Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elementów budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Kamiennej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KAMIENNEJ GÓRZE
1.3.) Oddział zamawiającego: PSSE Kamienna Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230921147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.kamiennagora@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-kamienna-gora
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elementów budynku Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Kamiennej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0722eaac-2d33-4951-a270-9fdbbaa8c42d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0722eaac-2d33-4951-a270-9fdbbaa8c42d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawianym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Kamiennej Górze ul. Sienkiewicza 5, 58-400 Kamienna Góra;
2. z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@pssekg.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „Ustawa”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EK.231.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elementów budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Kamiennej Górze.
Terenem inwestycji, jest budynek czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wzniesiony w konstrukcji tradycyjnej, murowanej. Budynek wyposażony jest w instalacje wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i elektryczną. Wokół budynku urządzona jest kompletna infrastruktura techniczna (dojazd, dojścia, przyłącza kanalizacyjne, energetyczne, wodociągowe, telekomunikacyjne). W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kamiennej Górze.
ZAKRES ROBÓT REMONTOWYCH
Planowane zamówienie obejmuje prace remontowo-budowlane, dotyczące dachu budynku, elewacji i pomieszczenia kotłowni, a w szczególności:
A. w zakresie remontu dachu budynku głównego:
- wymiana obróbek blacharskich kominów, pasów podrynnowych i nadrynnowych, pasów styku pokrycia ze ścianą budynku sąsiedniego,
- wymiana tynków kominów,
- wymiana wyłazu dachowego,
- wymiana drewnianej podbitki okapu dachu,
- wymiana instalacji odgromowej na dachu i wykonanie pomiarów jej skuteczności,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia z papy daszków nad wejściami wraz z obróbkami i wymianą tynków boków i powierzchni spodniej,
B. w zakresie remontu elewacji budynku
- wymiana tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych na elewacji tylnej w części parterowej budynku
- wymiana tynków zewnętrznych gzymsu międzypiętrowego (nad parterem) wraz z wymianą obróbki blacharskie gzymsu,
C. w zakresie remontu pomieszczenia kotłowni
- wymiana tynków wewnętrznych ścian pomieszczenia na tynki renowacyjne oraz wymiana/naprawa tynków sufitu wraz z malowaniem ścian i sufitu,
- wymiana okładziny stopni schodowych z płytek ceramicznych,
- wymiana posadzki z płytek ceramicznych wraz z wymianą warstw podłoża i wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej.
Zakres prac remontowych został opisany w załączonej dokumentacji, zawierającej opis robót i rysunki wskazujące lokalizację robót i ich zakres w budynku. Opis techniczny stanowi załącznik nr 1 do opisu zamówienia
Wszelkie inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostły w dokumentach zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) należy złożyć za pośrednictwem, Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-12
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy remoncie jednego z najstarszych budynków w Kamiennej Górze przy ul. Karola Miarki 27
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW w ramach Projektu pn. Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół (powtórzone)
- Dostawa samochodu typu wywrotka wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.