eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gi¿ycko"Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj III"



Og³oszenie z dnia 2024-09-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GI¯YCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gi¿ycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj III”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b24db545-82e9-49c7-9127-7a24c53d4058

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00482546

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039252/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. To¿samo¶æ i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z udzieleniem zamówieñ publicznych jest Urz±d Gminy Gi¿ycko z siedzib± w Gi¿ycku, przy ul Mickiewicza 33, 11-500 Gi¿ycko, numer telefonu 87 429 99 84 lub adres email ugg@ugg.pl.
6. Prawa osób, których dane s± przetwarzane:

Osoby, których dane osobowe s± przetwarzane przez Urz±d Gminy w Gi¿ycku w zwi±zku z udzielaniem zamówieñ publicznych maj± prawo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Ograniczenie praw osób, których dane s± przetwarzane:

Osobom, których dane osobowe s± przetwarzane przez Urz±d Gminy w Gi¿ycku w zwi±zku z udzielaniem zamówieñ publicznych nie przys³uguje prawo:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pe³nej dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu budynku dawnej biblioteki, po³o¿onego przy Szkole Podstawowej w Spytkowie, w ramach zadania pn.: „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z za³o¿eniami programu funkcjonalno-u¿ytkowego (dalej PFU) wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
Program funkcjonalno-u¿ytkowy stanowi za³±cznik nr 9 do niniejszego postêpowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê:
Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególno¶ci:
a) koncepcja architektoniczno-budowlana z opisem technicznym, technologicznym, materia³owym i gatunkowym oraz czê¶ci± rysunkow± (rzuty wszystkich kondygnacji, przekroje, elewacje, zagospodarowanie terenu)– 2 egzemplarze,
b) projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnieñ, zgód, operatów, opinii, warunków, odstêpstw, decyzji oraz opracowañ geodezyjno-kartograficznych niezbêdnych do uzyskania pozwolenia na budowê (wraz z jego uzyskaniem)– 4 egzemplarze,
c) bran¿owe projekty wykonawcze w wersji papierowej – 3 egzemplarze,
d) szczegó³owy kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót, zawieraj±cy wszystkie bran¿e, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów prac i robót – 3 egzemplarze,
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze,
Opracowania nale¿y wykonaæ w wersji elektronicznej na no¶niku pendrive, w postaci nieedytowalnej .pdf oraz edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, rysunkowe: .dwg/.dxf, kosztorysowe: .ath.
f) nadzór autorski,
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie mo¿e przekroczyæ 7% ceny oferty brutto.
UWAGA 2: Warunki gestorów sieci i inne dokumenty (takie jak pozwolenia, wydane warunki, zgody, uzgodnienia) zamieszczone w PFU i udostêpnione przez Zamawiaj±cego wymagaj± dostosowania do aktualnych wymagañ zamawiaj±cego w stosunku do za³o¿eñ realizacji inwestycji i uaktualnienia b±d¼ uzyskania przez wykonawcê nowych dokumentów. Ich zamieszczenie ma charakter pogl±dowy i ma s³u¿yæ lepszemu opisowi zamówienia dla przysz³ego Wykonawcy.
UWAGA 3: Wykonawca ma obowi±zek konsultowania, uzgadniania, a tak¿e uzyskania finalnej akceptacji Zamawiaj±cego dla poszczególnych rozwi±zañ techniczno – funkcjonalnych, które zostan± zawarte w Dokumentacji projektowej, a tak¿e uzyskanie akceptacji Zamawiaj±cego dla dokumentacji projektowej, przed z³o¿eniem wniosku o pozwolenie na budowê.

ETAP II - Wykonanie robót budowlanych wraz ze z³o¿eniem kompletnej dokumentacji o pozwolenie na u¿ytkowanie.

Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
a) Roboty rozbiórkowe i demonta¿owe,
b) Roboty ziemne zwi±zane ze wzmocnieniem uszkodzonych odcinków ¶cian fundamentowych, ich izolacj± i wykonanie drena¿u opaskowego,
c) Roboty remontowe i termomodernizacyjne budynku objêtego ochron± konserwatorsk±(w tym m.in.: posadzek i pod³óg, ¶cian wewnêtrznych i zewnêtrznych, stropu, sufitów, konstrukcji i pokrycia dachu, kominów)
d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
e) Wymiana orynnowania,
f) Prace restauratorskie i konserwatorskie budynku,
g) Budowa i przebudowa ci±gów komunikacyjnych (w tym m.in.: chodników, opaski wokó³ budynku),
h) Wymiana instalacji: wodoci±gowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania
i) Budowa o¶wietlenia na poddaszu i przed budynkiem oraz nowej instalacji poddasza,
j) Budowa instalacji teletechnicznej
k) Wykonanie wentylacji mechanicznej wszystkich pomieszczeñ,
l) Budowa, przebudowa przy³±czy do budynku oraz urz±dzeñ, wraz z wykonaniem prób i pomiarów,
m) Wykonanie nasadzeñ drzew – 5szt.,
n) Transport i utylizacja gruzu,
o) z³o¿eniem kompletnej dokumentacji o pozwolenie na u¿ytkowanie,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie budynku objêtego zaleceniami konserwatora zabytków- zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U z 2022r., poz. 840 ze zm.) o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 500 000,00 z³ brutto.

4.2 zdolno¶ci zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownik budowy – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadaj±ca min. 4 letnie do¶wiadczenie zawodowe.
b) Kierownik robót w specjalno¶ci sanitarnej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadaj±ca min. 3 letnie do¶wiadczenie
c) Kierownik robót w specjalno¶ci elektrycznej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadaj±ca min. 3 letnie do¶wiadczenie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Wykaz robót budowlanych, minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie budynku objêtego zaleceniami konserwatora zabytków- zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U z 2022r., poz. 840 ze zm.) o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 500 000,00 z³ brutto,wykonan± nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Przez jedn± robotê rozumie siê zamówienie wykonane/ wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy) -Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia– Wykonawca wyka¿e, ¿e na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, tj.:
a)Kierownik budowy – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadaj±ca min. 4 letnie do¶wiadczenie.
b)Kierownik robót w specjalno¶ci sanitarnej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadaj±ca min. 3 letnie do¶wiadczenie
c)Kierownik robót w specjalno¶ci elektrycznej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie, niezbêdnym do realizacji przedmiotu zamówienia posiadaj±ca min. 3 letnie do¶wiadczenie
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór Za³±cznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ elektronicznie na Profilu Nabywcy Zamawiaj±cego https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.