Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483020/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00493334/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9553871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156eda56-e363-4d5a-ac43-026ef700217b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433071/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 1: Trenażery i akcesoria:
1. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
2. Trenażer do wykonywania iniekcji i zakładania wkłuć dożylnych pod kontrolą USG (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ)- 2 szt.
3. Koncentrat sztucznej krwi do trenażera do iniekcji 250 ml - 4 szt.
4. Chusteczki ze środkiem do mycia fantomów 50 szt. w opakowaniu - 10 op.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odkażające
4.5.5.) Wartość części: 7534,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 2: Meble i wyposażenie medyczne:
1. Biała szafa lekarska przeszklona wykonana z blachy, zamykana na kluczyk, drzwi metalowe ze szkłem hartowanym, wys. 180-190cm x szer. 60-80 cm x gł. 40-50 cm - 1 szt.
2. Lampa medyczna bezcieniowa na kółkach (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
3. Stolik chirurgiczny do instrumentowania, z blachy stalowej i profili metalowych, możliwość blokady kół; wysokość regulowana min. 90-95 cm, max. 135-140 cm. - 1 szt.
4. Lampa Wooda - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524110-9 - Lampy używane na salach operacyjnych
33192340-7 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5155,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 3: Sprzęt stomijny:
1. Worek stomijny zamknięty 1-częściowy; rozm. do docięcia od 13 do 70 mm z okienkiem; pojemność od 400 do 450 ml - 100 szt.
2. Gaziki do zmywania skóry wokół stomii 100 szt. w op. - 1 op.
3. Chusteczki ochronne na bazie silikonu dla pacjentów ze stomią; zmniejszające ryzyko podrażnienia skóry treścią jelitową lub moczem pod wpływem odklejania przylepca 24 szt. w op. - 1 op.
4. Aerozol do usuwania przylepców (50ml) - 1 szt.
5. Płytka plastyczna akordeonowa rozmiar 57/13-22mm 5 szt. w op. - 1 op.
6. Worek ileostomijny rozmiar 57 - 5 szt.
7. Dilatator doodbytniczy - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2249,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 4: Ratownictwo:
1. Treningowy Zestaw Doszpikowy (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Zestaw ratunkowy zawierający 4 rurki krtaniowe nr 0,1,2,2.5 - 1 szt.
3. Ceratka do nauki resuscytacji na fantomie po 50 szt. w rolce - 20 op.
4. Wymienne drogi oddechowe do fantomu Little Anne 6 szt. w op. - 5 op.
5. Urządzenie do zadławienia lifevac - 1 szt.
6. Elektrody szkoleniowe AED training pads do defibrylatora LAERDAL AED TRAINER 2 - 4 op.
7. Szyny unieruchamiające typu splint komplet 4 szt. - 1 op.
8. Rurki krtaniowe LTSD zestaw (rozmiar 3,4,5) - 1 szt.
9. Nosze ewakuacyjne (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
10. Staza taktyczna zaciskowa nowej generacji CAT 7 GEN - 6 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji
31711140-6 - Elektrody
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33192160-1 - Nosze
4.5.5.) Wartość części: 11075,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 5: Drobny sprzęt wielorazowy:
1. Nożyczki opatrunkowe z zaokrąglonym czubkiem; długość całkowita od 14 do 20 cm - 1 szt.
2. Kamerton - 2 szt.
3. Stetoskop szkoleniowo-dydaktyczny, z podwójną obracaną głowicą - lejek i dwutonową membraną - 2 szt.
4. Infantometr do pomiaru długości niemowląt i dzieci, zakres pomiarowy: 33-100 cm, podziałka: 1 mm, posiadający blokowanie ogranicznika stóp, waga urządzenia do 4 kg - 1 szt.
5. Goniometr - 3 szt.
6. Dynamometr (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
7. Fałdomierz - 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141410-7 - Przecinaki i noże chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 4551,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 6: Trenażery do badań fizykalnych:
1. Trenażer do badania prostaty (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Trenażer do nauki oceny obrzęku ciastowatego – jasna karnacja (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8318,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 7: Doppler ABI:
1. Doppler ABI do pomiaru wskaźnika kostkowo-ramiennego (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13614,39 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 8: Respirator:
1. Respirator stacjonarny z możliwością wentylacji NIV (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 101494,44 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 9: Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych:
1. Trenażer tamowania krwotoków zewnętrznych (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5850,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 10: Stacja pomp:
1. Stacja pomp: w zestawie 3x pompa strzykawkowa, 1x pompa objętościowa (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.5.5.) Wartość części: 36432,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 11: Pompa żywieniowa:
1. Pompa do żywienia dojelitowego (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6470,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 12: Akcesoria do pompy żywieniowej:
1. Plecak na pompę żywieniową - 1 szt.
2. Zestaw do podaży diety EasyBag, ENFit - 5 szt.
3. Zestaw do podaży mobilnej żywienia dojelitowego - 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 1022,71 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 13: Drobny sprzęt jednorazowy:
1. Rękawiczki jednorazowe nitryl „S” po 100 szt. w op. - 38 op.
2. Rękawiczki jednorazowe nitryl „M” po 100 szt. w op. - 53 op.
3. Rękawiczki jednorazowe nitryl „L” po 100 szt. w op. - 29 op.
4. Rękawice sterylne rozm. 6,5 50 par w opakowaniu - 5 op.
5. Rękawice sterylne rozm. 7,0 50 par w opakowaniu - 8 op.
6. Rękawice sterylne rozm. 7,5 50 par w opakowaniu - 8 op.
7. Rękawice sterylne rozm. 8,0 50 par w opakowaniu - 5 op.
8. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 200 szt.
9. Igły iniekcyjne 1,2 x 40 mm 100 szt. w opakowaniu - 5 op.
10. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 30 szt. w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm - 2 op.
11. Cewnik urologiczny Foleya CH14, 10 szt. w opakowaniu - 10 op.
12. Żel nawilżający do cewnikowania z lidokainą (ampułkostrzykawka) 6 ml - 50 szt.
13. Pojemnik na odpady medyczne twardościenny czerwony 2l - 50 szt.
14. Worki na odpady medyczne 35l 50 szt. w opakowaniu - 15 op.
15. Worki na odpady medyczne 60l 50 szt. w opakowaniu - 15 op.
16. Lubrykant na bazie wody, kompatybilny z lateksem i silikonem, 500 ml - 5 szt.
17. Strzykawka 5 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt. w op. - 4 op.
18. Strzykawka 20 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt. w op. - 4 op.
19. Igły iniekcyjne 0,8x40 100 szt. w opakowaniu - 4 op.
20. Igła trójkątna 3/8 koła z oczkiem sprężynującym 12 szt. w op. - 4 op.
21. Serweta operacyjna 90x75 40 szt. w op. - 2 op.
22. Worek na mocz, 2000 ml, z zaworem poprzecznym 10 szt. w op. - 10 op.
23. Nici chirurgiczne na igle, wchłanialne HR 26 36 szt. w op. - 1 op.
24. Jednorazowa golarka medyczna 100 szt. w op. - 1 op.
25. Zacisk do pępowiny - 100 szt.
26. Żel do USG bezbarwny 500 ml - 5 szt.
27. Osłona na głowicę USG sterylna + sterylny żel, rozm. 13-15 x 60-65 cm - 20 szt.
28. URZĄDZENIE DO USUWANIA ZSZYWEK jednorazowe - 3 szt.
29. Zestaw niskoprofilowy do długotrwałego żywienia dożołądkowego - CH15 / 1,7 cm - 1 szt.
30. Strzykawka z systemem złącza ENFit 10 ml - 10 szt.
31. Strzykawka z systemem złącza ENFit 100 ml - 10 szt.
32. Adapter ze złączem ENFit/ENLock - 10 szt.
33. Adapter ze złączem ENFit/LL - 10 szt.
34. Adapter umożliwiający pobranie diety z worka typu EasyBag strzykawką typu ENFit - 5 szt.
35. Zestaw do lewatywy jałowy - 50 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141310-6 - Strzykawki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
33141320-9 - Igły medyczne
33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych
33141123-8 - Pojemniki na skalpele
33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi
33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji
4.5.5.) Wartość części: 9799,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 14: Opatrunki:
1. Gaziki jałowe 5x5cm 25 x 5 szt. - 20 op.
2. Kompresy gazowe 10x10cm 20x5szt. - 20 op.
3. Plaster włókninowy na ranę włókninowy z opatrunkiem chłonnym, jałowy, rozm. 10x10 cm 30 szt. w op. - 4 op.
4. Bandaż elastyczny szer. 15 cm x dł. 5 m - 30 szt.
5. Bandaż dziany szer. 10 cm x dł. 4 m - 30 szt.
6. Gaziki niejałowe 10x10 cm (100 szt. w op.) - 30 op.
7. Opatrunek do mocowania kaniuli dożylnej, transparentny 50 szt. w op. - 2 op.
8. Jednorazowy, jałowy zestaw do porodu (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
9. Jednorazowy, jałowy zestaw noworodkowy (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
10. Jednorazowy, jałowy zestaw do szycia krocza (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 20 szt.
11. Kompres gazowy niejałowy, 20x10 cm, 100 szt. w op. - 50 op.
12. Sterylna gaza skompresowana przeznaczona do treningu z trenażerami, w kolorze białym 100 % bawełna, o wysokiej chłonności, pakowana próżniowo 10 sztuk w opakowaniu. - 10 op.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24100000-5 - Gazy
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141119-7 - Kompresy
4.5.5.) Wartość części: 14062,68 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 15: Produkty apteczne:
1. Płyn do przemywania a 350 ml (zastosowanie w irygacji ran, zawierający w składzie chlorowodorek octenidyny) - 6 szt.
2. NaCl 0,9% płyn do infuzji 100 ml 10 szt. w op. - 10 op.
3. NaCl 0,9% płyn do infuzji 500 ml - 10 szt.
4. Aqua pro inj. 500 ml butelka z zakrętką 10 szt. w op. - 2 op.
5. Płyn do dezynfekcji rąk dla alergików a 500 ml (posiadający substancje nawilżające i pielęgnujące, łagodny dla skóry rąk) - 4 szt.
6. Płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 500 ml - 9 szt.
7. Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni ze spryskiwaczem 1l (bakteriobójczy, wirusobójczy, grzybobójczy) - 7 szt.
8. Mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 500ml - 9 szt.
9. Preparat dezynfekcyjny do skóry z atomizerem a 250 ml - 4 szt.
10. Woda destylowana 100 ml z korkiem gumowym 20 szt. w op. - 1 op.
11. NaCl 0,9% amp. 5 ml opakowanie po 20 szt. - 13 op.
12. NaCl 0,9% 250 ml 10 szt. w op. - 2 op.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692500-2 - Płyny dożylne
24455000-8 - Środki odkażające
33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.5.5.) Wartość części: 2998,02 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części i obejmuje:Część 16: Wyposażenie ratownicze dla Kierunku Wychowanie fizyczne:
1. Zestaw tlenowy w plecaku z butlą tlenową lub równoważny z zestawem tlenowym R1 (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 zestaw
2. Kamizelka do treningu pierwszej pomocy w przypadku zadławienia, równoważna z Kamizelką Act Fast Anti Choking Trainer (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 zestaw
3. Taktyczna opaska uciskowa, równoważna ze stazą taktyczną Cat 7 generacji (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) - 1 szt.
4. Defibrylator szkoleniowy z pilotem (*opis przedmiotu - Załącznik nr 1 do SWZ) -1 zestaw
5. Wymienne płuca kompatybilne z fantomem Little Anne, równoważne z wymiennymi płucami LAERDAL Little Anne QCPR - 10 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3006,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 2: Meble i wyposażenie medyczne, w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta złożona przez TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, cena 8548,50 zł brutto.
Stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Części 2 zamierza przeznaczyć kwotę: 6000,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SP. Z O.O. przewyższa o 42,48% kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia w Części 2. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako
uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję Zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8548,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8548,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 260 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 7: Doppler ABI na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 2) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W Części 7 postępowania została złożona jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5607,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5607,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8550015235
7.3.3) Ulica: Niedamira 10
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5607,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szlachetka Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MM Grupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720779513
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 11E/208
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-131
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 905,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szlachetka Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MM Grupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720779513
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 11E/208
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-131
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 905,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 15: Produkty apteczne, w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta złożona przez TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, cena 36 469,50 zł brutto.
Stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Części 15 zamierza przeznaczyć kwotę: 3400,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SP. Z O.O. przewyższa o 972,63% kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia w Części 15. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako
uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję Zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36469,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36469,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie 01.01.2025-31.12.2025 na potrzeby SOSW w Tarnowie
- "Rozbudowa drogi w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. 16 Pułku Piechoty" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Dokumentacje drogowe - ścieżki rowerowe"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
- Przebudowa i rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Wykonanie projektu oświetlenia ulicy bocznej (bez nazwy) od ul. Źródlanej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia medycznego
- Dostawa oprzyrządowania do badań ogniw, baterii i układów napędowych
- Dostawa aparatury oraz oprogramowania dla kierunku Kosmetologia
- "Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni"
- Dostawa systemu obrazowania, elementów optycznych, optomechanicznych i elektronicznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.