Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00555269/01 - Wynik z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.dlugosz@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-005b581b-e1a9-4d55-b750-c776613799f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostała materiałów i gadżetów promocyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy Portal Smart PZP możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy, następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1.1. w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
1.1.1.Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje
1.1.2.przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i
późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
1.1.3.Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera.
Szczegółowe zapisy znajdują się w Rodz. VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP 51/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni. Zamawiający będzie zlecał przedmiot zamówienia przekazując pliki do wykonania materiałów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę.
Wykonawca będzie realizował poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia zgodnie z terminem, który wskaże w Formularzu Oferty (załącznik 2 do SWZ). Maksymalny termin dostawy określony jest przez Zamawiającego na 60 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym za podanie w Formularzu Oferty krótszego terminu dostawy Wykonawca otrzyma punkty wg jednego z kryteriów oceny ofert określonego w SWZ – terminu dostawy. W przypadku, kiedy w Formularzu Oferty punkt 2 dot. terminu dostawy materiałów promocyjnych „deklarowany termin” nie zostanie uzupełniony, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w maksymalnym terminie wymaganym przez Zamawiającego.
W cenie: Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać prototypy (materiały próbne) wszystkich nw. materiałów promocyjnych i dostarczyć je do siedziby Zamawiającego do akceptacji. Podany przez Wykonawcę w ofercie termin wykonania przedmiotu umowy musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie prototypów, dostarczenie ich Zamawiającemu oraz akceptację przez Zamawiającego.
Termin na przekazanie Zamawiającemu materiałów próbnych (prototypów) do akceptacji – do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia przesłania przez Zamawiającego materiałów graficznych i informacji koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Termin na dostawę całości zamówienia do siedziby Zamawiającego – wskazany w ofercie, liczony od dnia zawarcia umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla miasta Gdyni o niżej wymienionych parametrach:
1. Brelok odblaskowy w kształcie koła
Parametry:
Ilość: 2000 sztuk
Brelok w kształcie koła w kolorze żółtym odblaskowym z karabińczykiem lub/i metalowym kółkiem na klucze
Średnica koła: 60 mm
Materiał: miękki odblaskowy plastik
Nadruk: jeden kolor, w jednym miejscu, min. 35 x 30 mm
Nadruk logo w jednym kolorze, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
2. Brelok filcowy dwukolorowy
Parametry:
Ilość: 1000 sztuk - po 500 sztuk z każdej wersji kolorystycznej
Model owalny z wycinką na taśmę, (taśma wszyta)
Filc produkcji polskiej, dwie warstwy w kolorach białym i granatowym o grubości 3 mm każda warstwa, stabilizowane
Wymiary: 120 mm x 30 mm
Taśma pomarańczowa PP (polipropylenowa), szer. 10 mm, długość do zapętlenia 60 mm
Kółko sprężynowe do kluczy
Klejenie warstw klejem polimerowym
Znakowanie przez wycinkę
Wykonanie wg projektu dostarczonego przez Zamawiającego.
3. Czapka z daszkiem
Parametry:
Ilość: 300 sztuk
Skład: bawełna czesana 260 g/m2
Kolor granatowy, rozmiar uniwersalny, z tyłu regulacja na rzep
Nadruk logo w jednym kolorze, według projektu przesłanego przez Zamawiającego, ok. 50 mm w podstawie.
4. Długopis papierowy
Parametry:
Ilość: 3000 sztuk.
Długopis papierowy ze skuwką.
Tworzywo: papier
Długość:145 mm
Kolor: niebieski
Typ wkładu: slim/jednorazowy
Kolor wkładu: niebieski
Znakowanie: nadruk logo Gdyni jednokolorowy w jednym miejscu, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
5. Koszulka z krótkim rękawem
Parametry:
Ilość: 200 sztuk
Koszulka z krótkim rękawem Unisex
Kolor: granatowy
Skład materiału: min. 90% bawełny
Eko bawełna
Nadruk w dwóch miejscach (przód koszulki: motyw graficzny format ok. A4, logo na rękawie), według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
Rozmiary: S, M, L, XL
Rozmiary:
ad. 1). 30 x S, 45 x M, 70 x L, 45 x XL, 10 x 2XL
ad. 2). 50 x S, 65 x M, 110 x L, 65 x XL, 10 x 2XL
Gramatura nie mniej niż 160 gr.
6. Komplet 6 sztuk kredek w tubie z temperówką
Parametry:
Ilość: 1000 sztuk
Zestaw 6 kredek w sześciu kolorach w tubie z kartonu. Przezroczyste wieczko z temperówką.
Wymiary: średnica podstawy: ok. 27 mm, wysokość: ok. 100 mm
Kolor wieczka: przezroczysty niebieski
Nadruk: logo w jednym kolorze, ok. 50 mm w podstawie, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
7. Ołówek
Parametry:
Ilość: 2000 sztuk
Długość: ok. 175 mm
Materiał: drewno, zabarwione na czarno
Kolor druku: srebrny
Rozmiar znakowania: 29 x 4 mm
Znakowanie: jednokolorowy nadruk logo Gdyni, w jednym miejscu, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
Naostrzenie: tak
Gumka do mazania: brak
8. Torba składana na zakupy, z materiału pochodzącego z recyklingu
Parametry:
Ilość: 500 sztuk
Torba materiałowa granatowa, składana, z dwoma uchwytami.
Torba w rozmiarze: szerokość: 375 mm, głębokość: 3 mm, długość: 52 mm – 55 mm Materiał: materiał pochodzący z recyklingu
Nadruk: 1 kolor, w dwóch miejscach – w wymiarze maksymalnie 140 x 110 mm +/- 20 mm oraz maksymalnie 45 x 35 mm +/- 1 mm, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
9. Torba papierowa szara A3
Parametry:
Ilość: 300 sztuk
Torba papierowa szara
Torba w rozmiarze 310 x 120 x 410 mm +/- 30 mm
Gramatura papieru 90 g, papier kratowy prążkowany
Skręcane rączki
Nadruk 1 kolor w dwóch miejscach (po obu stronach torby) – o wymiarze maksymalnie 120 x 150 mm, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
10. Torba papierowa szara A4
Parametry:
Ilość: 2000 sztuk
Torba papierowa szara
Torba w rozmiarze 250x110x320 mm +/- 30 mm
Gramatura papieru 90 g, papier kratowy prążkowany
Skręcane rączki
Nadruk: 1 kolor w dwóch miejscach (po obu stronach torby) – o wymiarze maksymalnie 120 x 150 mm, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
11. Worek szkolny
Parametry:
Ilość: 1000 sztuk
Bawełniany worek o wymiarze 370 x 420 mm
100% bawełna diagonalna, 270 -280 g/m2
Kolor worka granat, kolor sznurków biały
Nadruk: w formacie maks. A4, 1 kolor w jednym miejscu na froncie worka, według projektu przesłanego przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o warunkach udziału w postępowaniu (Rozdział VIII SWZ)1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie breloków lub czapek lub długopisów lub koszulek lub kompletów kredek lub ołówków lub toreb składanych lub toreb papierowych lub worków o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każde.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.
1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2.4. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Podstawy wykluczenia (Rozdział IX SWZ)
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w okolicznościach określonych w:
1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
1.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
Zamawiający, w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
2.1. naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
2.2. wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub Zamawiającym;
2.3. podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:
2.3.1. zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie Wykonawcy,
2.3.2. zreorganizował personel,
2.3.3. wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
2.3.4. utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
2.3.5. wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
3. Na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w ust. 9.3., Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał przedłożenia przez Wykonawców w wyznaczonym terminie koniecznych dokumentów lub oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów lub rejestru akcji.
5. W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w ust. 9.3., Wykonawcy zagraniczni będą zobowiązani do przedkładania w wyznaczonym terminie dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wraz z tłumaczeniem na język polski. Zdanie 2 ust. 2 stosuje się odpowiednio.
6. Wykluczenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 następuje na okres trwania tej okoliczności.
7. Oferta Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 zostanie odrzucona.
8. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 2. są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt. 2., nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
9. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.2. Projektowane postanowienia umowy przed zawarciem umowy zostaną uzupełnione o niezbędne informacje dotyczące w szczególności: dane Wykonawcy, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, oraz inne niezbędne do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp, a także zmian przewidzianych w §7 projektu umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - 2
- Kalendarze biurkowe dla UMG na rok 2025 - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ASORTYMENTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dzierżawa pojemników, wywóz nieczystości stałych z placówek Urzędu Morskiego w Gdyni administrowanych przez Delegaturę w Słupsku oraz sprzątanie i odśnieżanie posesji Delegatury w Słupsku
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania V
- Dostawy 6 szt. podestów przemysłowych i 2 kpl. schodów z przeznaczeniem dla 16 kontenerów Modular
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego."
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych wraz ze znakowaniem - 2 Zadania"
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach ŚFN i EMNK 2024
- "Wykonanie materiałów promocyjno- reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych z umieszczeniem logotypów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.