Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Re-wdrożenie portalu eUrząd w zakresie „Odpadów Komunalnych”, rozszerzenie systemu eUrząd o moduł podatków i opłat lokalnych oraz objęcie ich serwisem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,170177,e27571de7e923e0782fbfe268ca20e29.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Re-wdrożenie portalu eUrząd w zakresie „Odpadów Komunalnych”, rozszerzenie systemu eUrząd o moduł podatków i opłat lokalnych oraz objęcie ich serwisem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fda7d2d-8837-4025-a2f7-d6e48a5b82fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024808/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.40 Re-wdrożenie portalu eUrząd w zakresie „Odpadów Komunalnych”, rozszerzenia systemu eUrząd o moduł podatków i opłat lokalnych oraz objęcie ich serwisem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa art. 305 pkt 1 w związku z art. 266 oraz art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy PZP (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) w trybie zamówienia z WR, o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych, o jakich stanowi art. 3 ustawy PZP.
Art. 214 pkt 1 pkt 1 lit. b Ustawy:
„Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
(…) b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;”.
Uzasadnienie faktyczne - w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.63.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30144,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie:
1) re-wdrożenia portalu eUrząd w zakresie Odpadów komunalnych;
2) rozszerzenia systemu eUrząd o moduł podatków i opłat lokalnych, w tym:
a) dostawa licencji systemów informatycznych w wersji WINDOWS wchodzących w skład zintegrowanego pakietu Ratusz®:
- eUrząd – moduł podatki - 1 licencja,
- eUrząd – moduł opłaty - 1 licencja,
b) instalacji i wdrożenia do eksploatacji następujących systemów informatycznych, o których mowa w pkt. 2 lit. a),
3) objęcie serwisem przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w pkt 2 lit. a).
Przedmiot umowy obejmuje:
1. instalację oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego;
2. udzielenia bezterminowej niewyłącznej licencji na oprogramowanie wymienione w §1 ust. 1 pkt 2 lit. a) projektu umowy;
3. udzielenia dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu Ratusz® w zakresie oprogramowania wymienionego w §1 ust.1 pkt 2 lit. a) projektu umowy poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia .rekord.com.pl/ezgloszenia;
4. udzielenia z dniem podpisania protokołu odbioru oprogramowania wymienionego w §1 ust.1 pkt 2) lit. a) projektu umowy rocznej gwarancji na prawidłowe działanie systemu w ramach posiadanej funkcjonalności;
5. sprawowania przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w §1 ust. 1 pkt 2) lit. a) projektu umowy nadzoru autorskiego obejmującego:
a) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00;
b) informowanie o zmianach w programach objętych umową;
c) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu;
6. objęcia, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru oprogramowania wymienionego w §1 ust.1 pkt 2) lit. a) projektu umowy serwisem, w zakresie którego Wykonawca usunie usterki i awarie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy przy zachowaniu następujących terminów:
a) czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych;
b) czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych;
c) czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd – do 24 godzin roboczych;
przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Wskazane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów, na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
7. przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie wykorzystania systemów objętych umową oraz wykonania niezbędnych prac wdrożeniowych;
8. objęcia oprogramowania obsługą pogwarancyjną, na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38368,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38368,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38368,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord SI Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-017-14-40
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38368,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca REKORD SI jest jedynym producentem programów informatycznych wchodzących w skład pakietu „Ratusz”, które są zainstalowane w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu oraz posiada wszelkie prawa autorskie, a także wyłączne prawo do serwisowania i modyfikacji i rozbudowy w/w systemów.
Portal eUrząd jest skierowany do użytkownika zewnętrznego (mieszkańców), generuje on wyniki z systemu eUrząd, wchodzącego w skład posiadanego przez Urząd Miejski w Wałbrzychu pakietu „Ratusz”. Rozbudowa systemu oprogramowania RATUSZ o dostęp do portalu eUrząd może być realizowana tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Rekord SI, ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała jest autorem, producentem, właścicielem praw majątkowych i jedynym dystrybutorem systemu RATUSZ i jego podsystemów oraz portali. Jednocześnie żaden podmiot na rynku nie został przez nią upoważniony do sprzedaży licencji na oprogramowanie jej autorstwa oraz do świadczenia związanych z nim usług serwisowych.
Termin realizacji zamówienia:
1) w zakresie określonym w §1 ust.1 pkt 1) i pkt 2) projektu umowy - do 90 dni od dnia podpisania umowy*)
2) w zakresie określonym w §1 ust.1 pkt 3 projektu umowy - przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru oprogramowania.
*) termin realizacji uzależniony będzie od uzyskania przez Zamawiającego Certyfikatów do integracji z Krajowym Węzłem Identyfikacji Elektronicznej (login.gov) oraz terminu uruchomienia i testowania integracji.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi rocznego wsparcia producenta dla posiadanych przez Uniwersytet Szczeciński licencji oprogramowania VEEAM Data Platform Advanced Enterprise Plus.
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego Systemu Impuls
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.