Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478711/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00484308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZEBIELINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001077565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B/N
1.5.2.) Miejscowość: Strzebielinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 676 76 90
1.5.8.) Numer faksu: 58 676 75 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzebielinek@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzebielinekdps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, www.strzebielinekdps.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17315ea0-7553-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078554/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AT.331.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy różnych artykułów spożywczych tzw. produktów trwałych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 262730 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy jaj kurzych4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy mrożonek4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 45810 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy nabiału4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 225450 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy mięsa, drobiu i wędlin4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 278840 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy warzyw i owoców4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 162810 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 184500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wszczął postępowanie przetargowe w trybie podstawowym bez negocjacji w procedurze krajowej, natomiast biorąc pod uwagę szacowaną wartość zamówienia opublikowaną w planie zamówień publicznych powinien był przeprowadzić to postępowanie w jednym z trybów przetargowych w procedurze unijnej.
Wada ta jest istotna, stanowi uchybienie proceduralne przepisom Pzp, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, a co za tym idzie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.