Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00349151/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00356043/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe w roku szkolnym 2023/2024 uczniów z terenu Gminy Chodel do przedszkoli, szkół oraz placówek specjalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24
1.5.2.) Miejscowość: Chodel
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 73 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.chodel@eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1c56e38-3760-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe w roku szkolnym 2023/2024 uczniów z terenu Gminy Chodel do przedszkoli, szkół oraz placówek specjalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1c56e38-3760-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025353/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi transportowe w roku szkolnym 2023/2024 uczniów z terenu Gminy Chodel do przedszkoli, szkół oraz placówek specjalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚW.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231645,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć 1 - dowożenie dzieci do przedszkola przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu oraz do Szkoły Podstawowej w Granicach na trasie:1. do przedszkola przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w Chodlu na trasach:
a) Chodel - Osiny - Malinowszczyzna – Trzciniec - Książ - Adelina - Lipiny - Siewalka - Chodel - Jeżów - Borów - Kol. Borów - Skrzyniec - Majdan Borowski - Huta Borowska;
b) Chodel - Przytyki - Godów - Kawęczyn - Zastawki - Chodel;
2. do Szkoły Podstawowej w Granicach na trasie:
Chodel - Godów - Świdno -Granice - Granice Kolonia - Godów-Granice;
3. Przewidywana liczba uczniów objętych zamówieniem na obu trasach wynosi 62 i jest wielkością prognozowaną, która może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 130654,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - dowożenie dzieci niepełnosprawnych do placówek specjalnych na trasie:1. Chodel - Osiny - Adelina - Ratoszyn – Świdno - Ćwiętalka – Karczmiska -Chodel;
2. Godziny oraz dni odbioru dzieci z miejsca zamieszkania ustala Wykonawca z rodzicami/opiekunami. Godziny oraz dni odbioru dzieci ze szkoły/ośrodka ustala Wykonawca ze szkołą/ośrodkiem. Na podstawie ustaleń Wykonawca opracuje rozkład jazdy, który dostosowany zostanie do organizacji roku szkolnego.
3. Przewidywana liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 5 i jest wielkością prognozowaną, która może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 100990,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154632,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154632,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sklep Motoryzacyjny Auto-Moto Ewa i Grzegorz Chłodny spółka cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sklep Motoryzacyjny Auto-Moto Ewa i Grzegorz Chłodny spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060091190
7.3.3) Ulica: Brzozowa
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.5) Kod pocztowy: 24-320
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-MOTO S.C. EWA I GRZEGORZ CHŁODNY
jakie przetargi wygrała firma
SKLEP MOTORYZACYJNY AUTO-MOTO S.C. EWA I GRZEGORZ CHŁODNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154632,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-31 do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84369,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96321,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84369,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Knap
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430792442
7.3.3) Ulica: Garbarska
7.3.4) Miejscowość: Opole Lubelskie
7.3.5) Kod pocztowy: 24-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84369,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-30INNE PRZETARGI CHODEL
więcej: przetargi CHODEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wolbrom".
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Trzyciąż w okresie: 02. 01. 2025r. - do 31. 12. 2026r.
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.