eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokBudowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sanoku



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sanoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134652942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d54c9abf-32c8-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sanoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54c9abf-32c8-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093535/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczegow Sanoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12571782,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane I etapu:
1) Przygotowanie terenu pod budowę – zgodnie z PZT (bez obiektów małej architektury, parkingów, boisk)
2) Roboty ziemne – dział 1.2 przedmiarów
3) Roboty fundamentowe – dział 2.1 przedmiarów
4) Izolacje fundamentów - dział 2.2 przedmiarów
5) Konstrukcje żelbetowe prefabrykowane - dział 2.4 przedmiarów
6) Konstrukcje żelbetowe monolityczne (wylewane) - dział 2.5 przedmiarów
7) Roboty murowe – ściany konstrukcyjne - dział 2.6 przedmiarów
8) Konstrukcja stalowa dachu nad salą gimnastyczna i wejściem - dział 2.7 przedmiarów
9) Pokrycie połaci dachowych - dział 2.9 przedmiarów
10) Obróbki blacharskie dachu – dział 3.7 poz. 208-210 przedmiarów
2. Założenia:
Celem pierwszego etapu robót jest wybudowanie konstrukcji budynku w stanie surowym otwartym, łącznie z pokryciem dachowym. W zakresie prac znajdą się również roboty przygotowawcze – pomiary geodezyjne, usunięcie istniejącego drzewostanu, demontaż nieczynnych podziemnych linii kablowych oświetlenia terenu, wyburzenia starej infrastruktury placu ćwiczebnego jednostki wojskowej znajdujących się na gruncie. W zakres prac nie wchodzi przebudowa linii średniego napięcia zlokalizowanej po wschodniej stronie terenu inwestycji.
Wykonawca w trakcie realizacji prac powinien uwzględnić wykonanie przejść kablowych i instalacyjnych w konstrukcji fundamentów oraz ścian, bazując na dokumentacji branży instalacyjnej. Zalecenie to dotyczy przejść o średnicy przekraczającej 100 mm lub wnęk o kubaturze większej niż 0,01 m3 w konstrukcjach żelbetowych i betonowych. W zakresie działań Wykonawcy znajdują się także organizacja placu budowy – ogrodzenie tymczasowe, oznakowanie, wyposażenie w niezbędny sprzęt oraz zaplecze budowy. Inwestor na tym etapie nie zapewnia warunków do włączenia się w czynną sieć energetyczną.
Wykonawca robót powinien również uwzględnić w swoich działaniach fakt, że teren inwestycji był w przeszłości użytkowany jako poligon wojskowy. W trakcie wykonywania wykopów istnieje prawdopodobieństwo natrafienia na pozostałości działalności prowadzonej przez użytkujące ten teren formacje wojskowe. Nie można wykluczyć potrzeby skorzystania w uzasadnionych przypadkach z usług saperskich.
Uwzględnione w przedmiarach podłogi na gruncie na tym etapie nie będą realizowane. W obrysie budynku poziom terenu powinien zostać doprowadzony do stanu zgodnego z projektem, czyli osiągnąć niweletę określoną w dokumentacji dla podłoża gruntowego zagęszczonego.
Teren planowanej inwestycji jest gęsto zadrzewiony i zakrzaczony. Usunięcie istniejącego drzewostanu będzie możliwe na podstawie uzyskanej przez Inwestora decyzji Urzędu Miasta.
W związku z wykonaniem pokryć dachowych konieczne będzie wykonanie tymczasowego orurowania zapewniającego odprowadzenie wody z dachu minimum 3 m poza obrys budynku.

3. Dokumentacja projektowa i nadzór:
Podstawą realizacji robót jest dokumentacja projektowa, dla której Zamawiający zamierza uzyskać pozwolenie na budowę ( Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia). Na tym etapie robót Inwestor udostępnia komplet dokumentacji budowlanej oraz branżowej, z uwagi na konieczność przygotowania konstrukcji dla robót instalacyjnych oraz związanych z Projektem Zagospodarowania Terenu.
Dla przedmiotowej inwestycji opracowana została Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji robót zgodnie z Projektem Wykonawczym oraz STWiOR. Ze strony Zamawiającego zapewniony będzie nadzór inwestorski oraz autorski.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9298393,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16961700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9298393,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147365029

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9298393,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.