eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5647c1b-182e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 213_Remonty bram wejściowych w wybranych lokalizacjach: Opolska 118, Hubska 58, Gajowa 25, Plac Mongolski 16, Ziemniaczana 16, Sępa- Szarzyńskiego 65a, 68

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/20/2024/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 323751,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299770,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zadanie 1.
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Krzywoustego 104,
- ul. Krzywoustego 106,
- ul. Krzywoustego 108.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 79284,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Zadanie 2.
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Sępa-Szarzyńskiego 65A,
- ul. Sępa-Szarzyńskiego 68,
- ul. Gajowa 25.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 77929,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Zadanie 3.
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Hubska 58,
- ul. Plac Mongolski 16,
- ul. Opolska 118.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 61179,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4.
Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach:
- ul. Krakowska 25,
- ul. Prądzyńskiego 3,
- ul. Prądzyńskiego 23.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 81376,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Art.16 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób:
1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców;
2) przejrzysty;
3) proporcjonalny.
Art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach zadania nr 1 wpłynęło sześć ofert, w tym oferta firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, natomiast w ramach zadania nr 3 wpłynęło 5 ofert w tym oferta firmy: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław. W dniu 06.06.2024r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert napotykając na problem z otwarciem oferty firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław.
Zamawiający zamieścił informację o złożonych ofertach za pomocą platformy Zamawiającego pismem z dnia 06.06.20204
nr: WM/31607/2024. W piśmie z otwarcia, stosownie do zaistniałej sytuacji faktycznej, Zamawiający zawarł informację dotyczącą złożonej oferty przez firmę: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, z adnotacją cyt.:”oferta złożona w pliku zapisanym w formacie uniemożliwiającym odczytanie danych”.
W związku z trudnościami przy czynności otwarcia oferty Zamawiający podjął kolejne czynności mające na celu otwarcie oferty Technika Augustyn Władysław dla zachowania terminu ustawowego tj. wskazanego w art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający z przyczyn leżących po jego stronie mimo licznych prób nie dokonał otwarcia oferty firmy Technika Augustyn Władysław, złożonej w postępowaniu przetargowym.
Zamawiający w dniu 10.06.2024r. w celu otwarcia pliku oferty i zapoznania się z ofertą skorzystał z dedykowanego wizualizatora zlokalizowanego na zewnętrznym serwerze. W konsekwencji nastąpiło wydłużenie procedury otwarcia ofert ponad ustawowy termin określany w art. 222 ust 1 ustawy Pzp. cyt: ” otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składnia ofert”. Zgodnie z ustawy Pzp, przepisy prawa nie dopuszczają możliwości przerwania bądź zawieszenia czynności otwarcia złożonych ofert. Nie jest również możliwe dokonanie otwarcia tylko kilku ze złożonych ofert, a przeniesienie otwarcia pozostałych ofert do czasu usunięcia problemów technicznych po stronie Zamawiającego. W dniu 11.06.2024r. Zamawiający opublikował skorygowaną informację z otwarcia ofert, podając z opóźnieniem do wiadomości publicznej wartości wszystkich ofert.
Mając na uwadze zaistniałą sytuacje Zamawiający w myśl art. 16 ustawy Pzp przeprowadza postępowanie o udzielnie zamówienia w sposób 1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców oraz
2) przejrzysty. Opisana powyżej sytuacja zaburza zasadę równego traktowania wykonawców oraz przejrzystości postępowania, co jest bezpośrednią przyczyną uznania przez Zamawiającego, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59953,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103302,85 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97898,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215919,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97898,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARKIET-lux

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880281006

7.3.3) Ulica: Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97898,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 6 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Art.16 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób:
1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców;
2) przejrzysty;
3) proporcjonalny.
Art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w ramach zadania nr 1 wpłynęło sześć ofert, w tym oferta firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, natomiast w ramach zadania nr 3 wpłynęło 5 ofert w tym oferta firmy: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław. W dniu 06.06.2024r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert napotykając na problem z otwarciem oferty firmy Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław.
Zamawiający zamieścił informację o złożonych ofertach za pomocą platformy Zamawiającego pismem z dnia 06.06.20204
nr: WM/31607/2024. W piśmie z otwarcia, stosownie do zaistniałej sytuacji faktycznej, Zamawiający zawarł informację dotyczącą złożonej oferty przez firmę: Technika Augustyn Władysław ul. Skwierzyńska 29B, 53-521 Wrocław, z adnotacją cyt.:”oferta złożona w pliku zapisanym w formacie uniemożliwiającym odczytanie danych”.
W związku z trudnościami przy czynności otwarcia oferty Zamawiający podjął kolejne czynności mające na celu otwarcie oferty Technika Augustyn Władysław dla zachowania terminu ustawowego tj. wskazanego w art. 222 pkt 1 ustawy Pzp – otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający z przyczyn leżących po jego stronie mimo licznych prób nie dokonał otwarcia oferty firmy Technika Augustyn Władysław, złożonej w postępowaniu przetargowym.
Zamawiający w dniu 10.06.2024r. w celu otwarcia pliku oferty i zapoznania się z ofertą skorzystał z dedykowanego wizualizatora zlokalizowanego na zewnętrznym serwerze. W konsekwencji nastąpiło wydłużenie procedury otwarcia ofert ponad ustawowy termin określany w art. 222 ust 1 ustawy Pzp. cyt: ” otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składnia ofert”. Zgodnie z ustawy Pzp, przepisy prawa nie dopuszczają możliwości przerwania bądź zawieszenia czynności otwarcia złożonych ofert. Nie jest również możliwe dokonanie otwarcia tylko kilku ze złożonych ofert, a przeniesienie otwarcia pozostałych ofert do czasu usunięcia problemów technicznych po stronie Zamawiającego. W dniu 11.06.2024r. Zamawiający opublikował skorygowaną informację z otwarcia ofert, podając z opóźnieniem do wiadomości publicznej wartości wszystkich ofert.
Mając na uwadze zaistniałą sytuacje Zamawiający w myśl art. 16 ustawy Pzp przeprowadza postępowanie o udzielnie zamówienia w sposób 1) zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców oraz
2) przejrzysty. Opisana powyżej sytuacja zaburza zasadę równego traktowania wykonawców oraz przejrzystości postępowania, co jest bezpośrednią przyczyną uznania przez Zamawiającego, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75620,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140909,14 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99758,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99758,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99758,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARKIET-lux

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880281006

7.3.3) Ulica: Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99758,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.