Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567571/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00596039/01 - Wynik z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca606663-4efe-479a-bc5f-a24145e6256d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029588/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z zapisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Po upływie terminu składania ofert, wszelkie oświadczenia wnioski, zawiadomienia oraz informacje są przekazywane między Zamawiającym a Wykonawcą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej osób wskazanych do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s przy ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
2) z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora – Powiat Kamiennogórski, ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1320), dalej: ustawa pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z/s w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-zamówienia, na której Powiat Kamiennogórski zamieszcza informacje o złożonych ofertach, działający pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.3.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2024 w Rejonie I. Długość dróg utrzymanie w rejonie wynosi 26,400 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ (dla każdej wyodrębnionej części zamówienia). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = K1+K2.
2. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K1 =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
K1 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1pkt).
2) Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Zamawiający oceniając czas reakcji na wezwanie, weźmie pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji rozumiany jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od momentu wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usługi w danej części, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować czas reakcji na wezwanie w przedziale od 15 do 60 minut., tj. 15, 30, 45 i 60 minut. W przypadku wskazania czasu reakcji wykraczającego poza pełne 15 minut, np. 18 minut w celu oceny ofert zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych 15 minut w dół – z „18 – 15”.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K2 =(ZL/ZLmax) x 40 pkt
gdzie:
ZL – najniższy zaproponowany czas reakcji
ZLmax – czas reakcji na wezwanie wskazany w ofercie badanej
K2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Waga kryterium – 40%.
Wykonawca deklaruje czas reakcji na wezwanie w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1pkt).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie wskaże czasu reakcji na wezwanie zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie, tj. 15 minut. W sytuacji, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden czas reakcji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty czas reakcji na wezwanie. W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże czas reakcji na wezwanie przekraczający 60 minut, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas reakcji na wezwanie wynoszący 60 minut.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2024 w Rejonie II. Długość dróg utrzymanie w rejonie wynosi 25,800 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ (dla każdej wyodrębnionej części zamówienia). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = K1+K2.
2. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K1 =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
K1 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1pkt).
2) Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Zamawiający oceniając czas reakcji na wezwanie, weźmie pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji rozumiany jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od momentu wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usługi w danej części, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować czas reakcji na wezwanie w przedziale od 15 do 60 minut., tj. 15, 30, 45 i 60 minut. W przypadku wskazania czasu reakcji wykraczającego poza pełne 15 minut, np. 18 minut w celu oceny ofert zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych 15 minut w dół – z „18 – 15”.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K2 =(ZL/ZLmax) x 40 pkt
gdzie:
ZL – najniższy zaproponowany czas reakcji
ZLmax – czas reakcji na wezwanie wskazany w ofercie badanej
K2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Waga kryterium – 40%.
Wykonawca deklaruje czas reakcji na wezwanie w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1pkt).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie wskaże czasu reakcji na wezwanie zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie, tj. 15 minut. W sytuacji, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden czas reakcji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty czas reakcji na wezwanie. W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże czas reakcji na wezwanie przekraczający 60 minut, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas reakcji na wezwanie wynoszący 60 minut.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2024 w Rejonie III. Długość dróg utrzymanie w rejonie wynosi 24,700 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ (dla każdej wyodrębnionej części zamówienia). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = K1+K2.
2. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K1 =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
K1 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1pkt).
2) Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Zamawiający oceniając czas reakcji na wezwanie, weźmie pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji rozumiany jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od momentu wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usługi w danej części, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować czas reakcji na wezwanie w przedziale od 15 do 60 minut., tj. 15, 30, 45 i 60 minut. W przypadku wskazania czasu reakcji wykraczającego poza pełne 15 minut, np. 18 minut w celu oceny ofert zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych 15 minut w dół – z „18 – 15”.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K2 =(ZL/ZLmax) x 40 pkt
gdzie:
ZL – najniższy zaproponowany czas reakcji
ZLmax – czas reakcji na wezwanie wskazany w ofercie badanej
K2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Waga kryterium – 40%.
Wykonawca deklaruje czas reakcji na wezwanie w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1pkt).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie wskaże czasu reakcji na wezwanie zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie, tj. 15 minut. W sytuacji, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden czas reakcji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty czas reakcji na wezwanie. W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże czas reakcji na wezwanie przekraczający 60 minut, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas reakcji na wezwanie wynoszący 60 minut.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2024 w Rejonie IV. Długość dróg utrzymanie w rejonie wynosi 38,700 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ (dla każdej wyodrębnionej części zamówienia). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = K1+K2.
2. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K1 =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
K1 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1pkt).
2) Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Zamawiający oceniając czas reakcji na wezwanie, weźmie pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji rozumiany jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od momentu wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usługi w danej części, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować czas reakcji na wezwanie w przedziale od 15 do 60 minut., tj. 15, 30, 45 i 60 minut. W przypadku wskazania czasu reakcji wykraczającego poza pełne 15 minut, np. 18 minut w celu oceny ofert zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych 15 minut w dół – z „18 – 15”.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K2 =(ZL/ZLmax) x 40 pkt
gdzie:
ZL – najniższy zaproponowany czas reakcji
ZLmax – czas reakcji na wezwanie wskazany w ofercie badanej
K2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Waga kryterium – 40%.
Wykonawca deklaruje czas reakcji na wezwanie w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1pkt).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie wskaże czasu reakcji na wezwanie zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie, tj. 15 minut. W sytuacji, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden czas reakcji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty czas reakcji na wezwanie. W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże czas reakcji na wezwanie przekraczający 60 minut, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas reakcji na wezwanie wynoszący 60 minut.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2024 w Rejonie V. Długość dróg utrzymanie w rejonie wynosi 19,700 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ (dla każdej wyodrębnionej części zamówienia). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = K1+K2.
2. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K1 =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
K1 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1pkt).
2) Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Zamawiający oceniając czas reakcji na wezwanie, weźmie pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji rozumiany jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od momentu wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usługi w danej części, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować czas reakcji na wezwanie w przedziale od 15 do 60 minut., tj. 15, 30, 45 i 60 minut. W przypadku wskazania czasu reakcji wykraczającego poza pełne 15 minut, np. 18 minut w celu oceny ofert zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych 15 minut w dół – z „18 – 15”.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K2 =(ZL/ZLmax) x 40 pkt
gdzie:
ZL – najniższy zaproponowany czas reakcji
ZLmax – czas reakcji na wezwanie wskazany w ofercie badanej
K2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Waga kryterium – 40%.
Wykonawca deklaruje czas reakcji na wezwanie w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1pkt).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie wskaże czasu reakcji na wezwanie zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie, tj. 15 minut. W sytuacji, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden czas reakcji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty czas reakcji na wezwanie. W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże czas reakcji na wezwanie przekraczający 60 minut, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas reakcji na wezwanie wynoszący 60 minut.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2024 w Rejonie VI. Długość dróg utrzymanie w rejonie wynosi22,500 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Tomie II. Projektowane postanowienia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ (dla każdej wyodrębnionej części zamówienia). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku działania: O = K1+K2.
2. Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium 1: Cena oferty
Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K1 =(Kcn/Kco) x 60 pkt
gdzie:
Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,
Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,
K1 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty
Waga kryterium – 60%.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1pkt).
2) Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Zamawiający oceniając czas reakcji na wezwanie, weźmie pod uwagę zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji rozumiany jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jaki może upłynąć od momentu wydania przez Zamawiającego dyspozycji realizacji usługi w danej części, a rozpoczęciem wykonywania tych usług przez Wykonawcę.
Wykonawca może zaoferować czas reakcji na wezwanie w przedziale od 15 do 60 minut., tj. 15, 30, 45 i 60 minut. W przypadku wskazania czasu reakcji wykraczającego poza pełne 15 minut, np. 18 minut w celu oceny ofert zamawiający dokona zaokrąglenia do pełnych 15 minut w dół – z „18 – 15”.
Sposób oceny:
Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
K2 =(ZL/ZLmax) x 40 pkt
gdzie:
ZL – najniższy zaproponowany czas reakcji
ZLmax – czas reakcji na wezwanie wskazany w ofercie badanej
K2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Czas reakcji na wezwanie
Waga kryterium – 40%.
Wykonawca deklaruje czas reakcji na wezwanie w formularzu oferty.
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1pkt).
W przypadku gdy wykonawca w formularzu oferty nie wskaże czasu reakcji na wezwanie zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy możliwy czas reakcji na wezwanie, tj. 15 minut. W sytuacji, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden czas reakcji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie najkrótszy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty czas reakcji na wezwanie. W sytuacji, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże czas reakcji na wezwanie przekraczający 60 minut, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas reakcji na wezwanie wynoszący 60 minut.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi (pojazdy i sprzęt) w celu wykonania zamówienia, w tym minimum:- Cześć 1: 1 (jednym) ciągnikiem z napędem na obie osie i o mocy 80 KM wyposażonym w pług klinowy i lemieszowy i rozrzutnik oraz 1 (jednym) pojazdem, do usuwania śliskości zimowej, z napędem na obie osie wyposażonym w piaskarkę i pług odśnieżny podgumowany oraz spełniającym Normę Euro III, wyposażonych w system lokalizacji pojazdów GPS (każdy);
- Część 2: 1 (jednym) ciągnikiem z napędem na obie osie i o mocy 80 KM wyposażonym w pług klinowy i lemieszowy i rozrzutnik oraz 2 (dwoma) pojazdami, do usuwania śliskości zimowej, z napędem na obie osie wyposażonymi w piaskarkę i pług odśnieżny podgumowany oraz spełniającymi Normę Euro III, wyposażonych w system lokalizacji pojazdów GPS (każdy);
- Część 3: 1 (jednym) ciągnikiem z napędem na obie osie i o mocy 80 KM wyposażonym w pług klinowy i lemieszowy i rozrzutnik oraz 1 (jednym) pojazdem, do usuwania śliskości zimowej, z napędem na obie osie wyposażonym w piaskarkę i pług odśnieżny podgumowany oraz spełniającym Normę Euro III, wyposażonych w system lokalizacji pojazdów GPS (każdy);
- Część 4: 1 (jednym) ciągnikiem z napędem na obie osie i o mocy 80 KM wyposażonym w pług klinowy i lemieszowy i rozrzutnik oraz 2 (dwoma) pojazdami, do usuwania śliskości zimowej, z napędem na obie osie wyposażonymi w piaskarkę i pług odśnieżny podgumowany oraz spełniającymi Normę Euro III, wyposażonych w system lokalizacji pojazdów GPS (każdy);
- Część 5: 1 (jednym) ciągnikiem z napędem na obie osie i o mocy 80 KM wyposażonym w pług klinowy i lemieszowy i rozrzutnik oraz 1 (jednym) pojazdem, do usuwania śliskości zimowej, z napędem na obie osie wyposażonymi w piaskarkę i pług odśnieżny podgumowany oraz spełniającymi Normę Euro III, wyposażonych w system lokalizacji pojazdów GPS (każdy);
- Część 6: 1 (jednym) ciągnikiem z napędem na obie osie i o mocy 80 KM wyposażonym w pług klinowy i lemieszowy i rozrzutnik oraz 1 (jednym) pojazdem, do usuwania śliskości zimowej, z napędem na obie osie wyposażonymi w piaskarkę i pług odśnieżny podgumowany oraz spełniającymi Normę Euro III, wyposażonych w system lokalizacji pojazdów GPS (każdy);
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części zamówienia wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla poszczególnych części, tj. przy składaniu oferty na więcej niż 1 część – ilość pojazdów musi stanowić sumę wynikającą z warunków dla każdej części. Zamawiający nie dopuszcza wykazania tych samych pojazdów w różnych częściach zamówienia.
2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje, należycie co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i o wartości co najmniej:
- Część 1: 90 000,00 złotych brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych);
- Część 2: 90 000,00 złotych brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych);
- Część 3: 100 000,00 złotych brutto (słownie złotych: sto tysięcy złotych);
- Część 4: 130 000,00 złotych brutto (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy złotych);
- Część 5: 70 000,00 złotych brutto (słownie złotych: siedemset tysięcy złotych);
- Część 6: 90 000,00 złotych brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Przez zimowe utrzymanie dróg należy rozumieć – zespół działań organizacyjnych, technicznych i technologicznych mających na celu złagodzenie i docelowo likwidację niekorzystnych warunków atmosferycznych występujących w okresie zimowym a powodujących utrudnienia bądź przerwy w ruchu drogowym.
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części zamówienia wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla poszczególnych części, tj. przy składaniu oferty na więcej niż 1 część – doświadczenie musi stanowić sumę wynikającą z warunków dla każdej części. Zamawiający nie dopuszcza wykazania ego samego doświadczenia w różnych częściach zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
2. Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, którą złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.4.
3. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.5.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.6.
2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2.7.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.
3. Zobowiązanie innego podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca, aktualne na dzień składania ofert, celem wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty,
3) pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo, które należy złożyć razem z ofertą, pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4) w odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.2. SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną),
5) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika 2.1.1. do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2. W przypadku, gdy spełnianie warunku opisanego w pkt 6.2.4) SWZ:
1) wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.5.1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.5.2) SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ją spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określony został w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy remoncie jednego z najstarszych budynków w Kamiennej Górze przy ul. Karola Miarki 27
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.