Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383523/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku "Siedlisko" należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000968405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0184710750
1.5.8.) Numer faksu: 0184710755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ckkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckkrynica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckkrynica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku "Siedlisko" należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cb2bf23-4644-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103861/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu - wymiana poszycia dachowego, izolacja termiczna, budowa instalacji odgromowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383523/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205072,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko” należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju.
Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu dachu o konstrukcji drewnianej pokrytego blachą płaską, obejmującego następujące prace:
1) prace zabezpieczające;
2) montaż rusztowania o wysokości do 10m,
3) rozbiórkę pokrycia dachowego z blachy,
4) rozbiórkę obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów,
5) rozebranie rynien i rur spustowych z blachy,
6) naprawa istniejących elementów więźby dachowych,
7) deskowanie połaci dachowej z tarcicy,
8) impregnacji deskowania dachu środkiem ogniochronnym do stanu NRO, oraz ochrony przed grzybami, pleśnią i owadami,
9) uzupełnienie istniejącej izolacji cieplnej wełną mineralną,
10) pokrycie deskowania dachu membraną dachową,
11) pokrycie dachu nową blachą ocynkowaną na rąbek podwójny,
12) wykonanie obróbek blacharskich,
13) montaż rynien i rur spustowych z tworzyw sztucznych,
14) montaż barier śniegowych i ław kominowych,
15) wykonanie prac z branży instalacyjno-elektrycznej - demontaż istniejących przewodów odgromowych i uziemiających i montaż nowej instalacji odgromowej,
16) wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych i odpadów pobudowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205072,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284921,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205072,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Więdłocha FOLKLAU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341331782
7.3.3) Ulica: Słotwińska 28
7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-380
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205072,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem, folii stretch maszynowej, folii termokurczliwej PE bezbarwnej
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- "Rozbiórka budynku Magazynu Wyrobów Gotowych Zakładu Produkcji Wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w Krynicy-Zdroju oraz jego odbudowa"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO POŁOŻONEGO WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.