Og³oszenie z dnia 2024-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00565858/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana d¼wigu osobowego hydraulicznego na d¼wig osobowy elektryczny w budynku Urzêdu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23, w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana d¼wigu osobowego hydraulicznego na d¼wig osobowy elektryczny w budynku Urzêdu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23, w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d079d89-dfe9-4475-b2ab-f2dda368f7fd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00481108
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00232525/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Wymiana d¼wigu osobowego hydraulicznego w budynku Urzêdu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23 na d¼wig osobowy elektryczny w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d079d89-dfe9-4475-b2ab-f2dda368f7fd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej zawarte s± w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna jest zawarta w rozdziale 40 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna jest zawarta w rozdziale 40 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.25.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego hydraulicznego na d¼wig osobowy elektryczny w budynku Urzêdu Skarbowego w Nysie przy ul. Krzywoustego 23, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch etapach:
1) I etap zamówienia:
a) opracowanie technologii wykonania robót budowlanych w czynnym obiekcie;
b) wykonanie dokumentacji techniczno-wykonawczej d¼wigu osobowego wraz z jej zatwierdzeniem przez Urz±d Dozoru Technicznego oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalaj±cej na eksploatacjê tego d¼wigu zgodnie z przepisami i rozporz±dzeniami, uwzglêdniaj±c równie¿ wytyczne Zamawiaj±cego zawarte w PFU;
c) sporz±dzenie w oparciu o PFU i przekazanie Zamawiaj±cemu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze z³o¿eniem wniosku do organu administracji architektoniczno-budowlanej w zale¿no¶ci od potrzeb o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowê lub zg³oszenie budowy (je¿eli dotyczy);
d) przeniesienie na Zamawiaj±cego wszelkich autorskich praw maj±tkowych i praw zale¿nych do opracowanych dokumentacji.
2) II etap zamówienia:
a) wykonanie i odbiór robót budowlanych wraz ze wszystkimi pracami towarzysz±cymi zgodnie z opracowan± dokumentacj± oraz pe³nienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50750000-7 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert okre¶lonymi w rozdziale 26 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji I i II etapu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj±wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 16 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
3. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) w zakresie do¶wiadczenia Wykonawca wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± (jedn± umowê) polegaj±c± na instalacji lub wymianie d¼wigu osobowego lub d¼wigów osobowych wraz z monta¿em, uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
2) w zakresie potencja³u osobowego Wykonawca dysponuje kadr± osobow±, w tym co najmniej:
a) jedn± (1) osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeñ;
b) jedn± (1) osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
c) jedn± (1) osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu (do¶wiadczenia) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, miejsca i dat rozpoczêcia i zakoñczenia (wykonania) robót budowlanych oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Uwaga: Dowodami, o których mowa wy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³ wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 z³ (s³ownie: tysi±c z³otych 00/100). Pozosta³e wymagania dotycz±ce wadium zawiera rozdzia³ 28 SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania okre¶lone s± w rozdziale 19 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje o zmianie umowy s± zawarte w § 13 PPU stanowi±cych Za³±cznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 9 tygodni a maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 11 tygodni od dnia podpisania umowy.Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i okre¶lony bêdzie w ofercie Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby przygotowywania posi³ków w Domu Pomocy Spo³ecznej w Opolu.
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostaw± asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów ma³oinwazyjnych z zakresu laparoskopii
- TP.D.AS.59.24 Zakup wraz z dostaw± produktów leczniczych
- Zakup wraz z dostaw± miêsa dla potrzeb Kuchni Klinicznego Centrum Ginekologii, Po³o¿nictwa i Neonatologii w Opolu (z podzia³em na 2 zadania)
- Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszych wersji na potrzeby KWP w Opolu i podleg³ych jednostek i jej uruchomienie.
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleñ zdalnych, zamkniêtych na temat ¶wiadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- Remont i zakup wyposa¿enia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w £êgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. K³opotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- PE£NIENIE WIELOBRAN¯OWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJ¡ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROC£AWIU SCENA G£ÓWNA
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
- Wykonanie wielobran¿owej dokumentacji projektowej remontu budynku Basenu Miejskiego w Górze Kalwarii, ul. Pijarska 119 w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku basenu.
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.