eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gi¿ycko"Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj III"



Og³oszenie z dnia 2024-11-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GI¯YCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gi¿ycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj III”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b24db545-82e9-49c7-9127-7a24c53d4058

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00603303

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039252/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00482546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.17.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 649504,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie pe³nej dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu budynku dawnej biblioteki, po³o¿onego przy Szkole Podstawowej w Spytkowie, w ramach zadania pn.: „Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szko³y Podstawowej w Spytkowie” – w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z za³o¿eniami programu funkcjonalno-u¿ytkowego (dalej PFU) wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
Program funkcjonalno-u¿ytkowy stanowi za³±cznik nr 9 do niniejszego postêpowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
ETAP I – Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê:
Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególno¶ci:
a) koncepcja architektoniczno-budowlana z opisem technicznym, technologicznym, materia³owym i gatunkowym oraz czê¶ci± rysunkow± (rzuty wszystkich kondygnacji, przekroje, elewacje, zagospodarowanie terenu)– 2 egzemplarze,
b) projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnieñ, zgód, operatów, opinii, warunków, odstêpstw, decyzji oraz opracowañ geodezyjno-kartograficznych niezbêdnych do uzyskania pozwolenia na budowê (wraz z jego uzyskaniem)– 4 egzemplarze,
c) bran¿owe projekty wykonawcze w wersji papierowej – 3 egzemplarze,
d) szczegó³owy kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót, zawieraj±cy wszystkie bran¿e, jako oddzielne opracowania dla poszczególnych rodzajów prac i robót – 3 egzemplarze,
e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze,
Opracowania nale¿y wykonaæ w wersji elektronicznej na no¶niku pendrive, w postaci nieedytowalnej .pdf oraz edytowalnej – dopuszczalne formaty tekstowe: .doc, .docx, rysunkowe: .dwg/.dxf, kosztorysowe: .ath.
f) nadzór autorski,
UWAGA 1: Koszt wykonania Etapu I nie mo¿e przekroczyæ 7% ceny oferty brutto.
UWAGA 2: Warunki gestorów sieci i inne dokumenty (takie jak pozwolenia, wydane warunki, zgody, uzgodnienia) zamieszczone w PFU i udostêpnione przez Zamawiaj±cego wymagaj± dostosowania do aktualnych wymagañ zamawiaj±cego w stosunku do za³o¿eñ realizacji inwestycji i uaktualnienia b±d¼ uzyskania przez wykonawcê nowych dokumentów. Ich zamieszczenie ma charakter pogl±dowy i ma s³u¿yæ lepszemu opisowi zamówienia dla przysz³ego Wykonawcy.
UWAGA 3: Wykonawca ma obowi±zek konsultowania, uzgadniania, a tak¿e uzyskania finalnej akceptacji Zamawiaj±cego dla poszczególnych rozwi±zañ techniczno – funkcjonalnych, które zostan± zawarte w Dokumentacji projektowej, a tak¿e uzyskanie akceptacji Zamawiaj±cego dla dokumentacji projektowej, przed z³o¿eniem wniosku o pozwolenie na budowê.

ETAP II - Wykonanie robót budowlanych wraz ze z³o¿eniem kompletnej dokumentacji o pozwolenie na u¿ytkowanie.

Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
a) Roboty rozbiórkowe i demonta¿owe,
b) Roboty ziemne zwi±zane ze wzmocnieniem uszkodzonych odcinków ¶cian fundamentowych, ich izolacj± i wykonanie drena¿u opaskowego,
c) Roboty remontowe i termomodernizacyjne budynku objêtego ochron± konserwatorsk±(w tym m.in.: posadzek i pod³óg, ¶cian wewnêtrznych i zewnêtrznych, stropu, sufitów, konstrukcji i pokrycia dachu, kominów)
d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
e) Wymiana orynnowania,
f) Prace restauratorskie i konserwatorskie budynku,
g) Budowa i przebudowa ci±gów komunikacyjnych (w tym m.in.: chodników, opaski wokó³ budynku),
h) Wymiana instalacji: wodoci±gowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania
i) Budowa o¶wietlenia na poddaszu i przed budynkiem oraz nowej instalacji poddasza,
j) Budowa instalacji teletechnicznej
k) Wykonanie wentylacji mechanicznej wszystkich pomieszczeñ,
l) Budowa, przebudowa przy³±czy do budynku oraz urz±dzeñ, wraz z wykonaniem prób i pomiarów,
m) Wykonanie nasadzeñ drzew – 5szt.,
n) Transport i utylizacja gruzu,
o) z³o¿eniem kompletnej dokumentacji o pozwolenie na u¿ytkowanie,

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1388414,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1480000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Ryszard Chodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451484547

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gi¿ycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.