eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa warzyw



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 710 44 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 744 57 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2993a9c-507f-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2993a9c-507f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011391/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa warzyw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.17.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 308345,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: warzywa kapustne
1) Kapusta biała – 8 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221410-3. Jednoodmianowa, główki kapusty świeże, zdrowe, czyste, bez szkodników i uszkodzeń przez nich spowodowanych, niepopękane, nieprzerośnięte zwarte i ścisłe. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 25 kg netto.
2) Kapusta czerwona – 4 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221410-3. Jednoodmianowa, główki kapusty świeże, zdrowe, czyste, bez szkodników i uszkodzeń przez nich spowodowanych, niepopękane, nieprzerośnięte zwarte i ścisłe. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 25 kg netto.
3) Kapusta pekińska – 300 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221410-3. Jednoodmianowa, główki kapusty świeże, zdrowe, czyste, bez szkodników i uszkodzeń przez nich spowodowanych, niepopękane, nieprzerośnięte zwarte i ścisłe. Dostawy w pudełkach kartonowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze 10 kg netto – 30 kg netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221400-0 - Warzywa kapustne

4.5.5.) Wartość części: 26805,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: warzywa okopowe
1) Marchew jadalna – 15 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221112-4. Marchew świeża bez naci, zdrowa, czysta, sucha, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez szkodników i uszkodzeń przez nich spowodowanych Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 25 kg netto.
2) Seler (korzeń) – 7 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221110-0. Seler świeży, wygląd korzenia: całe, zdrowe, czyste, kształtne, niezwiędnięte, niesparciałe, z krótko przyciętymi korzeniami bocznymi, z nacią obciętą do ok. 1 cm, o miąższu białym lub kremowo-białym. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw
i owoców, o wadze do 25 kg netto.
3) Burak czerwony jadalny – 11 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221111-7. Buraki czerwone – o zdrowym korzeniu, bez liści, bez uszkodzeń powodujących obniżenie jego wartości. Buraki jednoodmianowe, czyste, o kształcie charakterystycznym dla odmiany i zabarwieniu ciemnoczerwonym, charakterystycznym
dla odmiany. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 25 kg netto.
4) Rzepa czarna – 3 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221114-8. Korzeń (bulwa) – wygląd korzenia: całe, zdrowe, czyste, niezwiędnięte, bez rozgałęzień i narośli, pokryta czarną skórką, w której kryje się biały miąższ o charakterystycznym ostrym smaku. Dostawy
w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 25 kg netto.
5) Cebula – 7 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221113-1. Czysta, zdrowa bez uszkodzeń, jędrna, dojrzała bez szczypioru, jednoodmianowa o dobrym smaku, barwa charakterystyczna dla bulwy, średnica nie mniej niż 3,5 cm. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 25 kg netto.
6) Czosnek – 400 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221000-6. Świeży o średnicy główki 4 cm, główka twarda, zwarta, o odpowiednio regularnym kształcie, z całkiem wysuszonym szczypiorem, pokryta łuską zewnętrzną okrywającą główkę i łuską okrywającą pojedyncze ząbki. Dostawy w workach dzianych raszlowych przeznaczonych do pakowania warzyw i owoców, o wadze do 20 kg netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

4.5.5.) Wartość części: 95740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: ziemniaki
1) Ziemniaki jadalne – 80 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03212100-1– bulwy dojrzałe, kształtne, jednolite odmianowo w każdej dostawie, nie mogą być zzieleniałe, porośnięte, zaparzone, nadmarznięte, porażone zgnilizną, z wadami wewnętrznymi, o średnicy nie mniejszej niż 5 cm w przekroju węższym, opakowania: worki raszlowe do 25 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 135200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: jabłka
1) JABŁKA – 20 000 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03222321-9. Gramatura 150 g-200 g, owoce jędrne o gładkiej skórce, bez nalotów i obtłuczeń, skórka wybarwiona co najmniej w 50 %, gat. I, opakowanie: skrzynki drewniane o wadze do 25 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka

4.5.5.) Wartość części: 50600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260345080

7.3.3) Ulica: Sokolina 19A

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-11 do 2024-06-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Mariusz Woźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260345080

7.3.3) Ulica: Sokolina 19A

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-11 do 2024-06-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Sadownicze Piotr Głusiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171677517

7.3.3) Ulica: Grądy 10

7.3.4) Miejscowość: Chodel

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-17 do 2024-06-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. SAD Zofia Drągowska - Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691569762

7.3.3) Ulica: Rudna Wielka 283

7.3.4) Miejscowość: Mrowla

7.3.5) Kod pocztowy: 36-054

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-17 do 2024-04-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.