Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395258/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej nr inw. 242/1214 w Leśnictwie Czarna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172428894
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi leśnej nr inw. 242/1214 w Leśnictwie Czarna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e96c07-3930-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494670/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi leśnej nr inw. 242/1214 w Leśnictwie Czarna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609287,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach remontu drogi leśnej planuje się:
- uzupełnienie istniejących ubytków, wyboi w nawierzchni tłuczniowej materiałem kamiennym kruszywo łamane frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem i skropieniem tj. remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalenie przy użyciu grysów – wyboje o głębokości nawierzchni do 2,5 cm z zastosowaniem skrapiarki i walca,
- mechaniczne obustronne profilowanie poboczy (profilowanie poboczy równiarką – ścięcie uzupełnienie ubytków poboczy). Wymagany spadek poboczy 6-8%,
- obustronne odmulenie rowów,
- montaż wodospustów winylowych,
- naprawa jezdni z poboczem na długości 30m.
Długość remontowanej drogi wynosi 4450 m, szerokość jezdni 3,50 m, szerokość korony drogi ok. 5,0 m
Lokalizacja: nieruchomości o nr ewid. gr.: 1972, 1964 położone w miejscowości Czarna, Gmina Czarna oraz nieruchomości o nr ewid. gr.: 744, 735, 729, 726 położone w miejscowości Zalesie, Gmina Czarna Oddziały leśne – 251, 234, 225, 218, 212, 209. Remont zaczyna się od skrzyżowania z droga leśną a kończy na skrzyżowaniu z drogą publiczną DP 1512R.
Zamawiający zachęca do skorzystania ze strony Banku Danych o Lasach celem rzetelnego przygotowania oferty i zapoznaniem się z lokalizacją robót budowlanych. Adres strony internetowej: https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, tj.: załącznik nr 12 do SWZ, STWiORB załącznik nr 13 do SWZ oraz dokumentacja techniczna załącznik nr 14 do SWZ.
Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające z przepisów prawa budowlanego, warunków technicznych, technologii robót, wymogów producentów, sztuki budowalnej, Zamawiający uzna za wycenione w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysie ofertowym opracowanym przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie ofertowym.
Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
- organizacji robót, zabezpieczenia osób trzecich, ochrony środowiska, warunków bhp,
- warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z wykonywaniem stanowiska, zabezpieczenia terenu robót,
- zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają odpowiednie parametry. Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót. W celu zapewnienia współpracy z Wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonanych robót. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów: odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) - jeżeli takowe będą występowały oraz odbiór końcowy (przekazanie Zamawiającemu gotowego obiektu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550503,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607118,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550503,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMET BUILDING PAWEŁ PIEKUT, Łowisko 346, 36-053 Kamień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170144278
7.3.4) Miejscowość: Łowisko
7.3.5) Kod pocztowy: 36-053
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
S-PROBUD BUDOWA SP. Z O.O., ul. Rzeźnicza 6-8, 73-110 Stargard
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447564,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.