Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482449/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta - Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY ŻERKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300758029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Żerków
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-210
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627403056
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: julia.talarczyk@biblioteka.zerkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zerkow.naszabiblioteka.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18ad58a6-9cd0-42be-956a-2592c83966221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta - Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ad58a6-9cd0-42be-956a-2592c8396622
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074241/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhardta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPMIG.ZP.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7235000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania, przebudowa oraz rozbudowa budynków mieszkalnych na budynek biblioteki wraz z infrastrukturą techniczną realizowane w ramach zadania pt. „Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta” - „Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” w formule „zaprojektuj i wybuduj” które obejmuje część:
część I – Projektową:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kompletnej dokumentacji projektowej, opracowanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz przepisami odrębnymi, w podziale na etapy:
a) etap I - projekt czasowej organizacji ruchu (dla zakresu wykonawczego pt. PROJEKT ROZBIÓRKI CZĘŚCI WTÓRNEJ ZABUDOWY PRZY UL.JAROCIŃSKIEJ 6, KOŚCIELNEJ 2)
b) etap II - projektu zagospodarowania działki/terenu oraz architektoniczno-budowlanego;
c) etap III - projektu technicznego;
d) etap IV - świadczenie nadzoru autorskiego nad realizacją robot budowlanych objętych dokumentacją projektową;
e) etap V – dokumentacja powykonawcza i odbiór
Projekt zagospodarowania działki/terenu, architektoniczno-budowlany, techniczny należy opracować na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej również jako „PFU”) stanowiący załącznik nr 7.
część II - Nadzoru:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowania nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych, zwanych dalej Robotami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
część III - Wykonawczą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem zagospodarowania działki/terenu, architektoniczno-budowlanym oraz technicznym zgodnie PFU.
zgodnie z projektem rozbiórki pt. PROJEKT ROZBIÓRKI CZĘŚCI WTÓRNEJ ZABUDOWY PRZY UL. JAROCIŃSKIEJ 6, KOŚCIELNEJ 2 w ramach zadania „Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” - stanowiący załącznik do PFU.
pt. PROJEKT SKUCIA CZĘŚCI WTÓRNYCH TYNKÓW I POSADZEK BUDYNKU UL. JAROCIŃSKA 6 w ramach zadania „Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” - stanowiący załącznik do PFU.
4.2. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego pt.: Zmiana sposobu użytkowania, przebudowa oraz rozbudowa budynków mieszkalnych na budynek biblioteki wraz z infrastrukturą techniczną. realizowana w ramach zadania pt. „Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Żerków w kamienicy Jacoba Steinhadta. - Adaptacja i modernizacja kamienicy Steinhardta na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Żerków” stanowiące załącznik nr 7 do SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8830000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8830000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300277519
7.3.3) Ulica: Graniczna, 23
7.3.4) Miejscowość: Bachorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, projekty architektoniczno- budowlane i techniczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8830000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.