Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471725/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów oświetleniowych – nr 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI KOMUNALNEJ GMINY ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060235179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczebrzeska 120
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzok@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzokgminyzamosc.naszbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f865f6f-77e3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów oświetleniowych – nr 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f865f6f-77e3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014315/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów oświetleniowych – nr 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOK.2602.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów na zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 110387L Białowola (Borek Dolny) Wykonanie dokumentacji oraz zakup materiałów”4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów na zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej nr 110388L w miejsc. Lipsko-Kosobudy - IV etap”4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 6700 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów na zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego drogi nr 112226L w m. Lipsko Polesie (dokumentacja i zakup materiałów)”4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 15400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów na zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego w m. Siedliska”4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 81300 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa oświetlenia ulicznego wraz z zakupem materiałów przy ul. Targowej w m. Skokówka”4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów na zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej nr 110436L w m. Szopinek - opracowanie dokumentacji oraz zakup i montaż lamp”4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 33300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej (dalszy ciąg) nr 442/25/1285 w m. Zawada (dokumentacja i zakup materiałów)”4.5.3.) Główny kod CPV: 31320000-5 - Kable energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 6100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie elementów wyposażenia wystawienniczego dla wystawy czasowej pt. "Życie romantyczne. Chopin, Scheffer, Delacroix i Sand" organizowanej na II piętrze w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
- Dostawa oświetlenia scenicznego do realizacji spektakli: 9 szt. ruchomych głów typu profil
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA
- Budowa Klubu Dziecięcego w Kowalach Oleckich
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy Alei Św. Wojciecha
więcej: Kable energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.