Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja SSWiN i SSP oraz wykonanie systemu detekcji wycieków - I/Tarnobrzeg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja SSWiN i SSP oraz wykonanie systemu detekcji wycieków - I/Tarnobrzeg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cefc0c74-5904-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412236/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja SSWIN, SSP oraz wykonanie systemu detekcji wycieków I/ZUS Tarnobrzeg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 350000.271.10.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422659,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonania systemu SSWiN oraz systemu detekcji wycieków w I/ZUS w Tarnobrzegu należy: - zdemontować i zutylizować istniejący system SSWiN - wykonać nową instalację SSWiN - wykonać instalację detekcji wycieków wraz z montażem czujek - wykonać roboty budowlane towarzyszące - montaż czujek, ekspanderów, centrali SSWiN, sygnalizatorów itd. - uruchomienie i sprawdzenie działania systemów - wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu SSWiN i detekcji wycieków - szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi SSWiN - nieodpłatne wykonanie przeglądów systemu w okresie gwarancyjnym wg DTR i wymagań Zamawiającego. Wykonanie wszystkich prac należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie Wykonawczym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 220679,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonania systemu SSP w I/ZUS w Tarnobrzegu należy:- zdemontować i zutylizować istniejący system SSP - wykonanie nowych instalacji SSP
- wykonać roboty budowlane towarzyszące - montaż centrali SSP, zasilacza do urządzeń przeciwpożarowych
- montaż czujek, ręcznych ostrzegaczy pożarowych
- montaż sygnalizatorów, wskaźników zadziałania - dostawa i montaż oprogramowania systemu
- uruchomienie i sprawdzenie działania systemów - wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu SSP
- szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi SSP
- nieodpłatne wykonanie przeglądów systemu w okresie gwarancyjnym wg DTR i wymagań Zamawiającego.
Wykonanie wszystkich prac należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. Wszystkie wymagania jakościowe odnoszące się do urządzeń zawarte są w Projekcie Wykonawczym i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 201979,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257193,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SECURITY OFFICE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0081844117
7.3.3) Ulica: Ks. jałowego 29
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-010
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-27 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157317,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196611,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157317,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERBEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 371175019
7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawskich 14
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157317,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-27 do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Domaradz polegająca na budowie chodnika w km 15+010-15+162 strona prawa w miejscowości Reczpol
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec".
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem kompleksowej obsługi konferencji naukowej "Krajobraz wiejski w procesie przemian" organizowanej przez ZOPiEK oraz Pracownię Architektury Krajobrazu UR
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do przeprowadzenia kontroli procesów sterylizacji.
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni mineralno - asfaltowej poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Modernizacja siedziby Nadleśnictwa Świętoszów - etap I 2025
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- "Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica"
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.