eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaProwadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Środzie Śląskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Środzie Śląskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Środzie Śląskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcc111ac-e4b4-49c0-b6bb-bcbf2dd67be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-27/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 1 w Środzie Śląskiej ul.Winogronowa 36, 55-300 Środa Śląska
Szacunkowa ilość obiadów: 250 dziennie.
1. Wykonawca będzie zobowiązany do:
• stałej miesięcznej opłaty za wynajem; (kwoty uzyskanej w drodze niniejszego przetargu nie mniejszej niż 20 zł netto za m2) - pomieszczenia kuchenne i magazynowe – 186,98 m2.
• przedkładania dyrektorowi jadłospisu do akceptacji;
• zgodność z normami żywieniowymi dla danej grupy wiekowej i obowiązującymi przepisami prawa;
• utrzymania czystości i porządku na terenie kuchni    zgodnie z wymogami odpowiednich służb;
• ponoszenia kosztów opłat za zużytą energię elektryczną, gaz, wodę, ścieki, wywóz odpadków;
• doposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności (urządzenia te pozostają własnością oferenta);
• przeprowadzenia na własny koszt konserwacji, remontów bieżących i kapitalnych wydzierżawionych urządzeń z częstotliwością zgodną z technologią użytkowania tych urządzeń, przeglądów;
• uzgodnienia z dyrektorem szkoły godzin wydawania posiłków dla uczniów;
• przestrzegania zapisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

2. Zasady przygotowania posiłków:
• Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
• Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, normami i standardami, w szczególności:
• - ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
• -Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
• -normami HACCP i zasadami GMP/GHP,
• -normami żywienia określonymi przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy.
• Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
• Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i    młodzieży.
• Oferent będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
• Oferent zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
• Zamawiający posiłki, zastrzegają sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Oferenta przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.
• Oferent zobowiązany jest do utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych.
• Koszt wsadu do kotła przez cały okres obowiązywania umowy wynosi 8zł brutto za posiłek.


3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:
• jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym
• samym tygodniu,
• w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 3 razy obiad z drugim daniem
• mięsnym (z przewagą drobiowego)
• co najmniej 1 raz obiad z drugim daniem rybnym
• potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości,
• świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, bez dodatków konserwujących ,
• barwiących, sztucznie aromatyzowanych.
• w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie
• smażone,
• do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów spożywczych –oleje,
• masło ,margaryny miękkie kubkowe niearomatyzowane zaś do smażenia olej roślinny
• rafinowany ,stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin
• strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli(obniżona
• zawartość sodu),
• ważna jest estetyka potraw i posiłków.

4. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu powinien zapoznać się ze stanem
technicznym pomieszczeń ,urządzeń, instalacji .itp.

5. Media i czynsz płatne w terminie do 21 dnia daty faktury wystawionej przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy.


6. Opłata miesięczna za używane media naliczana jest następująco :
- gaz na podstawie faktury – proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni (186,98 m2)
- woda, energia elektryczna - naliczana wg wskazań podliczników;
UWAGA KOSZT PRZYGOTOWANIA WYNAJMOWANYCH POMIESZCZEŃ kuchennych i magazynowych na czas prowadzenia żywienia  pokrywa WYKONAWCA.

7. Wykonawca przystępując do podpisania umowy powinien przeprowadzić wizję lokalną i zapoznać się ze stanem technicznym pomieszczeń.

8. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej takie jak :
- porcjowanie posiłków;
- nalewanie i podawanie zupy na stoliki;
- rozkładanie i zbieranie talerzy i sztućców;
- codzienne sprzątanie pomieszczeń po posiłkach;
- terminowe rozliczanie; się z działem księgowości szkolnej za dzierżawione
pomieszczenia;
9. Koszty związane z dystrybucją ,wydawaniem obiadów, myciem naczyń wywóz resztek po obiadowych ponosić będzie Wykonawca.

10. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do :
- utrzymania czystości i porządku na terenie pomieszczeń kuchennych zgodnie z wymogami odpowiednich służb sanitarnych;
- na własny koszt Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace remontowe pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia działalności;
- na własny koszt Wykonawca przeprowadzać będzie konserwacje, naprawy, przeglądy okresowe, zgodnie z technologią użytkowania i prawem budowlanym.

11. Wydawanie obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 2.09.2024 r.- do 30.06.2025 r od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – w godzinach ustalonych z Dyrekcją szkoły.

12. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, wydawanie obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, dwutygodniowy jadłospis z podaniem składników potraw - do wiadomości Zamawiającego.

13. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
14. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

15. Zamawiający dopuszcza sprzedaż posiłków w stołówce szkolnej dla pracowników Szkoły Podstawowej nr 1 w Środzie Śląskiej. Zasada sprzedaży ich posiłku nie jest objęta postanowieniami niniejszej umowy.

16. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub na podstawie umowy o prace osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia ( jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( t.j. Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. Zm.):
- przygotowywanie posiłków.

Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób jak i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań regulują zapisy wzoru umowy będącego integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 945000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGT Polska Marianna Grzelińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921296398

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.