Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00435469/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane: remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na roboty budowlane: remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd799d02-6675-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63982,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem uwzględnia w szczególności:
• wyniesienie mebli i elementów wyposażenia w celu przeprowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia,
• przygotowanie powierzchni do malowania, szpachlowanie nierówności, sfalowań lub pęknięć tynku ścian i sufitów,
• gruntowanie powierzchni ścian i sufitów,
• dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów,
• wymianę paneli podłogowych na panele laminowane przeznaczone dla obiektów użyteczności publicznej wraz z listwami przypodłogowymi i progowymi,
• wymianę drzwi wewnętrznych wraz z klamkami w istniejących otworach drzwiowych,
• malowanie drzwi wewnętrznych farbą do drewna,
• malowanie ram okiennych farbą do drewna,
• sprzątanie pomieszczeń i usunięcie odpadów poremontowych,
• wniesienie mebli i innych elementów wyposażenia.
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie, II piętro, pokoje nr 305, 306, 307, 308, 309, 312, korytarz przed pokojami 307 i 308.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający użytkowanie pomieszczeń i terenu objętego zamówieniem z zachowaniem zasad bezpieczeństwa w stosunku do osób znajdujących się na tym terenie;
• roboty uciążliwe (hałas lub zapylenie) winny być wykonane po godzinach pracy urzędu, między 16:00 a 22:00, możliwe jest prowadzenie prac w weekendy w godzinach od 06:00 do 14:00;
• zamówienie musi zostać zrealizowane etapowo, tzn. dopiero po zakończeniu prac w jednym pomieszczeniu, można przystąpić do remontu kolejnego;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego i swobodnego dostępu do budynku oraz pozostałej infrastruktury (m.in. parking, chodniki) znajdującej się na terenie objętym zamówieniem;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia budynku i terenu sąsiadującego z miejscem wykonywanych prac przed brudem i kurzem;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania śmieci, gruzu i zbędnych materiałów powstałych w skutek prowadzenia prac;
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżących uzgodnień z zamawiającym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
• opis przedmiotu zamówienia,
• rysunek poglądowy II piętra budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 33 z zaznaczeniem pomieszczeń przeznaczonych do remontu,
• specyfikacja wyposażenia,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera przedmiar robót, który z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.
UWAGA:
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 1 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
9. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia (zgłoszenia gotowości odbiorowej robót) w terminie do 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych. Przekazanie terenu robót budowlanych nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, przy czym poszczególne pokoje będą przekazywane w celu realizacji robót sukcesywnie zgodnie z zapisem pkt III ppkt 2 tiret trzecie SWZ.
10. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Tak więc, wykonawca składający ofertę nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i/lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. Jednakże Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia. Możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Wizja lokalna możliwa jest do przeprowadzenia w poniedziałek od 08:00 do 16:00, lub od wtorku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30. Zgłoszenie zamiaru wizji lokalnej możliwe jest za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki, w terminie nie później niż na 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64331,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96910,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64331,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATALP Krzysztof Plata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386195734
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica Niżna 1
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64331,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.