Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw przy ulicy Słonecznej 64-68; 69-73 - BUDŻET OBYWATELSKI 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 695741735
1.5.8.) Numer faksu: 95 738-71-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9314931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw przy ulicy Słonecznej 64-68; 69-73 - BUDŻET OBYWATELSKI 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73259579-18d8-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087711/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa Placu Zabaw przy ulicy Słonecznej - Budżet Obywatelski 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251839,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa osiedlowego placu zabaw między budynkami przy Słonecznej 64-68, 69-73 w Gorzowie Wielkopolskim w ramach „BUDŻET OBYWATELSKI”. Teren objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 2574/2, obręb 806101_1.006 Słoneczne
W ramach inwestycji należy wykonać następujące prace:
1) prace przygotowawcze i rozbiórkowe
2) zorganizowanie i odpowiednie zabezpieczenie placu budowy,
3) odpowiednie zabezpieczenie istniejącej infrastruktury,
4) rozbiórka nawierzchni betonowej w miejscu projektowanego placu zabaw.
5) dostawa i montaż nowych urządzeń placu zabaw, uzupełniającej małej architektury:
6) wykonanie fundamentów pod montaż urządzeń placu zabaw, ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej, ogrodzenia, furtek
7) wykonanie nawierzchni bezpiecznej:
8) wykonanie nawierzchni z płyt gumowych ograniczonej obrzeżem betonowym 6/20/100 cm
9) wykonanie utwardzonego ciągu pieszego:
10) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
11) wykonanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych,
12) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej ograniczonej obrzeżem betonowym 6/20/100 cm
13) mapa geodezyjna
Szczegółowe wyposażenie placu zabaw stanowi:
1) Zestaw ze zjeżdżalniami – 1 szt.
2) Trampolina - 1 szt.
3) Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.
4) Huśtawka podwójna – 1 szt.
5) Piaskownica – 1 szt.
6) Tablica regulaminowa – 1 szt.
7) Ławka – 3 szt.
8) Kosz na śmieci – 2 szt.
9) Ogrodzenie – 49 mb oraz furtka – 2 szt.
10) Budka dla ptaków – 5 szt.
11) Tablica informacyjna o finansowaniu z Budżetu Obywatelskiego 2024– 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do swz dokumentacja projektowa.
2. W ramach inwestycji po zakończeniu należy wykonać mapę geodezyjną powykonawczą w skali 1:250 szt. 4 celem dokonania aktualizacji w Ewidencji Gruntów i Budynków.
3. Zamawiający wymaga zaangażowania osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zatem koszt związany z zaangażowaniem Kierownika Budowy musi być uwzględniony w cenie oferty.
4. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r - Prawo Budowlane). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282517,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282517,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282517,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMETEUSZ Cezary Wojciech Krakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311490369
7.3.3) Ulica: Topolowa
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMETEUSZ CEZARY WOJCIECH KRAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PROMETEUSZ CEZARY WOJCIECH KRAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282517,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa 3 szt. pojazdów osobowych w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- "Ochrona mienia, infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Komunalnym w Gorzewie Wlkp."
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii
- Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług ochrony.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Sukcesywne wykonywanie robót rozbiórkowych na terenie miasta Białegostoku.
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Budowa żłobka gminnego w Mędłowie
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap V
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.