Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348040/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa najmu powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Infrastruktury.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43642f9d-36af-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa najmu powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Infrastruktury.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43642f9d-36af-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148824/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Najem powierzchni na nośnikach typu outdoor wraz z wydrukiem materiału oraz umieszczeniem go na nośnikach, a następnie konserwacja oraz demontaż i utylizacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.20.2023.JJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.Część I obejmuje usługę najmu powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Infrastruktury wzdłuż autostrad na terenie całej Polski oraz nośników zainstalowanych w pobliżu węzłów drogowych tych dróg z wyłączeniem odcinków:
Autostrada A1 - odcinek Rusocin - Nowa Wieś,
Autostrada A2 - odcinek Konin - Świecko (z wyłączeniem odcinka pomiędzy węzłami Poznań Zachód i Poznań Wschód),
Autostrada A4 - odcinek Kraków – Katowice.
Zakres zamówienia w Części I obejmuje:
- zakup powierzchni na nośnikach typu bilbord,
- wydruk materiału,
- wyklejenie materiału promocyjnego na nośniku,
- konserwacje materiału promocyjnego w stopniu gwarantującym nienaruszalność jego wyglądu,
- demontaż materiału promocyjnego i jego utylizację lub przekazanie go do utylizacji.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SWZ dla Części I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 256027,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.Część II obejmuje usługę najmu powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez Ministerstwo Infrastruktury wzdłuż dróg ekspresowych na terenie całej Polski oraz nośników zainstalowanych w pobliżu węzłów drogowych tych dróg.
Zakres zamówienia w Części II obejmuje:
- zakup powierzchni na nośnikach typu bilbord,
- wydruk materiału,
- wyklejenie materiału promocyjnego na nośniku,
- konserwacje materiału promocyjnego w stopniu gwarantującym nienaruszalność jego wyglądu,
- demontaż materiału promocyjnego i jego utylizację lub przekazanie go do utylizacji.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SWZ dla Części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 256027,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. W przedmiotowej sprawie, z uwagi na czas, jaki upłynął od 1 lipca 2023 r., kiedy weszły w życie nowe zasady poboru opłat, realizacja zamówienia stała się bezcelowa, w związku z czym Zamawiający podjął decyzję o niedokonywaniu ponownego badania i oceny ofert co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. W przedmiotowej sprawie, z uwagi na czas, jaki upłynął od 1 lipca 2023 r., kiedy weszły w życie nowe zasady poboru opłat, realizacja zamówienia stała się bezcelowa, w związku z czym Zamawiający podjął decyzję o niedokonywaniu ponownego badania i oceny ofert co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.