Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00534168/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie w siedzibie Instytutu Adama Mickiewicza urządzeń sieciowych w ramach modernizacji sieci LAN i WiFi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528511890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniap@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iam.pl/pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie w siedzibie Instytutu Adama Mickiewicza urządzeń sieciowych w ramach modernizacji sieci LAN i WiFi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f9167c9-a0c1-41c5-b086-bbe51b61657a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00353444/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i wymiana infrastruktury sieciowej na potrzeby IAM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 z poźn. zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl;
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie
w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca
się jej aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/IAM/II/2024/8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie w siedzibie Instytutu Adama Mickiewicza urządzeń sieciowych zwanych dalej „Urządzeniami” w ramach modernizacji sieci LAN i WiFi Zamawiającego. Adres dostawy: ul. Mokotowska 25; 00-580 Warszawa. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1. dostawę 13 sztuk, identycznych, przełączników typu „Access” – 48 portów , zwanych dalej „Przełącznikami Access typ 1”;
2. dostawę 2 sztuk, identycznych, przełączników typu „CORE” – 24 portów , zwanych dalej „Przełącznikami CORE”;
3. dostawę 75 sztuk, identycznych, punktów dostępowych „Access Point”, zwanych dalej „Punktami Dostępowymi”;
4. dostawę systemu bezpieczeństwa klasy UTM umożliwiającego zarządzanie i monitorowanie dostarczonymi urządzeniami zwanych dalej „system bezpieczeństwa”
5. Wdrożenie Urządzeń w sieci Zamawiającego obejmujące:
5.1. instalację, uruchomienie i konfigurację „Przełączników Access” w Instytucie Adama Mickiewicza według poniższego schematu:
5.1.1. Przełączniki Access typ 1: Wszystkie mają być zainstalowane w różnych szafach RACK znajdujących się w siedzibach zamawiającego. Przełączniki Access mają być podłączone za pomocą światłowodów do przełączników CORE.
5.2. instalację, uruchomienie i konfigurację „Przełączników CORE” w Instytucie Adama Mickiewicza w punktach dystrybucji sieci LAN pod adresem ul. Mokotowska 25:
5.2.1. przełączniki CORE muszą być spięte ze sobą w stos;
5.2.2. Wykonawca musi dostarczyć wszystkie kable i moduły potrzebne do stworzenia stosów z przełączników CORE;
5.3. instalację, uruchomienie i konfigurację 75 szt. „Punktów Dostępowych Wewnętrznych” w siedzibach zamawiającego.
5.4. Instalację, uruchomienie i konfigurację „systemu bezpieczeństwa” siedzibach zamawiającego.
5.5. migrację konfiguracji obecnych urządzeń Zamawiającego do nowych Urządzeń, przy czym migracją zostaną objęte wszystkie przełączniki zainstalowane w Instytucie Adama Mickiewicza.
6. Wykonanie projektu technicznego w oparciu o dokumentację Zamawiającego, wizję lokalną oraz zakres określony przez Zamawiającego.
Projekt techniczny powinien uwzględniać m. in.:
6.1. Architekturę fizyczną oraz logiczną docelowego rozwiązania.
6.2. Konfigurację urządzeń w zakresie sprzętowym wraz z adresacją
6.3. Harmonogram prac wdrożeniowych.
6.4. Plan testów akceptacyjnych zawierający scenariusze oraz procedury składające się z co najmniej: informacje na temat obiektu testu.
2.7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem w środowisku sieciowym zestawu urządzeń, na który składały się co najmniej: przełączniki lub punkty dostępowe i kontrolery WiFi, o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianiem tego warunku może wykazać się jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i odbywają się na zasadach określonych w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób upoważnionych do bieżącej współpracy przy wykonywaniu przedmiotu Umowy.
3. Zgodnie z treścią art. 455 ust 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) a) działania siły wyższej rozumianej, jako zdarzenie nagłe o charakterze zewnętrznym, którego żadna ze Stron Umowy nie mogła przewidzieć i na które żadna ze Stron Umowy nie ma wpływu, lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć albo wystąpienia stanu wyższej konieczności;
2) b) wystąpienia okoliczności związanych z ochroną obiektów zabytkowych lub realizacją w miejscu wykonywania usług składających się na przedmiot Umowy innych usług lub robót budowlanych;
3) c) zmiany przepisów prawa;
4) d) decyzji Zamawiającego o pominięciu wykonania części przedmiotu, za wykonanie których wynagrodzenie stanowi nie więcej niż 25% wynagrodzenia netto, określonego w § 67 ust 1 Umowy;
5) w przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nowych wersji sprzętu, jego elementów lub oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę sprzętu, jego elementów albo oprogramowania pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
6) w przypadku zakończenia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy wytwarzania sprzętu, jego elementów lub oprogramowania, wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
7) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany:
- sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
- konfiguracji dostarczanych w ramach przedmiotu Umowy urządzeń lub oprogramowania – z uwagi na konieczność dostosowania ich parametrów do uwarunkowań stwierdzonych w toku prac instalacyjnych lub konfiguracyjnych.
8) konieczności dokonania zmiany podwykonawcy przedmiotu Umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust 3 Strony, jeżeli będzie to konieczne, doliczą niezbędny, możliwie najkrótszy czas do terminów wykonania przedmiotu Umowy, ewentualnie dokonają uzasadnionej zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
5. W przypadku ziszczenia się którejkolwiek z przesłanek zmiany treści Umowy, o której mowa w ust 3 każda ze Stron ma prawo wystąpić do drugiej z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany Umowy.
6. Wniosek, o którym mowa w ust 5 zawiera w szczególności propozycję nowych postanowień Umowy i uzasadnienie konieczności dokonania jej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- DPK oraz NA dla zadania: Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z montażem zespołu spalinowo-elektrycznego (ZSE) dla zapewnienia rezerwowego źródła zasilania; ul. 11 Listopada 17/19
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych.
- Dostawa gazów medycznych na okres 12 miesięcy
- opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie al. Solidarności 119/125 w Warszawie.
- Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia technicznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo - Etap I
- "Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz usługi szkoleń dla pracowników starostwa powiatowego, audytów KRI, aktualizacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, ..."
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubniewice"
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Piecki
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.