Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335940/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5647c1b-182e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 213_Remonty bram wejściowych w wybranych lokalizacjach: Opolska 118, Hubska 58, Gajowa 25, Plac Mongolski 16, Ziemniaczana 16, Sępa- Szarzyńskiego 65a, 68
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/20/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 323751,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299770,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zadanie 1.Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Krzywoustego 104,
- ul. Krzywoustego 106,
- ul. Krzywoustego 108.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 79284,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Zadanie 2.Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Sępa-Szarzyńskiego 65A,
- ul. Sępa-Szarzyńskiego 68,
- ul. Gajowa 25.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 77929,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) Zadanie 3.Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Hubska 58,
- ul. Plac Mongolski 16,
- ul. Opolska 118.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 61179,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4.Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Krakowska 25,
- ul. Prądzyńskiego 3,
- ul. Prądzyńskiego 23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 81376,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Art.16 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób:
1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców;
2) przejrzysty;
3) proporcjonalny.
Art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach zadania nr 1 wpłynęło sześć ofert, w tym oferta firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, natomiast w ramach zadania nr 3 wpłynęło 5 ofert w tym oferta firmy: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław. W dniu 06.06.2024r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert napotykając na problem z otwarciem oferty firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław.
Zamawiający zamieścił informację o złożonych ofertach za pomocą platformy Zamawiającego pismem z dnia 06.06.20204
nr: WM/31607/2024. W piśmie z otwarcia, stosownie do zaistniałej sytuacji faktycznej, Zamawiający zawarł informację dotyczącą złożonej oferty przez firmę: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, z adnotacją cyt.:”oferta złożona w pliku zapisanym w formacie uniemożliwiającym odczytanie danych”.
W związku z trudnościami przy czynności otwarcia oferty Zamawiający podjął kolejne czynności mające na celu otwarcie oferty Technika Augustyn Władysław dla zachowania terminu ustawowego tj. wskazanego w art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający z przyczyn leżących po jego stronie mimo licznych prób nie dokonał otwarcia oferty firmy Technika Augustyn Władysław, złożonej w postępowaniu przetargowym.
Zamawiający w dniu 10.06.2024r. w celu otwarcia pliku oferty i zapoznania się z ofertą skorzystał z dedykowanego wizualizatora zlokalizowanego na zewnętrznym serwerze. W konsekwencji nastąpiło wydłużenie procedury otwarcia ofert ponad ustawowy termin określany w art. 222 ust 1 ustawy Pzp. cyt: ” otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składnia ofert”. Zgodnie z ustawy Pzp, przepisy prawa nie dopuszczają możliwości przerwania bądź zawieszenia czynności otwarcia złożonych ofert. Nie jest również możliwe dokonanie otwarcia tylko kilku ze złożonych ofert, a przeniesienie otwarcia pozostałych ofert do czasu usunięcia problemów technicznych po stronie Zamawiającego. W dniu 11.06.2024r. Zamawiający opublikował skorygowaną informację z otwarcia ofert, podając z opóźnieniem do wiadomości publicznej wartości wszystkich ofert.
Mając na uwadze zaistniałą sytuacje Zamawiający w myśl art. 16 ustawy Pzp przeprowadza postępowanie o udzielnie zamówienia w sposób 1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców oraz
2) przejrzysty. Opisana powyżej sytuacja zaburza zasadę równego traktowania wykonawców oraz przejrzystości postępowania, co jest bezpośrednią przyczyną uznania przez Zamawiającego, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59953,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103302,85 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97898,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215919,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97898,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARKIET-lux
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880281006
7.3.3) Ulica: Kościuszki 27
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97898,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Art.16 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób:
1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców;
2) przejrzysty;
3) proporcjonalny.
Art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach zadania nr 1 wpłynęło sześć ofert, w tym oferta firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, natomiast w ramach zadania nr 3 wpłynęło 5 ofert w tym oferta firmy: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław. W dniu 06.06.2024r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert napotykając na problem z otwarciem oferty firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław.
Zamawiający zamieścił informację o złożonych ofertach za pomocą platformy Zamawiającego pismem z dnia 06.06.20204
nr: WM/31607/2024. W piśmie z otwarcia, stosownie do zaistniałej sytuacji faktycznej, Zamawiający zawarł informację dotyczącą złożonej oferty przez firmę: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, z adnotacją cyt.:”oferta złożona w pliku zapisanym w formacie uniemożliwiającym odczytanie danych”.
W związku z trudnościami przy czynności otwarcia oferty Zamawiający podjął kolejne czynności mające na celu otwarcie oferty Technika Augustyn Władysław dla zachowania terminu ustawowego tj. wskazanego w art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający z przyczyn leżących po jego stronie mimo licznych prób nie dokonał otwarcia oferty firmy Technika Augustyn Władysław, złożonej w postępowaniu przetargowym.
Zamawiający w dniu 10.06.2024r. w celu otwarcia pliku oferty i zapoznania się z ofertą skorzystał z dedykowanego wizualizatora zlokalizowanego na zewnętrznym serwerze. W konsekwencji nastąpiło wydłużenie procedury otwarcia ofert ponad ustawowy termin określany w art. 222 ust 1 ustawy Pzp. cyt: ” otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składnia ofert”. Zgodnie z ustawy Pzp, przepisy prawa nie dopuszczają możliwości przerwania bądź zawieszenia czynności otwarcia złożonych ofert. Nie jest również możliwe dokonanie otwarcia tylko kilku ze złożonych ofert, a przeniesienie otwarcia pozostałych ofert do czasu usunięcia problemów technicznych po stronie Zamawiającego. W dniu 11.06.2024r. Zamawiający opublikował skorygowaną informację z otwarcia ofert, podając z opóźnieniem do wiadomości publicznej wartości wszystkich ofert.
Mając na uwadze zaistniałą sytuacje Zamawiający w myśl art. 16 ustawy Pzp przeprowadza postępowanie o udzielnie zamówienia w sposób 1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców oraz
2) przejrzysty. Opisana powyżej sytuacja zaburza zasadę równego traktowania wykonawców oraz przejrzystości postępowania, co jest bezpośrednią przyczyną uznania przez Zamawiającego, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75620,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140909,14 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99758,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99758,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99758,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARKIET-lux
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880281006
7.3.3) Ulica: Kościuszki 27
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ STELMASZCZUK "Parkiet- Lux"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ STELMASZCZUK "Parkiet- Lux"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99758,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.