Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436620/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523555815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8243071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08dd316d-675c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043280/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów i deficytu budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRZ.271.1.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów i deficytu budżetu dla Gminy Inowrocław w kwocie 3.133.596,25 zł.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
(1) Termin uruchomienia kredytu: po podpisaniu umowy
(2) Okres spłaty kredytu:
spłata odsetek: 15ego każdego miesiąca licząc od dnia podpisania umowy
spłata rat kapitałowych: od 15.01.2024r – 15.12.2031r.
(3) Raty miesięczne zgodnie z SWZ dział I pkt 16.5
(4) Wypłata kredytu w jednej transzy – niezwłocznie po podpisaniu umowy
Wyłącznie na potrzeby wyliczenia ceny oferty i obiektywnego porównania złożonych ofert, ustala się następujący termin wypłaty kredytu – do 15 listopada 2023 r. Wypłata nastąpi niezwłocznie, na wniosek Zamawiającego.
Okres uruchomienia kredytu może się zmienić na pisemny wniosek Zamawiającego.
(5) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów,
(6) Możliwość wykorzystania kredytu w mniejszej kwocie, dostosowanej do bieżących potrzeb, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów,
(7) Brak jakichkolwiek innych kosztów kredytu,
(8) Spłata kapitału i odsetek od kredytu miesięczna (do 15 każdego m-ca) począwszy od:
- raty kapitałowe: od 15 stycznia 2024r.
- raty odsetkowe: po podpisaniu umowy
O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Bank poinformuje Zamawiającego pisemnie (np. mail, fax), przynajmniej 5 dni przed terminem zapłaty.
W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy.
(9) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości lub części planowanego kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat.
(10) Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu okres kredytowania pozostaje bez zmian chyba, że Zamawiający (Kredytobiorca) złoży odmienną dyspozycję na piśmie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946228,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980822,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946228,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InoBank Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560804624
7.3.3) Ulica: ul. Solankowa 11
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOBANK BANK SPÓŁDZIELCZY W INOWROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
INOBANK BANK SPÓŁDZIELCZY W INOWROCŁAWIU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948139,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-12-15INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.