Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434529/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00441408/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mostu na trasie kolejki wąskotorowej w Rudach na odcinku Rudy – Stodoły realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KUŹNIA RACIBORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SŁOWACKIEGO 4
1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 419 14 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kuzniaraciborska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuzniaraciborska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mostu na trasie kolejki wąskotorowej w Rudach na odcinku Rudy – Stodoły realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb0032b0-b13b-430c-bfd3-9335022abe4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038943/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont mostu na trasie kolejki wąskotorowej w Rudach na odcinku Rudy - Stodoły realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
Wykonania dokumentacji projektowej oraz uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych związanych z remontem mostu kolejowego zlokalizowanego w miejscowości Rudy nad rzeką Ruda na linii kolei wąskotorowej szlaku Rudy-Paproć w km 42,354 oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Opracowania przedprojektowe:
Program Prac Konserwatorskich,
Operat wodnoprawny (jeśli projektowane prace będą kwalifikowały się do jego sporządzenia),
Karta Informacyjna przedsięwzięcia lub Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (jeśli projektowane prace będą kwalifikowały się do ich sporządzenia),
Uzgodnienia branżowe,
Uzgodnienia i opinie wynikające z przepisów szczegółowych.
2) Opracowania projektowe:
Projekt budowlany
- Projekt Architektoniczno-Budowlany
- Projekt Zagospodarowania Terenu,
- Projekt Techniczny,
Projekt Wykonawczy,
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Przedmiar robót,
Kosztorys inwestorski.
3) Roboty budowlane
Wszystkie roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia powinny zostać zaprojektowane i wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, bhp, innymi przepisami obowiązującymi dla tego typu obiektów inżynierskich. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania będzie określony na podstawie programu prac konserwatorskich oraz sporządzonej dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia i obejmuje w szczególności remont istniejącego mostu wraz z jego wyposażeniem.
Niezbędny zakres robót budowlanych przedstawia się następująco:
- demontaż szyn kolejowych i mostownic;
- oczyszczenie stalowej konstrukcji przęsła mostu i jego wyposażenia (balustrady, łożyska podporowe) z korozji i starych powłok malarskich oraz ponowne zabezpieczenie antykorozyjne,
- uzupełnienie brakującego łącznika (nitu) na elementach balustrad ochronnych,
- prostowanie wygiętego kątownika, narożnego elementu stalowej górnej półki dźwigara głównego,
- oczyszczenie powierzchni korpusów przyczółków ceglanych z obszernych wykwitów wapiennych oraz oczyszczenie powierzchni ceglanych skrzydeł skośnych,
- uzupełnienie ubytków pojedynczych cegieł i spoinowania korpusów przyczółków ceglanych,
- zabezpieczenie górnej powierzchni korpusów przyczółków przed przenikaniem wody opadowej w strukturę konstrukcji murowej podpór,
- renowacja konstrukcji ceglanych skrzydeł, polegającą na przemurowaniu fragmentów muru, które uległy przemieszczeniu, wymiana pojedynczych cegieł, które uległy zniszczeniu, uzupełnienie i odtworzenie spoinowania pomiędzy cegłami, odtworzenie zniszczonego betonowego zwieńczenia w górnej części skrzydeł,
- uzupełnienie ubytków podmywanego gruntu skarpowego koryta rzeki w bezpośrednim sąsiedztwie podpór i jego skrzydeł, które stanowią trwałości i bezpieczeństwa realne zagrożenie konstrukcji, ewentualne lokalne wzmocnienie powierzchni uzupełnianych skarp narzutem kamiennym, palisadą,
- zabudowa nowych mostownic wraz z montażem szyn kolejowych;
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami, obejmującego szczegółowy opis zadań budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322300-4 - Usługi projektowania mostów
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364427,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364427,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364427,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Torkol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462928320
7.3.3) Ulica: Gajowa 3
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Lukad Sp. z o.o. i Wspólnicy sp.k. z siedzibą ul. Szkolna 1201, 32-002 Węgrzyce Wielkie, NIP; 683 21 08 wykona następującą część zamówienia: Dokumentacja projektowa
2) Maxinject Łukasz Nowak, z siedzibą przy ul. Orłowskiego 4/6 w Oświęcimiu (32-600), NIP: 549-198-82-41, Regon: 121419410, wykona następującą część zamówienia: Prace związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym konstrukcji stalowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364427,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.