eklektyczna i cieplna powstaje w miejscu swojego wykorzystania, dlatego jej koszt pomniejszony jest o straty wynikaj±ce z konieczno¶ci przesy³ania na znaczne odleg³o¶ci. Taki system planuje siê zastosowaæ w II etapie w SPZOZ Kolbuszowa.
W szerokiej perspektywie, kogeneracja zaliczana jest do najbardziej ekologicznych, a zarazem ekonomicznie uzasadnionych technologii produkcji energii elektrycznej i cieplnej.
Pozwoli to wygenerowaæ du¿e oszczêdno¶ci w kosztach funkcjonowania szpitala w zakresie op³at i przeznaczyæ je na leczenie chorych.
Inwestycja pozwoli na stworzenie w szpitalu i optymalizacjê nowoczesnego syst. ciep³owniczego zintegrowanego z OZE. Inwestycja pomo¿e stworzyæ nowoczesn± infrastrukturê SPZOZ oraz pozwoli dostosowaæ j± do obecnie panuj±cych przepisów i standardów.
Inwestycja realizowana bêdzie w II etapach:
1) Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej (technicznej) oraz uzyskanie prawomocnej Decyzji pozwolenia na budowê, zezwalaj±cej na realizacjê inwestycji::
Etap II: Realizacja robót budowlanych
Zamawiaj±cy wymaga odbycia przez Wykonawcê obowi±zkowej wizji lokalnej. Wizja lokalna ma na celu oglêdziny miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia przez potencjalnych Wykonawców. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej przy udziale wyznaczonego przedstawiciela Zamawiaj±cego.
Wizja lokalna jest obligatoryjna dla z³o¿enia oferty.

cd zmiany umowy par 21
e) pojawienia siê na rynku materia³ów, wyrobów lub urz±dzeñ o lepszych parametrach technicznych, poprawiaj±cych
warunki realizacji robót, co umo¿liwi skrócenie terminu realizacji umowy, lepsze funkcjonowanie przedmiotu umowy lub
eksploatacji obiektu, obni¿enie kosztów pó¼niejszej eksploatacji, walory u¿ytkowe itp.
f) wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od
przyjêtych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk
archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ
projektowych niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
h) wyst±pienia warunków terenu budowy, linii elektrycznych i innych, kabli, rur, przewodów odbiegaj±cych w sposób istotny
od przyjêtych w dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych
sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
i) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówieñ dodatkowych nie objêtych zamówieniem podstawowym, niezbêdnych do
prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia których realizacja spowoduje zmianê w zakresie rzeczowym zamówienia
podstawowego (np. materia³y, technologia).
Wprowadzenie powy¿szych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiaj±cego.
2) zakresu robót poprzez rezygnacjê z czê¶ci robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji, rozpoczêcia
eksploatacji lub zakoñczenia przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pe³nego zakresu
robót, je¿eli nie mo¿na by³o tego przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a nie powsta³ej z winy Zamawiaj±cego ani
Wykonawcy, bez ¿adnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy
zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty,
które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami,
3) w przypadku prac projektowych Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu rzeczowego w przypadku zaistnienia
okoliczno¶ci wskazanych w pkt 1 lit a) -h) przy czym przez „dokumentacjê projektow±”, o której mowa w tych punktach
rozumie siê PFU.
§22.
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia w przypadku:
1) zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o warto¶æ robót, o które
pomniejszono zakres przedmiotu Umowy. Warto¶æ tych robót zostanie wyliczona na podstawie informacji o stawkach
robocizny kosztorysowej wskazanych w kosztorysie ofertowym wykonawcy oraz o cenach pracy sprzêtu budowlanego i
materia³ów budowlanych.
2) dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku
wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, akcyzowego
b) wprowadzenia nowego podatku lub op³aty wp³ywaj±cej istotnie na koszt realizacji umowy
c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie
przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê.
2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit. a, bêdzie odnosiæ
siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie
przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug lub akcyzowego oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy,
do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug lub akcyzowego
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ
wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit a, b lub c, bêdzie
obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci
kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych
wysoko¶æ podatków, minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej lub dokonuj±cych
zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci
stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê
odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ osób wchodz±cych w
sk³ad zespo³u Wykonawcy, do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci
minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego
wynagrodzenia albo stawki godzinowej. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie
do czê¶ci wynagrodzenia osób ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi,
w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2 lit d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia osobom wchodz±cym w sk³ad zespo³u
Wykonawcy realizuj±cego przedmiot umowy. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia osób realizuj±cych przedmiot umowy, o których mowa w ust 5 odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232142-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesy³u ciep³a

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5178300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5178300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5178300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe INWEST L. Kaczmarczyk spó³ka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006810

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec

7.3.4) Miejscowo¶æ: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII
ZAK£AD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WIES£AW KOPEÆ


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5178300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.