eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaModernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673527311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a86ea1a3-a6fb-47f1-a172-d4353f316ee3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046448/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP Nr 1 w Trzciance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4179387,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zakres podstawowy:
a) Bieżnia okrężna 300 m, 4-torowa wraz z bieżnią prostą przeznaczona do biegu na 100, 200, 400 oraz 1000 m; nawierzchnia epdm;
b) Dwa boiska do piłki plażowej - pole gry 8-16 m każdego z boiska - z nawierzchnią piaskową;
c) Skocznia do skoku w dal o długości 49,64 m (rozbieg wraz z piaskownicą), nawierzchnia epdm, zeskocznia piaskowa;
d) Rozbudowa skate-parku o rampę do jazdy na deskorolce z nawierzchnią utwardzoną;
e) Przebudowa placu zabaw z nawierzchnią piaskową’
f) Budowa ogrodzeń terenu wysokości 1,6 oraz 2 m oraz piłkochwytu wysokości 4 m.
g) Montaż tablicy informacyjnej;
h) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia badań powykonawczych nawierzchni bieżni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

33141642-2 - Akcesoria do drenażu

43124100-9 - Drenaże

4.5.5.) Wartość części: 2624632,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakres podstawowy – „Termomodernizacja budynku cz.A1 i A2 Szkoły Podstawowej w Siedlisku” oraz w zakresie
ewentualnym tj. objętym Prawem Opcji objętym – „Termomodernizacja budynku cz.B1 Szkoły Podstawowej w Siedlisku”
5.2.1. Zakres podstawowy:
a) Wymiana stolarki okiennej – 55 szt.,
b) Ocieplenie ścian budynku z wełny +- 580 m2,
c) Docieplenie stropodachu +- 860 m2 +
d) ustawienie, przenoszenie i rozebranie rusztowań,
e) wymiana obróbek blacharskich,
f) wymiana parapetów zew. i wew.,
g) demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
h) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
i) remont kominów;
j) wymiana izolacji cieplnej - docieplenie ścian zewnętrznych,
k) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,
l) docieplenie stropodachu,
m) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem farbami urządzeń stanowiących wyposażenie budynku,
n) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem, nie remontowanych lub nie wymienianych elementów budynku,
o) wymiana rynien i rur spustowych z korektą spadków na nowe systemowe,
p) zabezpieczenie przed zabrudzeniem lub zniszczeniem chodników i zieleni oraz ogrodzeń przylegających do budynku,
q) przenoszenie i zabezpieczenie na czas remontu pozostającego wyposażenia, urządzeń itp.
r) wygrodzenie części terenu przyległego w celu składowania tam materiałów budowlanych, gruzu i odpadów w
kontenerach, wygrodzenia ewentualnej części magazynowej i zapewnienia bezpieczeństwa przy usuwaniu gruzu,
s) wywóz i utylizacja okien, drzwi, papy, styropianu, gruzu, gruntu, złomu itp. materiałów powstałych z prac rozbiórkowych i
remontowych.
t) zabezpieczenie przejść wykorzystywanych przez użytkowników budynku, a znajdujących się w zasięgu robót
rozbiórkowych zabezpieczyć plandekami lub wytyczenie innej drogi (obejścia i objazdy) oraz wyraźne oznakowanie.
u) Montaż tablicy informacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 1554755,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2084850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2084850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2084850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEJKO DEVELOPMENT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252458847

7.3.3) Ulica: UL. POZNAŃSKA 99

7.3.4) Miejscowość: Czapury

7.3.5) Kod pocztowy: 61-160

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2084850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119877,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119877,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119877,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM Budownictwo Sp. z o.o. (dawniej: NOVA TERM Sp. z o.o. sp. k.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488

7.3.3) Ulica: Wronia 1

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-980

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119877,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.