eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieObs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2023-11-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a43f45ba-7f08-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00489100

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030040/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie w latach 2024 - 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/846070

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/846070

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem:www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie(zwanej dalej „Platform±”).
1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.

1.5. W sprawach merytorycznych zwi±zanych z danym postêpowaniem Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ porozumiewania siê wy³±cznie drog± elektroniczn±, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomo¶ci.
1.6. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± Platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.7. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu,
np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.35.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 2376200 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 2311200 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê us³ug prawniczych na rzecz Zamawiaj±cego, polegaj±cych na obs³udze prawnej Gminy Miasto ¦winouj¶cie, Skarbu Pañstwa – Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie oraz Prezydenta Miasta jako organu administracyjnego, organu podatkowego i zarz±dcy dróg publicznych, w ramach zadañ Zamawiaj±cego realizowanych przez nastêpuj±ce komórki organizacyjne Urzêdu Miasta ¦winouj¶cie:
1) Biuro Geodety Miasta BGM
2) Wydzia³ Edukacji WE
3) Wydzia³ Infrastruktury i Zieleni Miejskiej WIZ
4) Wydzia³ Ochrony ¦rodowiska i Le¶nictwa WOS
5) Wydzia³ Pozyskiwania Funduszy Zewnêtrznych WPF
6) Wydzia³ Rozwoju Gospodarczego i Obs³ugi Inwestorów WRG
7) Wydzia³ Urbanistyki i Architektury WUA
8) Wydzia³ Inwestycji Miejskich WIM
9) Wydzia³ Podatków i Op³at Lokalnych WPO

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

2. Zamawiaj±cy jest uprawniony do wyd³u¿enia okresu ¶wiadczenia us³ug („Prawo opcji”).
3. W ramach Prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje, wyd³u¿enie okresu ¶wiadczenia us³ug o dwa kolejne roczne okresy ponad przewidziany w Umowie Okres minimalny.
4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem terminu, na jaki Umowa zosta³a zawarta.
5. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego z tego tytu³u.
6. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporz±dzenia aneksu do Umowy.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) Wykonawca ma obowi±zek wykonania wszystkich ci±¿±cych na nim obowi±zków wynikaj±cych z realizacji zamówienia podstawowego.
8. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowych dostaw bêd±cej przedmiotem prawa opcji stosuje siê odpowiednio postanowienia odnosz±ce siê do pozosta³ego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególno¶ci w zakresie sposobu wykonywania Umowy, obowi±zków stron, zasad p³atno¶ci wynagrodzenia, kar umownych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena ofertowa - 60%
Sposób przyznawania punktów w kryterium (C) Cena:
cena najni¿sza brutto
Liczba punktów = ---------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty ocenianej



b) Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia - 40%
Sposób przyznawania punktów w kryterium (D) Do¶wiadeczenie osoby skierowanej do obs³ugi zamawiaj±cego:
Za ka¿dy dodatkowy rok do¶wiadczenia osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego ponad ponad okres wskazany w waunku okre¶lonym w Rozdziale VI pkt 1.2.3.2 lit. a Zamawiajacy przyzna.
• 0 pkt - w przypadku, gdy nie przedstawi dodatkowego do¶wiadczenia,
• 8 pkt – w przypadku, gdy przedstawi 1 dodatkowy rok do¶wiadczenia,
• 16 pkt – w przypadku, gdy przedstawi 2 dodatkowe lata do¶wiadczenia,
• 24 pkt - w przypadku, gdy przedstawi 3 dodatkowe lata do¶wiadczenia,
• 32 pkt - w przypadku, gdy przedstawi 4 dodatkowe lata do¶wiadczenia,
• 40 pkt – w przypadku, gdy przedstawi 5 lub wiêcej dodatkowych lat do¶wiadczenia.
W przypadku niewykazania ww. do¶wiadczenia dla osoby wskazanej w formularzu ofertowym lub je¿eli wykazane do¶wiadczenie bêdzie niezgodne z wymaganiami SWZ, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca do obs³ugi.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci polegania na zasobach podmiotów trzecich w zakresie odnosz±cym siê do kryteriów oceny ofert.
Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane tylko w odniesieniu do do¶wiadczenia jednej (wybranej przez Wykonawcê) osoby, tzn. ¿e zamawiaj±cy nie przyzna punktów za zsumowane do¶wiadczenie wszystkich osób skierowanych do obs³ugi zamawiaj±cego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê kompleksowej obs³ugi prawnej na rzecz Zamawiaj±cego, obejmuj±cej doradztwo prawne na etapie przygotowania i udzielania zamówieñ publicznych przez Gminê Miasto ¦winouj¶cie, Skarb Pañstwa - Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie, a tak¿e - z zastrze¿eniem przepisów szczególnych - na etapie realizacji i wzajemnego rozliczania umów, które zosta³y zawarte przez ww. podmioty w trybie ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci w zakresie inwestycji. W ramach obs³ugi prawnej Wykonawca zapewnia obs³ugê wszystkich komórek organizacyjnych (Wydzia³ów, Biur oraz Samodzielnych Stanowisk ) Urzêdu Miasta:

1) Wydzia³u Edukacji WE
2) Wydzia³u Infrastruktury i Zieleni Miejskiej WIZ
3) Wydzia³u Inwestycji Miejskich WIM
4) Wydzia³u Ochrony ¦rodowiska i Le¶nictwa WOS
5) Wydzia³u Ewidencji i Obrotu Nieruchomo¶ciami WEN
6) Wydzia³u Organizacyjny WO
7) Wydzia³u Pozyskiwania Funduszy Zewnêtrznych WPF

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

2. Zamawiaj±cy jest uprawniony do wyd³u¿enia okresu ¶wiadczenia us³ug („Prawo opcji”).
3. W ramach Prawa opcji Zamawiaj±cy przewiduje, wyd³u¿enie okresu ¶wiadczenia us³ug o dwa kolejne roczne okresy ponad przewidziany w Umowie Okres minimalny.
4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem terminu, na jaki Umowa zosta³a zawarta.
5. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego z tego tytu³u.
6. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporz±dzenia aneksu do Umowy.
7. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) Wykonawca ma obowi±zek wykonania wszystkich ci±¿±cych na nim obowi±zków wynikaj±cych z realizacji zamówienia podstawowego.
8. Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowych dostaw bêd±cej przedmiotem prawa opcji stosuje siê odpowiednio postanowienia odnosz±ce siê do pozosta³ego zakresu Przedmiotu umowy, w szczególno¶ci w zakresie sposobu wykonywania Umowy, obowi±zków stron, zasad p³atno¶ci wynagrodzenia, kar umownych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena ofertowa -30%
Sposób przyznawania punktów w kryterium (C) Cena:
cena najni¿sza brutto
Liczba punktów = ---------------------------------------- x 100 pkt x 30 %
cena brutto oferty ocenianej

b) Do¶wiadczenie skierowanej do realizacji zamówienia - 30 %
W tym kryterium zamawiaj±cy przyzna punkty w ramach dwóch podkryteriów

b1 ) Do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b - 15% (D1)
Do oceny w przedmiotowym kryterium Wykonawcy powinni przedstawiæ dodatkowe us³ugi (ponad warunek) ¶wiadczone przez jedn± z osób skierowanych do obs³ugi Zamawiaj±cego polegaj±ce na ¶wiadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorz±du terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorz±du terytorialnego lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek samorz±du terytorialnego podczas realizacji projektów inwestycyjnych o warto¶ci powy¿ej 10 mln z³otych, których Wykonawcy wybrani byli trybach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
• Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane tylko w odniesieniu do do¶wiadczenia jednej (wybranej przez wykonawcê) osoby, tzn. ¿e zamawiaj±cy nie przyzna punktów za zsumowane do¶wiadczenie wszystkich osób skierowanych do obs³ugi zamawiaj±cego.
• Za ka¿dy wykazan± dodatkow± us³ugê (zgodn± z opisem w przedmiotowym podkryterium) Zamawiaj±cy przyzna 5 pkt (jednak nie wiêcej ni¿ 15 pkt) zgodnie z poni¿sz± tabel±:
Liczba us³ug dodatkowych spe³niaj±cych wymagania niniejszego kryterium:
0 - 0 punktów przyznanych badanej ofercie
1 - 5 punktów przyznanych badanej ofercie
2 - 10 punktów przyznanych badanej ofercie
3 i wiêcej - 15 punktów przyznanych badanej ofercie

b2) podkryterium Reprezentacja w sporach osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b - 15% (D2)
Do oceny w tym podkryterium Wykonawcy powinni przedstawiæ do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi zamawiaj±cego polegaj±ce na reprezentowaniu Zamawiaj±cego w dodatkowych (ponad warunek) sporach s±dowych z wykonawc± realizuj±cym umowê zawart± w trybie PZP o warto¶ci przedmiotu sporu powy¿ej 1 mln z³ brutto lub reprezentowaniu inwestora, bêd±cego jednostk± sektora finansów publicznych, w sprawach dotycz±cych odpowiedzialno¶ci solidarnej wobec podwykonawców lub reprezentowaniu zamawiaj±cego albo wykonawcy w postêpowaniach prowadzonych przed Krajow± Izb± Odwo³awcz±.
• Zamawiaj±cy wymaga aby Pe³nomocnikiem w postêpowaniach wykazanych ww. podkryterium by³a osoba wskazana w wykazie osób na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
• Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane tylko w odniesieniu do do¶wiadczenia jednej (wybranej przez wykonawcê) osoby, tzn. ¿e zamawiaj±cy nie przyzna punktów za zsumowane do¶wiadczenie wszystkich osób skierowanych do obs³ugi zamawiaj±cego.
• Za ka¿dy wykazany spór (zgodny z opisem w przedmiotowym podkryterium) Zamawiaj±cy przyzna 5 pkt (jednak nie wiêcej ni¿ 15 pkt) zgodnie z poni¿sz± tabel±:

Liczba sporów dodatkowych spe³niaj±cych wymagania niniejszego podkryterium:
0 - 0 punktów przyznanych badanej ofercie
1 - 5 punktów przyznanych badanej ofercie
2 - 10 punktów przyznanych badanej ofercie
3 i wiêcej - 15 punktów przyznanych badanej ofercie

Uwaga: Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci polegania na zasobach podmiotów trzecich w zakresie odnosz±cym siê do kryteriów oceny ofert.

c) Warto¶æ techniczna - 40 %


Ze wzglêdu na ogranicz± liczb± znaków wymagania wzglêdem próbki opisano w czê¶ci dotycz±cej Przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz w Rozdziale XV pkt. 1.2. lit c SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego o której mowa w Rozdziale VI ust. 7 ppkt 1.2.3.4 lit. b

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warto¶æ techniczna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Sytuacja ekonomicznej lub finansowej:
Dla czê¶ci 1:
a) jego ¶rednioroczny przychód w obszarze doradztwa w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wyniós³ minimum 500 000,00 z³ rocznie.
Przez zakres objêty przedmiotem zamówieñ nale¿y rozumieæ sta³± obs³ugê prawn± jednostek sektora finansów publicznych.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.

b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 1 000 000, 00 z³.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.

Dla czê¶ci 2
a) jego ¶rednioroczny przychód w obszarze doradztwa w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wyniós³ minimum 1 200 000,00 z³ rocznie.
Przez zakres objêty przedmiotem zamówieñ nale¿y rozumieæ sta³± obs³ugê prawn± jednostek sektora finansów publicznych publicznych w zakresie procesów inwestycyjnych i zamówieñ publicznych.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 10 000 000, 00 z³.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:

Dla czê¶ci 1:
Wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 us³ugi podobne polegaj±ce na nieprzerwanym ¶wiadczeniu sta³ej obs³ugi prawnej jednostek samorz±du terytorialnego przez okres co najmniej roku, z których co najmniej jedna powinna polegaæ na obs³udze prawnej urzêdu gminy o statusie miasta na prawach powiatu oraz mieæ warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³ brutto rocznie (warto¶æ ¶wiadczenia samej obs³ugi prawnej bez zastêpstwa procesowego).

Uwaga! W sytuacji, gdy Wykonawca na potwierdzenie spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wyka¿e us³ugi, ¶wiadczone przez okres bêd±cy wielokrotno¶ci± 1 roku, wówczas ka¿dy roczny okres zostanie uznany za jedn± us³ugê, pod warunkiem, ¿e us³uga ¶wiadczona by³a w sposób ci±g³y, u jednego Zamawiaj±cego. Za ¶wiadczenie us³ugi w sposób ci±g³y Zamawiaj±cy uzna równie¿ jej wykonywanie na podstawie nastêpuj±cych po sobie umów, pomiêdzy którymi wystêpuje przerwa nie d³u¿sza ni¿ 7 dni kalendarzowych. Okres przerwy nie zostanie wliczony do czasu trwania us³ugi.
Dysponuje lub bêdzie dysponowaæ :
a) minimum 2 osobami skierowanymi do obs³ugi Zamawiaj±cego posiadaj±cymi uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustaw± z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustaw± z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub bêd±cymi prawnikami zagranicznymi wykonuj±cym sta³± praktykê na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadaj±c± wpis na odpowiedni± listê potwierdzaj±c± wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego. Przy czym powinna ona legitymowaæ siê co najmniej 3 letnim do¶wiadczeniem w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bie¿±cej obs³udze prawnej urzêdów gminy/powiatów/;
b) licencj± na system informacji prawnej obejmuj±c± co najmniej jedno stanowisko.
Dla czê¶ci 2:
Wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich dziesiêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum 3 us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu sta³ej, kompleksowej obs³ugi prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych w zakresie procesów inwestycyjnych lub zamówieñ publicznych przez okres roku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto (warto¶æ ¶wiadczenia samej obs³ugi prawnej we wskazanym zakresie bez zastêpstwa procesowego),
b) co najmniej 5 us³ug polegaj±cych na reprezentowaniu przed Krajow± Izb± Odwo³awcz± Zamawiaj±cego i co najmniej 5 us³ug polegaj±cych na reprezentowaniu w sprawie przed S±dem Okrêgowym w sprawie skargi od orzeczenia Krajowej Izby Odwo³awczej. Do spe³nienia warunku musz± byæ wskazane sprawy zakoñczone prawomocnymi wyrokami,
c) minimum 2 us³ugi polegaj±ce na reprezentowaniu Zamawiaj±cego w sprawach s±dowych i arbitra¿owych dotycz±cych roszczeñ z tytu³u prowadzonych inwestycji budowlanych o warto¶ci co najmniej 20 000 000 z³ brutto ka¿da. Do spe³nienia warunku musz± byæ wskazane sprawy zakoñczone prawomocnymi wyrokami lub ugodami.
Uwaga! W sytuacji, gdy Wykonawca na potwierdzenie spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wyka¿e us³ugi, ¶wiadczone przez okres bêd±cy wielokrotno¶ci± 1 roku, wówczas ka¿dy roczny okres zostanie uznany za jedn± us³ugê, pod warunkiem, ¿e us³uga ¶wiadczona by³a w sposób ci±g³y, u jednego Zamawiaj±cego. Za ¶wiadczenie us³ugi w sposób ci±g³y Zamawiaj±cy uzna równie¿ jej wykonywanie na podstawie nastêpuj±cych po sobie umów, pomiêdzy którymi wystêpuje przerwa nie d³u¿sza ni¿ 7 dni kalendarzowych. Okres przerwy nie zostanie wliczony do czasu trwania us³ugi.
Dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
a) licencj± na system informacji prawnej obejmuj±c± co najmniej jedno stanowisko;
b) minimum 2 osobami skierowanymi do obs³ugi Zamawiaj±cego posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustaw± z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustaw± z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub bêd±cymi prawnikami zagranicznymi wykonuj±cym sta³± praktykê na podstawie ustawy z dnia 05 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadaj±cymi wpis na odpowiedni± listê potwierdzaj±c± wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego. Przy czym ka¿da:
• wskazana osoba powinna wykazaæ siê udokumentowanym siê co najmniej 5-letnim do¶wiadczeniem w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bie¿±cej obs³udze prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych,
• wskazana osoba powinna wykazaæ siê udokumentowanym do¶wiadczeniem polegaj±cym na ¶wiadczeniu pomocy prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych podczas realizacji trzech projektów inwestycyjnych o warto¶ci powy¿ej 10 000 000 z³otych brutto, których Wykonawcy wybrani byli trybach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych,
• wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych z zakresu przepisów dotycz±cych realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych przez wykonawców wy³onionych w trybach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wynikaj±cych z realizacji umów*;
• wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych w zakresie roszczeñ wynikaj±cych z realizacji umów przez wykonawców wy³onionych w trybach ustawy Prawo zamówieñ publicznych*.
• wskazana osoba posiada do¶wiadczenie procesowe w sporach zwi±zanych z realizacj± inwestycji publicznej, w tym co najmniej jednym o warto¶ci przedmiotu sporu powy¿ej 1 mln z³ brutto.
Ponadto wykonawca musi dysponowaæ zespo³em, którego cz³onkowie bêd± ¶wiadczyli us³ugê na rzecz zamawiaj±cego na jego wniosek w zale¿no¶ci od potrzeb w sprawach wymagaj±cych du¿ego do¶wiadczenia i szerokiej wiedzy merytorycznej; w sk³ad zespo³u musz± wchodziæ przynajmniej :
• jedna osob± posiadaj±ca przynajmniej 5-letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bie¿±cej obs³udze prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych, przy czym:
- wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych z zakresu przepisów dotycz±cych realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych przez wykonawców wy³onionych w trybach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wynikaj±cych z realizacji umów;
- wskazana osoba jest autorem co najmniej 10 opinii prawnych w zakresie roszczeñ wynikaj±cych z realizacji umów przez wykonawców wy³onionych w trybach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
- wskazana osoba reprezentowa³a Zamawiaj±cego w co najmniej 5 sporach s±dowych z wykonawc± realizuj±cym umowê zawart± w trybie PZP o warto¶ci przedmiotu sporu powy¿ej 1 mln z³ brutto,
- wskazana osoba reprezentowa³a inwestora, bêd±cego jednostk± sektora finansów publicznych, w co najmniej 2 sprawach dotycz±cych odpowiedzialno¶ci solidarnej wobec podwykonawców.
• jedna osoba posiadaj±ca przynajmniej 5-letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny, która:
- minimum 5 razy reprezentowa³a zamawiaj±cego lub wykonawcê w postêpowaniu prowadzonym przed Krajow± Izb± Odwo³awcz±,
- minimum raz reprezentowa³a stronê w postêpowaniu w postêpowaniu przed s±dem okrêgowym w zwi±zku ze skarg± na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej.
• dodatkowa osoba, która ¶wiadczy³a us³ugi doradztwa prawnego z zakresu zamówieñ publicznych lub posiada wykszta³cenie wy¿sze prawnicze oraz udokumentowane, do¶wiadczenia na stanowiskach zwi±zanych z bezpo¶rednim stosowaniem przepisów prawa zamówieñ publicznych, które obejmuje przynajmniej 10 postêpowañ których warto¶æ by³a równa lub przekracza³a kwotê 130 000 z³ netto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2. dokument/dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego (dla czê¶ci 1 i 2);
2.3. o¶wiadczenia wykonawcy o przychodzie we wskazanym obszarze objêtym zamówieniem, za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres;
2.4. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie wymaganym, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy ni¿ okres wymagany - w tym okresie - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2.5. wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2.6. wykaz narzêdzi.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Dotyczy czê¶ci 2
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia próbki zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Rozdziale XV ppkt 1.2. lit c.
W ramach kryterium Zamawiaj±cy oceni sporz±dzone przez osobê/y skierowan±/e przez Wykonawcê do realizacji zamówienia dwa wzory umów na:
- ¶wiadczenie us³ug w okresie 4 miesiêcy z przewidzianym prawem opcji na kolejny miesi±c lub dwa miesi±ce (dalej Umowa na us³ugê) – P1,
- wykonanie robót budowlanych w terminie 5 miesiêcy z wynagrodzeniem kosztorysowym, bez odbiorów czê¶ciowych (dalej Umowa na roboty) – P2,
oparte na przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj.) – dalej Pzp - i uwzglêdniaj±ce wszystkie wymagania Zamawiaj±cego wskazane w opisie niemniejszego kryterium.
• umowy sporz±dzona przez Wykonawcê stanowiæ bêd± za³±cznik do oferty.

Nieza³±czenia ww. dokumentów skutkowaæ bêdzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium.

2) umowy powinny zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim;

3) wzór umowy powinien:
- zawieraæ wy³±cznie niezbêdne elementy wymagane przepisami prawa, w tym ustawy Pzp – zbêdne powielanie przepisów powszechnie obowi±zuj±cych bêdzie skutkowa³o utrat± punktów w kryterium;
- zabezpieczaæ interesy Zamawiaj±cego z poszanowaniem praw wykonawcy;
- byæ przejrzyste i czytelne;
- byæ spójne i poprawne (poprawno¶æ w zakresie odes³añ, literówek, numeracji, b³êdów, sprzecznych postanowieñ, powtórzeñ itp. );
4) punkty bêd± przyznawane wed³ug zasad:
1. Zgodno¶æ z prawem (nale¿y uwzglêdniæ stan prawny na dzieñ sk³adania ofert). W ramach tego punktu Zamawiaj±cy oceni to czy umowa zawiera wy³±cznie niezbêdne elementy i nie powiela przepisów powszechnie obowi±zuj±cych . Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium od 0 do 10 pkt.
2 Zabezpieczenie interesów Zamawiaj±cego (m.in.kary umowne, przes³anki wcze¶niejszego rozwi±zania umowy, obowi±zki wykonawcy w zakresie terminów, informacji i uzgodnieñ, dokumentowania czynno¶ci , ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej, rozliczenia stron itd. ). Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium od 0 do 8 pkt.
3 Czytelno¶æ i przejrzysto¶æ. Zamawiaj±cy przyzna w tym kryterium od 0 do 2 pkt.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

4. Oferta powinna zawieraæ:
4.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy –wzór stanowi (za³±cznik nr 1 do SWZ;
4.2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór stanowi (za³±cznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
4.3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (wzór stanowi (za³±cznik nr 4 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ) – je¿eli dotyczy;
4.4. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4.5. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce us³ug wykonywanychprzez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 3 do SWZ) – je¿eli dotyczy.

3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 Rozdzia³u VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 Rozdzia³u VIII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
- aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega siê dwa lub wiêcej
podmiotów o¶wiadczenia te powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego z nich.
- dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do
reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
- o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót
wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).
2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

uwagi na ograniczenie znaków w tej sesji Zamawiaj±cy informuje, ¿e katalog zmian umowy zawarto w paragrafie 12 za³±cznika nr 5a i 5b "Wzór umowy" do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/845324

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.