Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401990/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00425734/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw przy ul. Słowackiego w Żarach, działka nr 362/5 obręb 0003
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1-5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68/4708390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.lemanska@um.zary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-322c980e-391e-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw przy ul. Słowackiego w Żarach, działka nr 362/5 obręb 00032.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-322c980e-391e-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012860/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa placu zabaw przy ul. Słowackiego działka nr 362/5 obręb 0003
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203535,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw przy ul. Słowackiego w Żarach, a w szczególności:
a) wykonanie robót ziemnych,
b) wykonanie nawierzchni,
c) wykonanie terenów zielonych,
d) wykonanie ogrodzenia,
e) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw,
f) dostawa i montaż małej architektury (ławki, kosze na śmieci),
g) wykonanie tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa sporządzona przez „PM TEAM TOMASZ RASZCZUK PROJEKTOWANIE I NADZORY INWESTYCJI” ul. Sokola 8, 68-120 Kożuchów, na którą składają się następujące opracowania:
a) projekt zagospodarowania terenu, projekt budowlany,
b) przedmiar robót,
c) specyfikacja techniczna
Wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie.
3. Roboty będą wykonywane zgodnie z decyzją LWKZ nr ZN.5142.19.2024[mZar] z dn. 17.05.2024 r.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób jego realizacji został zawarty w Projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137367,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137367,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061646358
7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujący zakres zamówienia: prace ziemne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137367,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń wirusologicznych i innych badań wraz z dzierżawą analizatora.
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Żywienie pacjentów Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Mirostowice Dolne (2 odcinki)"
- "Cyberbezpieczny samorząd - zakup i montaż sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Żarach"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Lubomyśl dz. nr 193, 195, 200/2, 214/5, 218/1"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.