Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta Knurów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5c136eb-94ff-407d-acce-67f892685f7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta Knurów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c136eb-94ff-407d-acce-67f892685f7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta Knurów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu planu ogólnego Miasta Knurów
- w ramach zadania: Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego w Gminie Knurów poprzez przygotowanie i uchwalenie planu ogólnego gminy i/lub gminnego programu rewitalizacji i/lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - w ramach Inwestycji KPO: A1.3.1 Wdrożenie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego – zwanego w dalszej części ,,projektem”.
2. Istotne informacje do określenia przedmiotu zamówienia:
1) Powierzchnia Gminy Knurów wynosi 33,95 kilometrów kwadratowych. Liczba mieszkańców na dzień 1 stycznia 2020 roku wyniosła 36 336 osób
2) Powierzchnia Gminy Knurów pokryta jest w całości miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Obecnie na obszarze gminy obowiązuje 47 planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych w latach 2001 do 2023 dodatkowo wykonano 8 zmian przeprowadzonych w trybie nowelizacji. Najstarsze 11 obowiązujących planów miejscowych, o numerach porządkowych (w prowadzonym rejestrze mpzp) 1 2 3 5 7 9 10 12 14 15 16 z lat 1998 do 2004, sporządzono w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994 roku o zagospodarowaniu przestrzennym, a pozostałe 37 planów miejscowych i 8 zmian planu miejscowego sporządzono w oparciu o ustawę z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W trakcie sporządzania znajduje się 6 projektów planów miejscowych, o numerach porządkowych 70, 71, 74, 75, 76, 77. Powierzchnia Miasta Knurów objęta procedowanymi projektami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wynosi ok. 16%.
3) Została podjęta uchwała Nr LXXXIV/1021/2024 z dn. 20 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Knurów.
4) Zostało ogłoszone / obwieszczone OGŁOSZENIE PREZYDENTA MIASTA KNURÓW z dnia 11 kwietnia 2024 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Knurów, w którym określono termin składania wniosków do przedmiotowego postępowania do 6 maja 2024r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej w ust. 1, obejmuje, w podziale na ETAPY, sporządzenie projektu zgodnie z zapisami uchwały Nr LXXXIV/1021/2024 Rady Miasta Knurów z dnia 20 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Knurów, z zachowaniem wymogów oraz procedury określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz.977, z późn. zm.) – dalej „ustawa” oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie sposobu przygotowania projektu planu ogólnego gminy, w tym m. in.:
1) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych);
2) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
3) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
4) zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych;
5) czynnego udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowaniu ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego – związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu (sposób realizacji, miejsce, terminy ustalone z Zamawiającym – realizowane przede wszystkim siłami własnymi Wykonawcy), w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
6) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych niezbędnych dokumentów w procedurze sporządzenia projektu planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ww. ustawy;
7) czynnego udziału fizycznego w prezentacjach projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu, podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (czynny udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach – czynny udział fizyczny);
8) sporządzenie uzasadnienia do projektu planu zgodnie z art. 13h ww. ustawy;
9) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ww. ustawy (na różnych etapach opracowania projektu planu);
10) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.);
11) w razie zaistniałej potrzeby aktualizacja opracowania ekofizjograficznego;
12) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan ogólny, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w wymaganym zakresie);
13) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się aby „czynny udział fizyczny” realizowany był za pomocą zdalnych form komunikacji – w szczególności „czynny udział fizyczny” w prezentacjach dla Zamawiającego i komisji RM – o ile Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi zasobami technicznymi i sprzętowymi. Przygotowanie i zapewnienie prawidłowości przebiegu zdalnych form komunikacji należy do obowiązków Wykonawcy. Dopuszcza się udostępnienie zasobów Zamawiającego. Formę i sposób realizacji Wykonawca winien uzgodnić z Biurem Informatyków oraz Pełnomocnikiem ds. Bezpieczeństwa Informacji Urzędu Miasta Knurów. Ewentualna zgoda Zamawiającego, na zdalną formę komunikacji, następuje na wniosek Wykonawcy, przedstawiony nie później niż 14 dni przed planowanym zdarzeniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres świadczenia usług określa wzór umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297414,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271046791
7.3.3) Ulica: śRODKOWA 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-584
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297414,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11 w Knurowie.
- "Budżet Obywatelski - Park historyczno - rekreacyjny dla mieszkańców Krywałdu i nie tylko...", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.