Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493334/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00575613/01 - Wynik z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156eda56-e363-4d5a-ac43-026ef700217b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433071/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9553873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/atar
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/atar. Szczegółowe informacje są określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 24 SWZ, tj. Ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-19/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 16
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 1: Trenażery i akcesoria:
1. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
2. Trenażer do wykonywania iniekcji i zakładania wkłuć dożylnych pod kontrolą USG (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ)- 2 szt.
3. Koncentrat sztucznej krwi do trenażera do iniekcji 250 ml - 4 szt.
4. Chusteczki ze środkiem do mycia fantomów 50 szt. w opakowaniu - 10 op.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odkażające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 1:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 2: Meble i wyposażenie medyczne:
1. Biała szafa lekarska przeszklona wykonana z blachy, zamykana na kluczyk, drzwi metalowe ze szkłem hartowanym, wys. 180-190cm x szer. 60-80 cm x gł. 40-50 cm - 1 szt.
2. Lampa medyczna bezcieniowa na kółkach (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
3. Stolik chirurgiczny do instrumentowania, z blachy stalowej i profili metalowych, możliwość blokady kół; wysokość regulowana min. 90-95 cm, max. 135-140 cm. - 1 szt.
4. Lampa Wooda - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31524110-9 - Lampy używane na salach operacyjnych
33192340-7 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 2:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 3: Sprzęt stomijny:
1. Worek stomijny zamknięty 1-częściowy; rozm. do docięcia od 13 do 70 mm z okienkiem; pojemność od 400 do 450 ml - 100 szt.
2. Gaziki do zmywania skóry wokół stomii 100 szt. w op. - 1 op.
3. Chusteczki ochronne na bazie silikonu dla pacjentów ze stomią; zmniejszające ryzyko podrażnienia skóry treścią jelitową lub moczem pod wpływem odklejania przylepca 24 szt. w op. - 1 op.
4. Aerozol do usuwania przylepców (50ml) - 1 szt.
5. Płytka plastyczna akordeonowa rozmiar 57/13-22mm 5 szt. w op. - 1 op.
6. Worek ileostomijny rozmiar 57 - 5 szt.
7. Dilatator doodbytniczy - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 3:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 4: Ratownictwo:
1. Treningowy Zestaw Doszpikowy (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Zestaw ratunkowy zawierający 4 rurki krtaniowe nr 0,1,2,2.5 - 1 szt.
3. Ceratka do nauki resuscytacji na fantomie po 50 szt. w rolce - 20 op.
4. Wymienne drogi oddechowe do fantomu Little Anne 6 szt. w op. - 5 op.
5. Urządzenie do zadławienia lifevac - 1 szt.
6. Elektrody szkoleniowe AED training pads do defibrylatora LAERDAL AED TRAINER 2 - 4 op.
7. Szyny unieruchamiające typu splint komplet 4 szt. - 1 op.
8. Rurki krtaniowe LTSD zestaw (rozmiar 3,4,5) - 1 szt.
9. Nosze ewakuacyjne (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
10. Staza taktyczna zaciskowa nowej generacji CAT 7 GEN - 6 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji
31711140-6 - Elektrody
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - Nosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 4:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 5: Drobny sprzęt wielorazowy:
1. Nożyczki opatrunkowe z zaokrąglonym czubkiem; długość całkowita od 14 do 20 cm - 1 szt.
2. Kamerton - 2 szt.
3. Stetoskop szkoleniowo-dydaktyczny, z podwójną obracaną głowicą - lejek i dwutonową membraną - 2 szt.
4. Infantometr do pomiaru długości niemowląt i dzieci, zakres pomiarowy: 33-100 cm, podziałka: 1 mm, posiadający blokowanie ogranicznika stóp, waga urządzenia do 4 kg - 1 szt.
5. Goniometr - 3 szt.
6. Dynamometr (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
7. Fałdomierz - 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141410-7 - Przecinaki i noże chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 5:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 6: Trenażery do badań fizykalnych:
1. Trenażer do badania prostaty (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Trenażer do nauki oceny obrzęku ciastowatego – jasna karnacja (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 6:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 7: Doppler ABI:
1. Doppler ABI do pomiaru wskaźnika kostkowo-ramiennego (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 7:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 8: Respirator:
1. Respirator stacjonarny z możliwością wentylacji NIV (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 8:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 9: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych:
1. Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 9:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 10: Stacja pomp:
1. Stacja pomp: w zestawie 3x pompa strzykawkowa, 1x pompa objętościowa (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 10:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 11: Pompa żywieniowa:
1. Pompa do żywienia dojelitowego (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 11:
1) Cena brutto
2) Okres gwarancji
3) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Okres gwarancji
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
24 miesiące - 0 punktów
36 miesięcy - 10 punktów
48 miesięcy - 20 punktów
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji lub podania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące, oferta zostanie odrzucona.
3) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 20% (20 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 5 punktów
20-24 dni - 10 punktów
15-19 dni - 15 punktów
14 dni i mniej - 20 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ . W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 12: Akcesoria do pompy żywieniowej:
1. Plecak na pompę żywieniową - 1 szt.
2. Zestaw do podaży diety EasyBag, ENFit - 5 szt.
3. Zestaw do podaży mobilnej żywienia dojelitowego - 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 12:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 13: Drobny sprzęt jednorazowy:
1. Rękawiczki jednorazowe nitryl „S” po 100 szt. w op. - 38 op.
2. Rękawiczki jednorazowe nitryl „M” po 100 szt. w op. - 53 op.
3. Rękawiczki jednorazowe nitryl „L” po 100 szt. w op. - 29 op.
4. Rękawice sterylne rozm. 6,5 50 par w opakowaniu - 5 op.
5. Rękawice sterylne rozm. 7,0 50 par w opakowaniu - 8 op.
6. Rękawice sterylne rozm. 7,5 50 par w opakowaniu - 8 op.
7. Rękawice sterylne rozm. 8,0 50 par w opakowaniu - 5 op.
8. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 200 szt.
9. Igły iniekcyjne 1,2 x 40 mm 100 szt. w opakowaniu - 5 op.
10. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 30 szt. w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm - 2 op.
11. Cewnik urologiczny Foleya CH14, 10 szt. w opakowaniu - 10 op.
12. Żel nawilżający do cewnikowania z lidokainą (ampułkostrzykawka) 6 ml - 50 szt.
13. Pojemnik na odpady medyczne twardościenny czerwony 2l - 50 szt.
14. Worki na odpady medyczne 35l 50 szt. w opakowaniu - 15 op.
15. Worki na odpady medyczne 60l 50 szt. w opakowaniu - 15 op.
16. Lubrykant na bazie wody, kompatybilny z lateksem i silikonem, 500 ml - 5 szt.
17. Strzykawka 5 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt. w op. - 4 op.
18. Strzykawka 20 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt. w op. - 4 op.
19. Igły iniekcyjne 0,8x40 100 szt. w opakowaniu - 4 op.
20. Igła trójkątna 3/8 koła z oczkiem sprężynującym 12 szt. w op. - 4 op.
21. Serweta operacyjna 90x75 40 szt. w op. - 2 op.
22. Worek na mocz, 2000 ml, z zaworem poprzecznym 10 szt. w op. - 10 op.
23. Nici chirurgiczne na igle, wchłanialne HR 26 36 szt. w op. - 1 op.
24. Jednorazowa golarka medyczna 100 szt. w op. - 1 op.
25. Zacisk do pępowiny - 100 szt.
26. Żel do USG bezbarwny 500 ml - 5 szt.
27. Osłona na głowicę USG sterylna + sterylny żel, rozm. 13-15 x 60-65 cm - 20 szt.
28. URZĄDZENIE DO USUWANIA ZSZYWEK jednorazowe - 3 szt.
29. Zestaw niskoprofilowy do długotrwałego żywienia dożołądkowego - CH15 / 1,7 cm - 1 szt.
30. Strzykawka z systemem złącza ENFit 10 ml - 10 szt.
31. Strzykawka z systemem złącza ENFit 100 ml - 10 szt.
32. Adapter ze złączem ENFit/ENLock - 10 szt.
33. Adapter ze złączem ENFit/LL - 10 szt.
34. Adapter umożliwiający pobranie diety z worka typu EasyBag strzykawką typu ENFit - 5 szt.
35. Zestaw do lewatywy jałowy - 50 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141310-6 - Strzykawki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
33141320-9 - Igły medyczne
33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych
33141123-8 - Pojemniki na skalpele
33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi
33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 13:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 14: Opatrunki:
1. Gaziki jałowe 5x5cm 25 x 5 szt. - 20 op.
2. Kompresy gazowe 10x10cm 20x5szt. - 20 op.
3. Plaster włókninowy na ranę włókninowy z opatrunkiem chłonnym, jałowy, rozm. 10x10 cm 30 szt. w op. - 4 op.
4. Bandaż elastyczny szer. 15 cm x dł. 5 m - 30 szt.
5. Bandaż dziany szer. 10 cm x dł. 4 m - 30 szt.
6. Gaziki niejałowe 10x10 cm (100 szt. w op.) - 30 op.
7. Opatrunek do mocowania kaniuli dożylnej, transparentny 50 szt. w op. - 2 op.
8. Jednorazowy, jałowy zestaw do porodu (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
9. Jednorazowy, jałowy zestaw noworodkowy (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
10. Jednorazowy, jałowy zestaw do szycia krocza (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
11. Kompres gazowy niejałowy, 20x10 cm, 100 szt. w op. - 50 op.
12. Sterylna gaza skompresowana przeznaczona do treningu z trenażerami, w kolorze białym 100 % bawełna, o wysokiej chłonności, pakowana próżniowo 10 sztuk w opakowaniu. - 10 op.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24100000-5 - Gazy
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 14:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 15: Produkty apteczne:
1. Płyn do przemywania a 350 ml (zastosowanie w irygacji ran, zawierający w składzie chlorowodorek octenidyny) - 6 szt.
2. NaCl 0,9% płyn do infuzji 100 ml 10 szt. w op. - 10 op.
3. NaCl 0,9% płyn do infuzji 500 ml - 10 szt.
4. Aqua pro inj. 500 ml butelka z zakrętką 10 szt. w op. - 2 op.
5. Płyn do dezynfekcji rąk dla alergików a 500 ml (posiadający substancje nawilżające i pielęgnujące, łagodny dla skóry rąk) - 4 szt.
6. Płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 500 ml - 9 szt.
7. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni ze spryskiwaczem 1l (bakteriobójczy, wirusobójczy, grzybobójczy) - 7 szt.
8. Mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 500ml - 9 szt.
9. Preparat dezynfekcyjny do skóry z atomizerem a 250 ml - 4 szt.
10. Woda destylowana 100 ml z korkiem gumowym 20 szt. w op. - 1 op.
11. NaCl 0,9% amp. 5 ml opakowanie po 20 szt. - 13 op.
12. NaCl 0,9% 250 ml 10 szt. w op. - 2 op.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
24455000-8 - Środki odkażające
33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 15:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:
Część 16: Wyposażenie ratownicze dla Kierunku Wychowanie fizyczne:
1. Zestaw tlenowy w plecaku z butlą tlenową lub równoważny z zestawem tlenowym R1 (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 zestaw
2. Kamizelka do treningu pierwszej pomocy w przypadku zadławienia, równoważna z Kamizelką Act Fast Anti Choking Trainer (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 zestaw
3. Taktyczna opaska uciskowa, równoważna ze stazą taktyczną Cat 7 generacji (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
4. Defibrylator szkoleniowy z pilotem (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) -1 zestaw
5. Wymienne płuca kompatybilne z fantomem Little Anne, równoważne z wymiennymi płucami LAERDAL Little Anne QCPR - 10 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, oddzielnie dla każdej części postępowania, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
Dotyczy Części 16:
1) Cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia
2. Punkty przyznawane za kryteria podane w pkt 1 będą liczone według następujących wzorów:
1) Cena brutto
Punkty w kryterium cena brutto – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium cena brutto
2) Termin realizacji zamówienia:
Punkty w kryterium termin realizacji zamówienia – 40% (40 pkt)
30 dni - 0 punktów
25-29 dni - 10 punktów
20-24 dni - 20 punktów
15-19 dni - 30 punktów
14 dni i mniej - 40 punktów
Uwaga! Oferowany termin realizacji zamówienia należy wskazać w formularzu oferty – Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.
3. Po dokonaniu ocen w danej części, punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów dotyczących tej części zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny w danej części zamówienia stanowić będzie końcową ocenę oferty w tej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) materiały firmowe w języku polskim np. karty katalogowe, katalogi techniczne potwierdzające spełnienie przez zaoferowane sprzęty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia:
- do Części 1: Trenażery i akcesoria:
• do poz. 2: Trenażer do wykonywania iniekcji i zakładania wkłuć dożylnych pod kontrolą USG;
- do Części 2: Meble i wyposażenie medyczne:
• do poz. 2: Lampa medyczna bezcieniowa na kółkach;
- do Części 4: Ratownictwo:
• do poz. 1: Treningowy Zestaw Doszpikowy:
• do poz. 9: Nosze ewakuacyjne typu SKED;
- do Części 5: Drobny sprzęt wielorazowy:
• do poz. 6: Dynamometr;
- do Część 6: Trenażery do badań fizykalnych:
• do poz. 1: Trenażer do badania prostaty,
• do poz. 2: Trenażer do nauki oceny obrzęku ciastowatego – jasna karnacja;
- do Części 7: Doppler ABI:
• do poz. 1: Doppler ABI do pomiaru wskaźnika kostkowo-ramiennego;
- do Części 8: Respirator:
• do poz. 1: Respirator stacjonarny z możliwością wentylacji NIV;
- do Części 9: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych:
• do poz. 1: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych;
- do Części 10: Stacja pomp:
• do poz. 1: Stacja pomp: w zestawie 3x pompa strzykawkowa, 1x pompa objętościowa
- do Części 11: Pompa żywieniowa:
• do poz. 1: Pompa do żywienia dojelitowego.
Wykonawca musi w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której Części i pozycji dotyczą materiały.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników. W szczególności oferta winna zawierać wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ wraz z następującymi załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią):1) formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 3 uzupełniony w zakresie części, na które Wykonawca składa ofertę,
2) przedmiotowe środki dowodowe:
materiały firmowe w języku polskim np. karty katalogowe, katalogi techniczne potwierdzające spełnienie przez zaoferowane sprzęty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia:
- do Części 1: Trenażery i akcesoria:
• do poz. 2: Trenażer do wykonywania iniekcji i zakładania wkłuć dożylnych pod kontrolą USG;
- do Części 2: Meble i wyposażenie medyczne:
• do poz. 2: Lampa medyczna bezcieniowa na kółkach;
- do Części 4: Ratownictwo:
• do poz. 1: Treningowy Zestaw Doszpikowy:
• do poz. 9: Nosze ewakuacyjne typu SKED;
- do Części 5: Drobny sprzęt wielorazowy:
• do poz. 6: Dynamometr;
- do Część 6: Trenażery do badań fizykalnych:
• do poz. 1: Trenażer do badania prostaty,
• do poz. 2: Trenażer do nauki oceny obrzęku ciastowatego – jasna karnacja;
- do Części 7: Doppler ABI:
• do poz. 1: Doppler ABI do pomiaru wskaźnika kostkowo-ramiennego;
- do Części 8: Respirator:
• do poz. 1: Respirator stacjonarny z możliwością wentylacji NIV;
- do Części 9: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych:
• do poz. 1: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych;
- do Części 10: Stacja pomp:
• do poz. 1: Stacja pomp: w zestawie 3x pompa strzykawkowa, 1x pompa objętościowa
- do Części 11: Pompa żywieniowa:
• do poz. 1: Pompa do żywienia dojelitowego.
Wykonawca musi w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać, której Części i pozycji dotyczą materiały.
3) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 4 do SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy),
5) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie – konsorcja, spółki cywilne).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej/konsorcja firm) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w paragrafie 5 Projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Akademii Tarnowskiej. Adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/atar
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507).INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.