eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoBudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kosakowo- 2 edycja



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Kosakowo- 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586604344

1.5.8.) Numer faksu: 586604301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Kosakowo- 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb538357-2ddd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa dróg w Gminie Kosakowo w ramach Rządowego Funduszu „Polski Ład”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7232892,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na budowie dziesięciu odcinków dróg w ramach tzw. „Polskiego Ładu”.
Przetarg obejmuje jedno zadanie zawierające łącznie dziesięć dróg do wykonania. Zakres zadania obejmuje :
1. ul Owocowa w Dębogórzu
Ulicę Owocową zaprojektowano jako drogę dwupasową o długości około 210 m od skrzyżowania z ulicą Poziomkową do skrzyżowania z ulicą Limonkową o szerokości 5,0 m i nawierzchni bitumicznej. Jezdnię ulicy Owocowej ograniczono z obu stron krawężnikiem
betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. Wzdłuż prawej strony ulicy Owocowej zaprojektowano chodnik o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej, ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 cm. Zjazdy zaprojektowano z kostki betonowej. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą. Wody opadowe z projektowanego odcinka drogi zostaną odprowadzone do systemu komór rozsączających poprzez projektowaną kanalizację deszczową z wpustami ulicznymi
2. ul. Wiosenna w Dębogórzu
Ulicę Wiosenną zaprojektowano jako drogę dwupasową o długości około 130 m, szerokości
5,0 m i nawierzchni bitumicznej. Jezdnię drogi gminnej ograniczono krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej z oporem lub krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej. Zjazdy indywidualne zaprojektowano o szerokości 3,5 – 4,0 m z kostki betonowej ograniczonej opornikami betonowymi 12x25 cm z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą. Wzdłuż projektowanej ulicy Wiosennej zaprojektowano kanał technologiczny
3. ul. Tymiankowa w Kosakowie (jedno opracowanie projektowe wspólne z ul. Szafranową)
Przebudowa ul. Tymiankowej oraz Szafranowej w Kosakowie:
ul. Tymiankowa:
– szerokość jezdni 5,00 m
– szerokość zjazdów 4,00 – 7,00 m
– szerokość dojść do furtek 1,00 m
– szerokość poboczy 0,75 m
– długość odcinka 170,25 m
W związku z powyższym planuje się:
• rozebranie istniejącej nawierzchni;
• wykonanie jezdni z nawierzchni bitumicznej AC 11S;
• wykonanie jezdni z płyt YOMB;
• wykonanie poboczy, zjazdów oraz dojść do furtek o nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm;
• ułożenie krawężników betonowych, oporników betonowych;
• budowa kanału technologicznego;
• usunięciu drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
• wykonanie oznakowania poziomego;
• wykonanie oznakowania pionowego
4. ul. Szafranowa w Kosakowie (jedno opracowanie projektowe wspólne z ul. Tymiankową)
ul. Szafranowa:
– szerokość jezdni 5,00 – 7,80 m
– szerokość zjazdów 4,00 – 4,50 m
– szerokość dojść do furtek 1,00 m
– szerokość poboczy 0,75 m
– długość odcinka 86,80 m
W związku z powyższym planuje się:
• rozebranie istniejącej nawierzchni;
• wykonanie jezdni z nawierzchni bitumicznej AC 11S;
• wykonanie jezdni z płyt YOMB;
• wykonanie poboczy, zjazdów oraz dojść do furtek o nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm;
• ułożenie krawężników betonowych, oporników betonowych;
• budowa kanału technologicznego;
• usunięciu drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
• wykonanie oznakowania poziomego;
• wykonanie oznakowania pionowego;
5. ul. Olimpijska w Mechelinkach
W ramach inwestycji wykonuje się:
- jezdnię ul. Olimpijskiej o szerokości 5,00 m, długości 169,61 m ograniczoną krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm wyniesionym na 10 cm ponad powierzchnię jezdni, o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej i pochyleniu poprzecznym obustronnym o wartości 2,00% skierowanym w stronę krawędzi jezdni. Na łukach, zakończeniach nawierzchni, połączeniu nawierzchni zjazdów i jezdni oraz w obrębie skrzyżowań krawędzie jezdni umocnić należy zgodnie z planem sytuacyjnym krawężnikiem betonowym 15x30 cm.
Skarpy wykopów o pochyleniu większym niż 1:1,5 należy umocnić płytami ażurowymi. Nawierzchnia zjazdów indywidualnych wykonana zostanie z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm. Na połączeniu nawierzchni jezdni i zjazdu wykonać należy krawężnik betonowy 15x22 najazdowy wyniesiony na 2 cm ponad powierzchnię jezdni. Włączenie zjazdu indywidualnego do przedmiotowych jezdni złagodzono skosem 1:1 (1,00 m x 1,00 m). Istniejące elementy zagospodarowania pasa drogowego przeznaczone do pozostawienia w pasie drogowym (zjazdy, dojścia do furtek, chodniki) wyregulować należy do rzędnych niwelety jezdni. Teren niezagospodarowany w pasie drogowym działek objętych inwestycją należy poddać humusowaniu i obsiać trawą.
Ul. Olimpijska objęta jest strefą ochrony archeologicznej.
Zamawiający informuje, że jest w trakcie aktualizacji decyzji archeologicznej.
Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do przeprowadzenia kompleksowej obsługi archeologicznej (zatrudnienia archeologa, przeprowadzenia badań lub nadzoru archeologicznego) na koszt i staraniem Wykonawcy.

6. ul. Jodłowa w Mostach
Ulicę Jodłową zaprojektowano jako drogę dwupasową w trzech odcinkach o łącznej długości
około 490 m, szerokości 5,0 m. Odcinek I zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej. Odcinek II i III zapro-jektowano jako ciągi pieszo – jezdne o szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej (1,5m) i płyt ażurowych typu meba (3,5 m). Wzdłuż prawej krawędzi jezdni odcinka nr I zaprojektowano chodnik o szerokości minimum 2,0 m. Jezdnię drogi gminnej ograniczono krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej lub opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej. Zjazdy indywidualne zaprojektowano o szerokości 3,0 – 4,5 m z kostki betonowej ograniczonej opornikami betonowymi 12x25 cm z obustronnymi poboczami z kruszy-wa naturalnego o szerokości 0,75 m. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą.
7. ul. Klonowa w Mostach
Ulicę Klonową zaprojektowano jako drogę dwupasową o długości około 260 m, szerokości
5,0 m i nawierzchni bitumicznej. Jezdnię drogi gminnej ograniczono krawężnikami betonowymi 15x30 cm na ławie betonowej z oporem lub krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej. Zjazdy in-dywidualne zaprojektowano o szerokości 3,0 – 5,0 m z kostki betonowej ograniczonej opornikami beto-nowymi 12x25 cm z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Pozostały teren należy uzupełnić humusem z obsianiem trawą. Wzdłuż projektowanej ulicy Klonowej zaprojektowano kanał technologiczny oraz oświetlenie uliczne.
8. ul. Północna w Pierwoszynie
Przebudowa ul. Północnej w Pierwoszynie:
– szerokość jezdni 5,50 m
– szerokość zjazdów 4,00 m
– szerokość dojść do furtek 1,00 m
– szerokość poboczy 0,50 m
– długość odcinka 239,15 m
W związku z powyższym planuje się:
• rozebranie istniejącej nawierzchni;
• wykonanie jezdni z nawierzchni bitumicznej AC 11S;
• wykonanie poboczy utwardzonych o nawierzchni z gruntu rodzimego;
• wykonanie zjazdów oraz dojść do furtek o nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm;
• ułożenie krawężników betonowych i najazdowych, oporników betonowych;
• budowa kanału technologicznego;
• usunięciu drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
• wykonanie oznakowania poziomego;
• wykonanie oznakowania pionowe
9. ul. Wielkopolska w Rewie
Przebudowa drogi ul. Wielkopolskiej w Rewie:
– szerokość jezdni 5,00 m
– szerokość zjazdów 4,00 m
– szerokość dojść do furtek 1,00 m
– szerokość poboczy 0,75 m
– długość odcinka 171,42 m
W związku z powyższym planuje się:
▪ rozebranie istniejącej nawierzchni;
▪ wykonanie jezdni z nawierzchni bitumicznej AC 11S;
▪ wykonanie poboczy, zjazdów oraz dojść do furtek o nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm;
▪ przebrukowanie istniejących zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
▪ ułożenie krawężników najazdowych i oporników betonowych;
▪ budowa kanału technologicznego;
▪ wykonanie oznakowania poziomego;
▪ wykonanie oznakowania pionowego.
10. ul. Lema w Suchym Dworze
Przebudowa drogi ul. Lema w Suchym Dworze:
Odcinek I:
– szerokość jezdni 5,00 m
– szerokość zjazdow 5,00 m
– szerokość poboczy 0,75 m
– długość odcinka 76,43 m

ul. Mikołaja Reja
– szerokość jezdni 5,00 m
– szerokość poboczy 0,75 m
– długość odcinka 60,32 m

Odcinek II:
– szerokość jezdni 5,00 m
– szerokość zjazdow 3,50 - 4,00 m
– szerokość dojść do furtek 1,00 m
– szerokość poboczy 0,75 m
– długość odcinka 178,21 m

W związku z powyższym planuje się:
_ rozebranie istniejącej nawierzchni;
_ wykonanie jezdni z nawierzchni bitumicznej AC 11S;
_ wykonanie nakładki z nawierzchni bitumicznej AC 11S;
_ wykonanie jezdni z płyt YOMB;
_ wykonanie poboczy, zjazdow oraz dojść do furtek o nawierzchni z KŁSM 0/31,5 mm;
_ przebrukowanie istniejących zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
_ przebrukowanie istniejącego chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
_ ułożenie krawężników najazdowych i oporników betonowych;
_ budowa kanału technologicznego;
_ wykonanie oznakowania poziomego;
_ wykonanie oznakowania pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9153938,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9398922 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9153938,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411348795

7.3.3) Ulica: Długa 4B

7.3.4) Miejscowość: Linia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-223

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9153938,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.