eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowiec"Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ - Gminnej Przychodni w Bukowcu"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr Fl. Ceynowy 14

1.5.2.) Miejscowość: Bukowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-122

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523309310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bukowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bukowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bukowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20cf572-3788-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029731/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiB.271.5.2024.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zmiana sposobu użytkowania kotłowni z zapleczem na gabinet rehabilitacji z jego przebudową, rozbudową i remontem oraz infrastrukturą techniczną towarzyszącą w budynku Gminnej Przychodni Zdrowia w Bukowcu na działce nr 156/2 w miejscowości Bukowiec. Istniejący budynek Przychodni dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 5°. Projektowana rozbudowa jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, z dachem jednospadowym o kącie nachylenia połaci 3°. Budynek należy do XI kategorii obiektów budowlanych. W części parteru oraz na piętrze istniejącego budynku wydzielone są lokale mieszkalne. W poziomie parteru oraz piwnicy znajdują się pomieszczenia służące do obsługi funkcji służby zdrowia.
Projekt zmiany sposobu użytkowania kotłowni z zapleczem na gabinet rehabilitacji z jego przebudową, rozbudową i remontem przewiduje wykonanie następujących zmian w istniejącym budynku:
- przebudowa posadzki na gruncie,
- częściowe zamurowanie otworów i przejść (z bloczków gazobetonowych),
- przekucia dla projektowanych otworów w istniejących ścianach,
- wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych,
- remont istniejących ścian wewnętrznych,
- docieplenie stropu,
- rozbiórka istniejących schodów i wykonanie nowych schodów wewnętrznych żelbetowych,
- wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej,
- wykonanie rozbudowy budynku o gabinet rehabilitacji,
Poza tym zadanie przewiduje wymianę źródła ogrzewania z pieca węglowego na gruntową pompę ciepła o mocy 80 kW z kolektorami pionowymi wraz z wymianą całej instalacji c.o (wymiana grzejników na nowe). i c.w.u. w istniejącym budynku Przychodni Zdrowia o powierzchni użytkowej wynoszącej 849,42 m2.
- wykonanie pompy ciepła,
- budowa buforu o pojemności 1000 l na cele ogrzewania z trzema grzałkami o mocy 6 kW,
- wykonanie rozdzielacza (obieg centralnego ogrzewania, obieg ogrzewanie podłogowe),
- wymiennik c.w.u. o mocy 50 kW,
- wykonanie zasobnika ciepłej wody bez wężownic o pojemności 750 litrów z grzałką o mocy 6 kW.
Zakres robót obejmuje również budową instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 13,65 kWp i inne prace elektryczne m.in.
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy „RG” – parter
- instalację rozdzielnicy „RP”
- instalację oświetlenia podstawowego
- instalację oświetlenia awaryjnego
- instalację zasilania wentylacji
- instalację LAN
- Instalację rozbudowy szafy RACK + instalacja nowej SZAFY RACK
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania stanowi Załączniki nr 1 do SWZ, który zawiera dokumentację projektową, STWIORB. Jeżeli do Dokumentacji projektowej załączono przedmiar robót, należy traktować wyłącznie pomocniczo. Dokument ten nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2697000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2830088,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2697000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany BUD-MEX Grzegorz Brzezinski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611019474

7.3.3) Ulica: ul. Świecka 74/76

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace branży sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2697000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.