Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495640/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2023/BZP 00096752/01 - Wynik z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Miasta i Gminy Dubiecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10
1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Miasta i Gminy Dubiecko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-080c8dc2-772c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024991/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych na terenie Miasta i Gminy Dubiecko w 2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.dubiecko.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.dubiecko.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. przekazania większej ilości odpadów będących przedmiotem zamówienia (do 30% ilości zamówienia podstawowego) w zależności od faktycznych potrzeb i ilości.Szczegóły prawa opcji określono w Projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 5A i 5B do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od miejsca zagospodarowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych: bioodpady (20 02 01).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. przekazania większej ilości odpadów będących przedmiotem zamówienia (do 30% ilości zamówienia podstawowego) w zależności od faktycznych potrzeb i ilości.Szczegóły prawa opcji określono w Projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 5A i 5B do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od miejsca zagospodarowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych: szkło i opakowania ze szkła (20 01 02, 15 01 07).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. przekazania większej ilości odpadów będących przedmiotem zamówienia (do 30% ilości zamówienia podstawowego) w zależności od faktycznych potrzeb i ilości.Szczegóły prawa opcji określono w Projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 5A i 5B do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany kontenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych: metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (20 01 40, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. przekazania większej ilości odpadów będących przedmiotem zamówienia (do 30% ilości zamówienia podstawowego) w zależności od faktycznych potrzeb i ilości.Szczegóły prawa opcji określono w Projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 5A i 5B do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od miejsca zagospodarowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych: papier i tektura, opakowania z papieru i tektury (20 01 01, 15 01 01).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. przekazania większej ilości odpadów będących przedmiotem zamówienia (do 30% ilości zamówienia podstawowego) w zależności od faktycznych potrzeb i ilości.Szczegóły prawa opcji określono w Projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 5A i 5B do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany kontenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych: odpady wielkogabarytowe (20 03 07).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. przekazania większej ilości odpadów będących przedmiotem zamówienia (do 30% ilości zamówienia podstawowego) w zależności od faktycznych potrzeb i ilości.Szczegóły prawa opcji określono w Projektowanych postanowieniach umowy (załączniki nr 5A i 5B do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany kontenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VII SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na zagospodarowanie odpadów o kodach objętych częścią, na którą złożono ofertę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2022.699 t.j. ze zm.).
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne zezwolenie na zagospodarowanie odpadów o kodach objętych częścią, na którą złożono ofertę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2022.699 t.j. ze zm.).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w SWZ oraz w PPU.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.dubiecko.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odpady komunalne
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.