Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394285/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00400385/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi oraz Sądzie Rejonowym w Brzezinach, w Łęczycy, w Rawie Mazowieckiej i w Łowiczu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi oraz Sądzie Rejonowym w Brzezinach, w Łęczycy, w Rawie Mazowieckiej i w Łowiczu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf4817d-4bf0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086523/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi oraz Sądach funkcjonalnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.262-21/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dla Części 1:• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej w n/w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi:
a. w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi, Plac Dąbrowskiego 5,
b. w budynku Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi, ul. Narutowicza 64,
c. w budynku I Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Łodzi (I OZSS w Łodzi), ul. Łagiewnicka 54/56;
• Świadczenie usługi dozoru i ochrony parkingu sądowego znajdującego się przed budynkiem Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64, z wjazdem od ul. Jaracza 55A;
• Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na ochronie transportu wartości pieniężnych (konwojowaniu wartości pieniężnych) na trasie bank – kasa Sądu Okręgowego w Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 1116240,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wrazz obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej w n/w obiektach Sądu Rejonowego w Brzezinach:
a. przy ul. Waryńskiego 34 (siedziba Sądu) i ul. Waryńskiego 34 A (archiwum), znajdujących się na terenie jednej posesji – stała ochrona fizyczna osób i mienia
w budynku przy ul. Waryńskiego 34, połączona z usługą przechowywania kluczy
i ich wydawania pracownikom Sądu, usługą dozoru parkingu sądowego oraz patrolowaniem budynku archiwum przy ul. Waryńskiego 34A i terenu na zewnątrz obu budynków;
b. przy ul. Waryńskiego 32 (siedziba Sądu) posterunek nr 1 – stała ochrona fizyczna osób i mienia w budynku, połączona z usługą przechowywania kluczy i ich wydawania pracownikom Sądu, usługą dozoru parkingu sądowego oraz patrolowaniem terenu wokół budynku;
c. przy ul. Waryńskiego 32 (siedziba Sądu) posterunek nr 2 – stała ochrona fizyczna osób i mienia połączona z obsługą szatni oraz usługą dozoru parkingu sądowego.
• Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na ochronie transportu wartości pieniężnych (konwojowaniu wartości pieniężnych) na trasie: kasa Sądu Rejonowego w Brzezinach – bank – kasa Sądu Rejonowego w Brzezinach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 901540,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą użytkową i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej, w budynku Sądu Rejonowego w Łęczycy:a. przy ul. Konopnickiej 16.
• Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnych systemów alarmowych (sygnalizacji pożaru, włamania i napadu) zainstalowanych w budynku Sądu przy ul. Konopnickiej 16;
• Świadczenie usług przez grupę interwencyjną – wg Załącznika 1.3. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 232470,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Świadczenie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej, w n/w obiektach Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej:a. przy ul. Tadeusza Kościuszki 17
b. przy ul. Krakowskiej 22 B.
• Świadczenie usług przez grupę interwencyjną;
• Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na ochronie transportu wartości pieniężnych (konwojowaniu wartości pieniężnych) na trasie kasa Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej – bank – kasa Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej lub zamiennie – transportu korespondencji na trasie między budynkami Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej przy ul. Kościuszki 17 i ul. Krakowskiej 22B;
• Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnych systemów alarmowych (sygnalizacji pożaru oraz sygnalizacji włamania i napadu) zainstalowanych w budynku Sądu przy ul. Kościuszki 17 w Rawie Mazowieckiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 436329,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu mieszczącego się przy:a. ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu,
wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej w w/w budynku;
• Monitoring sygnałów z lokalnego (sądowego) systemu alarmowego;
• Świadczenie usług przez grupę interwencyjną – wg Załącznika 1.5. do SWZ;
• Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na ochronie transportu wartości pieniężnych (konwojowaniu wartości pieniężnych) na trasie: kasa Sądu Rejonowego w Łowiczu (ul. Kaliska 1/3, 99-400 Łowicz) – Bank PEKAO S.A. I Oddział w Łowiczu (ul. Podrzeczna 22, 99-400 Łowicz).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 407745,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1128870,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1191109,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1128870,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543
7.3.3) Ulica: Trybunalska 21
7.3.4) Miejscowość: Kruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1128870,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 805860,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 902748,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 851939,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Mienia i Osób "Scorpio" s.c. Lilianna Wojciechowska i Grzegorz Wojciechowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Gladiator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340009116
7.3.3) Ulica: ul. Złota 61/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Seris Konsalnet Security Sp. z o.o., świadczenie usług przez grupę interwencyjną, konwojowanie wartości pieniężnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840396,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189337,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210425,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190527,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY "SCORPIO" Marek Orlicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341004003
7.3.3) Ulica: Złota 61/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
"Argus" Ochrona Osób i Mienia Sp. z o.o., całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych, świadczenie usług przez grupę interwencyjną
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Ochrony SCORPIO Marek Orlicki.
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Ochrony SCORPIO Marek Orlicki.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186873,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257510,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452284,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368458,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY "SCORPIO" Marek Orlicki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341004003
7.3.3) Ulica: ul. Złota 61/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Vision, świadczenie usług przez grupę interwencyjną i konwojowanie wartości pieniężnych, całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Ochrony SCORPIO Marek Orlicki.
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Ochrony SCORPIO Marek Orlicki.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368458,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384774,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546108,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384774,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Mienia i Osób Scorpio s.c. Lilianna Wojciechowska, Grzegorz Wojciechowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Gladiator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8340009116
7.3.3) Ulica: ul. Złota 61/100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384774,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.