Og³oszenie z dnia 2024-09-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00497183/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00506867/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00521104/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00526060/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³odawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³odawa
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a82b715e-d3ad-48ff-b6b7-eb435a7b7c58
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00486674
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039177/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy W³odawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a82b715e-d3ad-48ff-b6b7-eb435a7b7c583.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Za-mawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert
w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: . Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia,
a mianowicie:
1.2. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przegl±darka Chrome 61 lub nowsza.
1.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej
transmisji danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
1.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
kancelaria@gmina-wlodawa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert
w postêpowaniu).
4. UWAGA: Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za b³êdy
w transmisji danych, w tym b³êdy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub te¿
okoliczno¶ciami zale¿nymi od operatora zapewniaj±cego transmisjê danych.
5. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 ze zm.),
z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp,
z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiaj±cy preferuje
w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e: 1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym
postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa dróg gminnych w miejscowo¶ci Suszno, Szuminka
i Ró¿anka na terenie Gminy W³odawa” prowadzonym w trybie podstawowym
bez negocjacji;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz
jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.8.2024.MZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja o¶wietlenia
ulicznego na terenie Gminy W³odawa”.
4.2. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
Modernizacjê o¶wietlenia drogowego na terenie gminy W³odawa na istniej±cych liniach napowietrznych nN PGE oraz na
s³upach o¶wietlenia drogowego Gminy W³odawa polegaj±cej na wymianie 455 szt. opraw o¶wietlenia ulicznego na oprawy
energooszczêdne typu LED.
Ponadto:
a) zainstalowane oprawy o¶wietleniowe LED musz± gwarantowaæ mo¿liwo¶æ zdalnego sterowania bez dodatkowej
modyfikacji oprawy i jednocze¶nie posiadaæ ³±cznie certyfikaty: ENEC lub równowa¿ny, ENEC+ lub równowa¿ny, ZD4i lub
równowa¿ny.
b) Zamawiaj±cy wymaga u¿ycia przez Wykonawcê nowych opraw o¶wietleniowych LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do u¿ycia na terenie Unii Europejskiej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31220000-4 - Elementy sk³adowe obwodów elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31223000-5 - Oprawy do lamp
31224000-2 - Pod³±czenia i elementy stykowe
31320000-5 - Kable energetyczne
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
31532000-4 - Czê¶ci lamp i opraw o¶wietleniowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lono w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane, dostarczone i wbudowane materia³y oraz urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jedno zamówienie obejmuj±ce dostawê i monta¿ minimum 200 szt. punktów o¶wietleniowych (przez punkt
o¶wietleniowy Zamawiaj±cy rozumie oprawê o¶wietleniow± LED).
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania
zamówienia i skieruj± do jego realizacji: jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê Kierownika
budowy i posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycz-nych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wy-dane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –
uprawnienia budowlane do kierowania
robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie zamówieñ wyra¼nie okre¶liæ zakres robót/dostaw z monta¿em oraz ilo¶æ punktów
o¶wietleniowych, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Wykonawcy mog± siê wykazaæ ww. do¶wiadczeniem zarówno, gdy zrealizowali wymagane zadnie w formie robót
budowlanych, jak i dostaw z monta¿em.
3) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia,
rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi
nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu.
4) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c±
obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach
zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.), która naby³a kwalifikacje
zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii
Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych
architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2.7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507 z pó¼n. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
a) wykazu zamówieñ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostat-nich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadze-nia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ro-dzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za-³±cznikiem Nr 6 do SWZ), oraz za³±czeniem
dowodów okre¶laj±-cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty spo-rz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z
przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do
warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamó-wienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadcze-nie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, upraw-nieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania za-mówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osoba-mi sporz±dzonego zgodnie z
Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesie-niu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e
sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
2) O¶wiadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o których mowa w pkt 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w
pkt. 9.8 SWZ (je¿eli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji I Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a),
je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³
dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 PLN(s³ownie: osiem tysiêcy z³otych z³ i 00/100).
12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy
rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Powszechna Kasa Oszczêdno¶ci Bank Polski SA Regionalny Oddzia³ Korporacyjny w Lublinie, Centrum Korporacyjne
Bia³a Podlaska,
ul. Pi³sudskiego 15, 21-500 Bia³a Podlaska
nr rachunku: 91 1020 1260 0000 0402 0099 5431 z adnotacj± „Wadium – Numer referencyjny: IK.271.8.2024.MZ”.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku
bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³
gwarancji lub porêczenia, w postaci elek-tronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpiecze-niowej, lub porêczenia gwarancja lub
porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwa-runkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone
zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela
oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwa-rancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie
zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzy-mania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprze-rwanie do dnia up³ywu terminu
zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê
sk³ada spó³ka cywilna,
a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy nast±pi na nastêpuj±cych warunkach:1) Wykonawca otrzyma zaliczkê w wysoko¶ci 20,00 % wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w § 3 ust. 1 umowy na
podstawie faktury zaliczkowej, z zastrze¿eniem § 17 ust. 3 Umowy,
POZOSTA£E ZAPISY ZAWIERA PROJEKT UMOWY - Za³. Nr 2 do SWZ
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj±mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do
zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe,
strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia skrajnie
niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególno¶ci intensywnych i d³ugotrwa³ych opadów deszczu), przy czym
Wykonawca jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, przedstawiaj±c stosowne
raporty meteorologiczne), a przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi
wystêpowania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wstrzymanie robót;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez
Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia
lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji
publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c±
okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z
instalacjami nieujawnionymi
w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu
realizacji zamówienia nast±pi
o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o
liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia
terminu realizacji;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót
budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê
dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z
w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym
wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o
którym mowa
w § 3 ust. 1;
6) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych
konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych
rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do
wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e zmiany umowy okre¶la § 17 Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.1. Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a82b715e-d3ad-48ff-b6b7-eb435a7b7c58
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2.1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: ProgramInwestycji Strategicznych. Numer Wniosku o dofinansowanie: Edycja9RP/2023/1161/PolskiLad.
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zak³adu Pielêgnacyjno-Opiekuñczego oraz Oddzia³u Geriatrii w SPZOZ we W³odawie
- Dostawa pieczywa i bu³ki tartej do Zak³adu Karnego we W³odawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napêdowego do zbiornika magazynuj±cego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowi±cych w³asno¶æ MPGK Spó³ki z o.o. we W³odawie w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- Dostawa wyrobów spo¿ywczych w okresie 12 miesiêcy do SPZOZ we W³odawie
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw o¶wietleniowych na terenie Z±bkowic ¦l±skich
- Wykonanie przy³±cza elektroenergetycznego do tê¿ni solankowej w ramach zadania "Budowa "Parku Zdrowia" wraz z tê¿ni± solankow± oraz zagospodarowaniem terenu w Lyskach
- Dostawa materia³ów o¶wietleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Dostawa sprzêtu o¶wietlenia i nag³o¶nienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiañskiego w Krakowie
- Budowa przepompowni ¶cieków w ul. W. Polskiego w ¯arowie wraz z ruroci±giem t³oczonym w dz. Nr 838 obrêb ¯arów.
- ZARZ¡DZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA O¦WIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL w latach 2025-2027
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.