eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KryniceBudowa i modernizacja budynków pełniących funkcje kulturalne na terenie Gminy Krynice



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja budynków pełniących funkcje kulturalne na terenie Gminy Krynice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Krynice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-610

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrynice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://krynice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja budynków pełniących funkcje kulturalne na terenie Gminy Krynice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22cd5727-3617-4c6c-8649-b98aa96885be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031384/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja budynków pełniących funkcje kulturalne na terenie Gminy Krynice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje:

1. Budowa świetlicy wiejskiej w Zadnodze:
a. Roboty ziemne
b. Ławy fundamentowe
c. Ściany fundamentowe
d. Ściany nadziemia
e. Strop żelbet. Gęstożebrowy
f. Konstrukcja dachu
g. Pokrycie dachu
h. Izolacja termiczna dachu i sufitu
i. Stolarka okienna i drzwiowa
j. Tynki wewnętrzne, malowanie i okładziny
k. Posadzki parteru
l. Posadzki piwnic
m. Posadzka poddasza
n. Elewacje
o. Opaska odwodnieniowa przy budynku
p. Nawierzchnie placów i dojazdów
q. Przyłącze kanalizacji sanitarnej
r. Przyłącze sieci wodociągowej
s. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej
t. Wewnętrzna instalacja wodociągowa
u. Wewnętrzna instalacja c.o.
v. Instalacje elektryczne-
w. Rozbiórka budynku świetlicy wiejskiej
x. Zakup wyposażenia świetlicy
y. Przeniesienie syreny strażackiej z masztu na dach nowobudowanej świetlicy.
2. Modernizacja budynku dawnego garażu w miejscowości Majdan-Sielec
a. Izolacja fundamentów
b. Elewacja
c. Stolarka okienna
d. Roboty blacharskie
e. Izolacja stropu
f. Ściany działowe
g. Stolarka drzwiowa
h. Posadzki parteru
i. Tynki wewnętrzne i okładziny
j. Malowanie
k. Opaska odwadniająca
l. Roboty sanitarne
m. Roboty elektryczne
n. Oprawy oświetleniowe
3. Modernizacja świetlicy w miejscowości Majdan-Sielec
a. Izolacja fundamentów
b. Elewacja
c. Roboty blacharskie
d. Kostka
e. Roboty elektryczne


PONADTWO WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE DO ZAMONTOWANIA NA POSZCZEGÓLNYCH ZADANIACH 2 TABLIC INFOMACYJNYCH 180x120 JEDNOSTRONNYCH ZGODNYCH Z WYTYCZNYMI Szczegółowych zasad i trybu udzielania dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2334650,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2704680,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2334650,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Strumidło - Zakład Ogólnobudowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221000084

7.3.3) Ulica: Płoskie 179D

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2334650,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.