eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryBZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry – Etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,166850,a7bf4a8a36a18b548af1c20a8978ef69.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry – Etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd0c5c07-230c-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032281/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w 92% współfinansowane jest ze środków programu: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie: 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00358450

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotu zamówienia obejmuje w całości elementy, które stanowią o rozbudowie istniejącego krytycznego systemu bezpieczeństwa informatycznego Zamawiającego, a który to system jest oparty o rozwiązania FortiNet. Zamówienie obejmuje zakup, konfigurację i uruchomienie drugiego UTM FortiNet, stanowiącego o redundancji z urządzeniem już działającym; modernizację przełączników sieciowych z wpięciem ich do sieci LAN i monitorowania poprzez UTM’y FortiNet; analizator urządzeń FortiNet, zakup AP FortiNet wraz z wpięciem ich do infrastruktury krytycznej w zakresie bezpieczeństwa informatycznego Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 347500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu, wdrożenia i uruchomienia wraz z konfiguracją obejmującą skanowanie urządzeń typu FortiNet różnych modeli i rozwiązań technologicznych jak i urządzeń nie stanowiących o krytycznej infrastrukturze bezpieczeństwa informatycznego Zamawiającego np. komputery, laptopy, drukarki sieciowe, itd. wraz ze skanerem podatności Wykonawca dostarczy urządzenie na którym dokona instalacji, konfiguracji i całościowego podłączenia opisanych powyżej elementów wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 81500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80982,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121622,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80982,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMIKO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123081152

7.3.3) Ulica: Wojciechowskiej

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80982,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy wynosi 1 miesiąc, licząc od dnia 2 września 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.