Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52e80a9-2e0c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010213/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowozy uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310905,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach postępowania pn.: DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2024/2025, są dowozy i opieka w czasie dowozów uczniów i dzieci niepełnosprawnych, zwanych dalej „uczniami” z terenu gminy Lubin do szkół, przedszkoli lub ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych, zwanych dalej „szkołami” wraz z powrotem do miejsca zamieszkania, w roku szkolnym 2024/2025. Planowana łączna maksymalna ilość przejechanych kilometrów w trakcie realizacji zamówienia wynosi 35 532 km. Planowana maksymalna ilość przejechanych kilometrów może ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznych potrzeb. Zamawiający gwarantuje w 30% wykonanie liczby przejechanych kilometrów. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w przypadku niezrealizowania łącznej maksymalnej ilości przejechanych kilometrów w okresie obowiązywania umowy.
1) Wykonawca w czasie przewozu uczniów musi zapewnić im opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły - rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i odebrać ucznia ze szkoły po zajęciach.
Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu przewożącego uczniów był jednocześnie opiekunem.
Uczniowie po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będą przekazywani pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania uczniów osobom nieupoważnionym.
2) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość dowozów uczniów ze wszystkich miejscowości położonych na terenie gminy Lubin, zgodnie z aktualnymi potrzebami. Imienny wykaz dowożonych uczniów wraz z adresami zamieszkania i nr telefonów, wykaz szkół, do których organizowany będzie dowóz, godziny rozpoczęcia nauki szkolnej i godziny zakończenia nauki szkolnej, zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3) Wykonawca, na podstawie danych opisanych w punkcie 2) przedłoży Zamawiającemu, przed rozpoczęciem przewozów, szczegółowy rozkład jazdy podlegający akceptacji przez Zamawiającego (trasy wraz z godzinami wyjazdów z poszczególnych miejscowości oraz powrotu uczniów do miejsca zamieszkania i ilością kilometrów), z zastrzeżeniem, że przybycie uczniów do szkół może nastąpić nie wcześniej niż pół godziny i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć, rozkład jazdy zostanie uzgodniony na piśmie przez obie strony, przed rozpoczęciem przewozów bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
4) Rozkład jazdy i dzienna ilość kilometrów może ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy w związku ze zmianą liczby przewożonych uczniów na danych trasach, zmianą tras, miejscowości, szkół oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w szkołach objętych niniejszym zamówieniem, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym stawka za 1 km przewozów wynikająca z przedstawionej przez Wykonawcę oferty nie może ulec zmianie. W przypadku takich zmian Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje określone w punkcie 2) do 20 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji zmiany. Każda zmiana rozkładu jazdy, w tym zmiana liczby przejechanych kilometrów dziennie, zostanie uzgodniona na piśmie przez obie strony, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem gminy Lubin. Dojazd z bazy Wykonawcy do pierwszej miejscowości (rano) oraz dojazd do pierwszej szkoły (powrót), a także powroty do bazy nie wlicza się do długości trasy.
Zamawiający celem przybliżenia Wykonawcy rozmiaru zamówienia podaje orientacyjne trasy przewozów z uwzględnieniem planowanych przewozów 11 uczniów w roku szkolnym 2024/2025, jak w załączniku nr 7 do SWZ:
Trasa 1
rano: Szklary Górne – Składowice – Księginice – Siedlce – Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 4 – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Przyjaciół Dzieci, Lubin, ul. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 6 - "Zielone Przedszkole", Lubin, ul. Polna 27,
powrót:
Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 4 – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Przyjaciół Dzieci, Lubin, ul. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 6 - "Zielone Przedszkole", Lubin, ul. Polna 27 – Szklary Górne – Składowice – Księginice – Siedlce.
Trasa 2
rano: Krzeczyn Wielki - Zimna Woda – Wiercień – Niemstów – Osiek – Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie, ul. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 6 - Niepubliczna Szkoła Podstawowa "DAR LOSU" w Lubinie, ul. Sowia 7.
powrót (bez Niemstowa):
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie, ul. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 6 – Krzeczyn Wielki – Osiek – Zimna Woda – Wiercień.
6) Usługa świadczona będzie w dni zajęć szkolnych.
7) Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń oraz opiekun powinien mieć zapewnione miejsce siedzące podczas przewozów.
8) Pojazdy wykonujące przewozy, w tym także pojazdy zastępcze, powinny być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie – przewozy szkolne/przewozy dzieci niepełnosprawnych, sprawne technicznie, posiadać homologację, wyposażenie w pasy bezpieczeństwa, windę lub rampę lub najazd, stacjonarne mocowanie wózków inwalidzkich oraz ogrzewanie niezależne.
9) Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowcy stosowne uprawnienia do kierowania tymi pojazdami, gwarantujące bezpieczny przewóz. W przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego wymagane przepisami kwalifikacje i doświadczenie oraz przeszkolonego w zakresie przepisów BHP, p.poż. i udzielania pierwszej pomocy, niekaranego za czyny popełnione przeciwko dzieciom i nie figurującego w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
10) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, przy pomocy których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy.
11) W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym o wymogach jak w punkcie 8). Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 50 minut od zaistnienia awarii. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia tego czasu do 30 minut.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zapewnienie pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu przewożącego uczniów na zasadach określonych w Rozdziale XIX SWZ.
12) Zamawiający wymaga aby osoby biorące udział w wykonaniu, zamówienia, tj. kierowcy i opiekunowie były pełnoletnie, przeszkolone w zakresie przepisów BHP, p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy, nie były karane za czyny popełnione przeciwko dzieciom i nie figurowały w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, a opiekunowie posiadali doświadczenie w opiece nad dziećmi.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa SWZ oraz załączone do niej dokumenty w szczególności: projektowane postanowienia umowy (Zał. nr 6 do SWZ) oraz wykaz szkół (Zał. nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285677,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309128,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302022,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Dołżański ZUM-POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922136426
7.3.3) Ulica: Węgielin 1
7.3.4) Miejscowość: Przemków
7.3.5) Kod pocztowy: 59-170
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302022,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.