Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388283/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK46 w m. Otmuchów i Ścibórz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK46 w m. Otmuchów i Ścibórz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dcad04c-4e17-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK46 w m. Otmuchów i Ścibórz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3. 2411.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 628455,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych w ciągu DK46 w m. Otmuchów i Ścibórz”.
W ramach zamówienia, obejmującego nw zadania, należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty [1]:
1. ZADANIE 1 - Wykonanie dedykowanego doświetlenia; montaż znaków aktywnych D-6; montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych w ciągu głównym drogi krajowej nr 46 w km 36+215 w m. Ścibórz - pierwsze przejście po wjeździe do miejscowości zlokalizowane za łukiem poziomym.
2. ZADANIE 2 - Zmiana lokalizacji przejścia dla pieszych z km 36+350 na km 36+484 w m. Ścibórz – z uwagi na analizę ruchu pieszych oraz warunki widoczności; wykonanie dedykowanego doświetlenia; wykonanie montażu płytek fakturowych; wykonanie korekty geometrii zjazdu km 36+484 (działania w obrębie pasa drogowego DK46) wraz z wydłużeniem istniejącego chodnika o powierzchni około 20 m2 z uwagi na komunikację i bezpieczne dojście pieszych z DK46 na drogę wewnętrzną, gdzie zlokalizowana jest zabudowa mieszkaniowa. Planowany fragment chodnika stanowić będzie miejsce posadowienia słupa oświetlenia dla pojazdów nadjeżdżających z kierunku m. Kłodzko.
3. ZADANIE 3 - Wykonanie dedykowanego doświetlenia - 2 kompletów w związku z przekrojem drogi na przejściu dla pieszych na ciągu głównym drogi krajowej nr 46 w km 40+398 w m. Otmuchów wraz z montażem płytek fakturowych.
Wykonanie wszelkich innych czynności i prac wynikających z wymagań określonych w PFU, obowiązujących przepisów prawa oraz opracowanej dokumentacji projektowej, m.in.:
a) Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
b) Budowa skutecznego systemu odwodnienia (w tym obiektów inżynierskich i kanalizacji deszczowej).
c) Przebudowa kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i innych.
d) Wykonanie dokumentacji projektowej dla doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdu dla rowerzystów (wraz z analizą istniejącego oświetlenia drogowego i dostosowaniem go do odcinków przejściowych zgodnych z Wytycznymi, w tym ewentualna wymiana opraw), wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
e) Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. uzgodnień z zarządcami dróg podporządkowanych, a także pozwoleń wodnoprawnych (nowych lub zmianę uzyskanych dotychczas przez zamawiającego).
f) Wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia wykonywanych nawierzchni oraz innych elementów.
g) Ewentualną korektę krawężników lub ewentualną wymianę uszkodzonych krawężników w obrębie wskazanych przejść dla pieszych i przejazdów.
h) Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji;
i) Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót;
j) Dowiązanie się do istniejącej infrastruktury drogowej.
k) Likwidację istniejącego przejścia dla pieszych wraz z przebudową chodnika.
l) Wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań.
m) Przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
n) Przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń;
o) Zrealizowanie robót w oparciu o opracowanie uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze;
p) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem);
q) Montaż niezbędnego oznakowania oraz urządzeń BRD zgodnie z zakończonym etapem projektowym.
r) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
s) Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;
t) Nadzór elektryczny i drogowy nad ww. robotami.
u) Po zakończeniu robót pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
v) Wykonanie innych czynności związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia, nie ograniczając się do wyżej wymienionych robót.
________________________________________________
[1] Wskazane szczegóły zakresu inwestycji (np. pikietaż przewidzianego przejścia dla pieszych) stanowi pozycję wyjściową do projektowania. Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w opisie ogólnym przedmiotu zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem postanowień zawartych w Umowie, nie będą powodowały zmiany zaakceptowanej kwoty zadania oraz przedłużenia czasu na ukończenie.
.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579096,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1196771,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579096,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243102850
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579096,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.