eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury - Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 - Polana grillowa na osiedlu Majowym



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury – Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 – Polana grillowa na osiedlu Majowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury – Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 – Polana grillowa na osiedlu Majowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f91f3acf-3a9b-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031644/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Realizacja zadania SBO 2023 "Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym - polana grillowa"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/25/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 889034,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury – Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 – Polana grillowa na osiedlu Majowym.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków
45212140-9 Obiekty rekreacyjne
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 Usługi ogrodnicze
77211400-6 Usługi wycinania drzew
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 Usługi sadzenia drzew
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) prace przygotowawcze i pomiarowe,
2) oczyszczanie terenu i wywóz odpadów,
3) prace związane z wykonaniem gospodarki drzewostanem oraz ochrony drzewostanu
w procesie inwestycyjnym,
4) prace związane z ukształtowaniem terenu,
5) budowę ciągów pieszych z kruszywa naturalnego wraz z ukształtowaniem terenu
i wykonaniem skarpowania,
6) budowę dwóch altan piknikowych wraz z grillami i stołami,
7) montaż elementów małej architektury (m. in.: leżaki, komplety piknikowe, grille, kosze na śmieci, tablica informacyjna),
8) nasadzenia drzew i krzewów,
9) wykonanie łąki kwietnej,
10) wykonanie nowych trawników.
11) uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności związanych
z inwestycją.
4. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również
m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) prowadzenia robót zgodnie z Projektem ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym,
3) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej (prace geodezyjne
i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecin
w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7),
4) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji (m.in. projektem organizacji ruchu) i niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
5) zabezpieczenia istniejących sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz współpracy z właścicielami sieci, w tym między innymi: ZDiTM, ENEA, NETIA S.A., UPC Polska Sp. z o.o., PKP Energetyka S.A., GAZ SYSTEM S.A., Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o., ZWiK, Orange Polska S.A., ANCO Sp. z o.o.,
6) właściwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy,
7) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,
8) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu
do stanu pierwotnego,
9) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, naprawy uszkodzeń powstałych podczas prowadzenia prac,
10) dostawy wody, energii elektrycznej i środków łączności,
11) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla osób odwiedzających park i zapewnienie mieszkańcom dróg komunikacyjnych i bezpiecznego przejścia,
12) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcie szkód powstałych podczas wykonywania prac,
13) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.
i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
14) opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
15) prowadzenia Dziennika budowy,
16) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w widocznym miejscu,
17) wykonania postanowień wydanych decyzji administracyjnych,
18) przed przystąpieniem do wykonania cięć sanitarnych i technicznych – dokonania przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych ptasich gniazd; w trwającym okresie lęgowym (od 1 marca do 15 października) Wykonawca zobowiązany będzie
do wykonania ekspertyzy ornitologicznej przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia w tym zakresie. W przypadku stwierdzenia obecności ptasich gniazd, konieczne będzie wstrzymanie cięć drzew i krzewów do zakończenia okresu ochronnego ptaków w okresie lęgowym. W takim przypadku ten zakres prac zostanie wstrzymany do czasu ustania kolizji lub wyłączony z zakresu przedmiotu zamówienia,
19) ścisłej współpracy z Zamawiającym, Nadzorem Inwestorskim i Nadzorem Autorskim,
20) zapewnienia uczestnictwa Kierownika budowy na naradach koordynacyjnych
i technicznych na placu budowy lub w miejscach związanych z realizacją, wskazanych przez Zamawiającego i w terminach przez niego wyznaczonych, a także w trakcie kontroli przedstawicieli Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i innych organów,
21) każdorazowo zgłaszania Zamawiającemu kolizji z występującym drzewostanem,
22) wykonania robót zgodnie z zarządzeniem nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23.03.2021r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu (uzyskania zgody osoby sprawującej nadzór dendrologiczny na rozpoczęcie prac ziemnych, rozbiórkowych i budowlanych wraz z uzyskaniem potwierdzenia właściwego oznakowania stref ochrony drzew/krzewów oraz uzgodnienia placu organizacji placu budowy i wykonania zabezpieczenia drzew i krzewów i prawidłowego oznakowania),
23) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz
z załadunkiem i rozładunkiem),
24) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
25) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych,
np.: kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych
itp. na wbudowane materiały (w języku polskim),
26) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,
27) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, badaniami podłoża, zagęszczenia gruntu, atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, itp. w języku polskim – w 2 egz.,
28) wykonania geodezji powykonawczej (za wykonanie geodezji inwentaryzacji powykonawczej zostanie uznane potwierdzenie złożenia przez Wykonawcę mapy geodezyjnej powykonawczej w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazanie Zamawiającemu w/w potwierdzenia wraz z kopią złożonej mapy),
29) sporządzenia i przekazania dokumentacji powykonawczej wynikającej zarządzenia nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 – załącznika
nr 13 do obowiązków – w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD (w postaci plików pdf i edytowalnych),
30) przekazania Zamawiającemu tabelarycznego zestawienia środków trwałych z wykazaniem poszczególnych cen brutto i netto.
5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów (fabrycznie nowych), wyłącznie o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania (w języku polskim),
na co najmniej 7 dni przed ich wbudowaniem. Wyklucza się wbudowanie lub montaż materiałów i urządzeń bez akceptacji Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu od Zamawiającego drewna, które pozyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. W ofercie cenowej Wykonawca nie uwzględnia ceny za zakup drewna. Zamawiający wystawi fakturę za sprzedaż pozyskanego drewna. Kwota wynikająca z w/w faktury zostanie ustalona w oparciu o aktualnie obowiązujące zarządzenie Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych dot. cennika i zasad sprzedaży drewna z wycinek drzew z terenów zieleni miejskiej).
(...)
11. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu
zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych
gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych.
12. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi (oferta równoważna)
z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 5 do SWZ. Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w rozdziale V SWZ.

W związku z ograniczeniem ilości znaków - szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajduja się w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999999,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512147779

7.3.3) Ulica: Przyjaciół Żołnierza

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-670

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.