Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409358/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00486113/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa i modernizacja infrastruktury społeczno-sportowej oraz edukacyjnej w Gminie Somonino"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOMONINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ceynowy 21
1.5.2.) Miejscowość: Somonino
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 984-11-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@somonino.pl , ug@somonino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.somonino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/somonino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa i modernizacja infrastruktury społeczno-sportowej oraz edukacyjnej w Gminie Somonino"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e970f04-cd02-4925-8cf7-6a65bbee0a40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009899/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa i modernizacja infrastruktury społeczno - sportowej oraz edukacyjnej w Gminie Somonino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W3.271.1.09.2024.JB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 931261,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Budowa placu rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z przebudową istniejącego placuzabaw w miejscowości Goręczyno”
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych polegających na
zagospodarowaniu terenu w centrum wsi Goręczyno. Roboty polegać będą między innymi na:
demontażu istniejących ławek i ich remoncie i ponownym montażu, przestawieniu urządzeń
zabawowych, wykonaniu rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej ciągu pieszego, utwardzeniu
terenu warstwą kamienia narzutowego na podbudowie. Wykonanie nowych ciągów pieszych.
Uformowanie i wzmocnienie eko-kratą istniejącej skarpy. Wykonanie schodów terenowych.
Wykonanie remontu i montażu nowego oświetlenia zewnętrznego z montażem instalacji CCTV
wraz z montażem kamer z osprzętem oraz jego uruchomienie, dostawą i montażem nowych
urządzeń zabawowych z wykonaniem stref bezpieczeństwa. Montaż urządzeń małej architektury
(pn: wiata drewniana, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci, monidło, napis podświetlany,
leżaki betonowe, kule z EPDM itd). Wykonanie ogrodzenia. Wykonanie miejsc postojowych o
nawierzchni z płyt ażurowych. Wykonanie nowych nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej oraz
wykonanie trawników.
UWAGA.
Zakresu zadania nie obejmuje: dostawy i montażu ławek pergola nr 8 – 4 szt wraz z
nasadzeniami do nich, dostawę i montaż donic półokrągłych nr 9 – 9szt wraz z nasadzeniami
do nich, dostawę i montaż donic prostych nr 9 – 9szt wraz z nasadzeniami do nich oraz
dostawę i montaż pergoli nr 10 – 3 szt. wraz z nasadzeniami do nich oraz dostawę i montaż
ławek donic nr 26 – 1 szt.
Szczegółowy zakres prac uwzględnia dokumentacja projektowa, STWIORB oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 532983,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Remont pomieszczeń w starej części budynku Szkoły Podstawowej w Goręczynie”Strona 5 z 19
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu pomieszczeń II piętra budynku wraz z
klatką schodową z II piętra na piętro oraz wymianą pionów wod-kan od poziomu piwnicy starej
części szkoły.
Zakres robót obejmuje między innymi:
-wykonanie pionów zasilenia rozdzielnicy R3, RSK,
-wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, gniazd wtykowych i oświetlenia wraz z osprzętem,
-montaż rozdzielni R3, RSK,
-montaż całej instalacji w sali komputerowej S.7 (2/04), montaż szafy RACK wyposażonej
kompletnie,
-montaż szafy RACK w pom 0/06 wyposażonej dla potrzeb internetu dla II piętra,
-połączenie szafy RACK w pom. 0/06 z szafą RACK w nowej części szkoły,
-wykonanie oprzewodowania dla systemu alarmu, kamer, AP II pietra – przewody sprowadzić do
pomieszczenia 0/06,
-montaż obudowy z zabezpieczeniami R303 przy rozdzielni R1 parter dla zasilenia rozdzielnicy R3
i RSK.
-wykonanie dzwonka II pietra.
-wykonanie instalacji wod-kan wraz z wymianą pionów wod-kan,
-wymiana instalacji centralnego ogrzewania (grzejniki, zawory, głowice termostatyczne, gałązki
przyłączeniowe),
-wykonanie nowej instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw i czujników w
pomieszczeniach sanitarnych,
-remont ścian i sufitów,
-wymiana podłóg,
-wymiana drzwi wewnętrznych.
Szczegółowy zakres prac uwzględnia dokumentacja projektowa, STWIORB oraz przedmiary
robót stanowiące załącznik nr 9 do SWZ. Przy dokonywaniu wyceny, należy uwzględnić
dokumentację projektową wraz z przedmiarem robót dotyczących tylko Etapu I - II piętra budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 398277,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836003,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-197-50-64
7.3.3) Ulica: Dolna 7A
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostarczenie i montaż zewnętrznej małej architektury wraz placem zabaw
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBHU OBIEKT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-197-50-64
7.3.3) Ulica: Dolna 7A
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- Budowa mikroinstalacji o mocy do 10 kW do przetwarzania osadów ściekowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla oczyszczalni ścieków w Rybnie.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
- Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Bogdaszowicach ul. Główna 13
- Utworzenie żłobka w miejscowości Wierzbno
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (Elewacja Południowa).
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.