Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536885/01 - Wynik z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta - Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY ŻERKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300758029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627403056
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: julia.talarczyk@biblioteka.zerkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zerkow.naszabiblioteka.com/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta - Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ad58a6-9cd0-42be-956a-2592c8396622
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074241/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhardta
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18ad58a6-9cd0-42be-956a-2592c83966223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania Z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPMIG.ZP.271.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania, przebudowa oraz rozbudowa budynków mieszkalnych na budynek biblioteki wraz z infrastrukturą techniczną realizowane w ramach zadania pt. „Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta” - „Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” w formule „zaprojektuj i wybuduj” które obejmuje część:
część I – Projektową:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kompletnej dokumentacji projektowej, opracowanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz przepisami odrębnymi, w podziale na etapy:
a) etap I - projekt czasowej organizacji ruchu (dla zakresu wykonawczego pt. PROJEKT ROZBIÓRKI CZĘŚCI WTÓRNEJ ZABUDOWY PRZY UL.JAROCIŃSKIEJ 6, KOŚCIELNEJ 2)
b) etap II - projektu zagospodarowania działki/terenu oraz architektoniczno-budowlanego;
c) etap III - projektu technicznego;
d) etap IV - świadczenie nadzoru autorskiego nad realizacją robot budowlanych objętych dokumentacją projektową;
e) etap V – dokumentacja powykonawcza i odbiór
Projekt zagospodarowania działki/terenu, architektoniczno-budowlany, techniczny należy opracować na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej również jako „PFU”) stanowiący załącznik nr 7.
część II - Nadzoru:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowania nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych, zwanych dalej Robotami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
część III - Wykonawczą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem zagospodarowania działki/terenu, architektoniczno-budowlanym oraz technicznym zgodnie PFU.
zgodnie z projektem rozbiórki pt. PROJEKT ROZBIÓRKI CZĘŚCI WTÓRNEJ ZABUDOWY PRZY UL. JAROCIŃSKIEJ 6, KOŚCIELNEJ 2 w ramach zadania „Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” - stanowiący załącznik do PFU.
pt. PROJEKT SKUCIA CZĘŚCI WTÓRNYCH TYNKÓW I POSADZEK BUDYNKU UL. JAROCIŃSKA 6 w ramach zadania „Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” - stanowiący załącznik do PFU.
4.2. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego pt.: Zmiana sposobu użytkowania, przebudowa oraz rozbudowa budynków mieszkalnych na budynek biblioteki wraz z infrastrukturą techniczną. realizowana w ramach zadania pt. „Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta. - Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” stanowiące załącznik nr 7 do SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Cena- 60%, Okres gwarancji- 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
4) Zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający wymaga:
a) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia tj.
- wykonania należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (pięć milionów) brutto każda w obiekcie lub na terenie wpisanym do rejestru zabytków, w tym jedna powyższych z robót budowlanych w procedurze „zaprojektuj-wybuduj”.
Przez pojedynczą robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont: budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej, o wartości wykonywanych przez wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych.
b) dysponowania przez Wykonawcę:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
2) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (jeżeli dotyczy) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 78 1020 2212 0000 5802 0353 8154.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w sytuacjach określonych w § 21 wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie jest dofinansowane w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA PRIORYTET 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2021-2025.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- PEŁNIENIE WIELOBRANŻOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU SCENA GŁÓWNA
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku Basenu Miejskiego w Górze Kalwarii, ul. Pijarska 119 w ramach zadania pn.: Modernizacja budynku basenu.
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.