eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROPS.PZP.332.23.2024 - Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.PZP.332.23.2024 - Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach projektu
pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327306873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/169447/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROPS.PZP.332.23.2024 - Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach projektu
pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9af5f3-1898-4d3d-b958-b242b2a2fabc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wybór trenerów/prelegentów/moderatorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9779,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Realizacja szkolenia pn. Reintegracja społeczno-zawodowa w przedsiębiorstwach społecznych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Reintegracja społeczno-zawodowa w przedsiębiorstwach społecznych w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2359,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Realizacja szkolenia pn. Pomoc de minimis w projektach unijnych w kontekście funkcjonowania OWES:
Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Pomoc de minimis
w projektach unijnych w kontekście funkcjonowania OWES w wymiarze 6 godzin dydaktycznych
(1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Realizacja szkolenia pn. Rola podmiotów ekonomii społecznej w lokalnych planach rozwoju usług społecznych i deinstytucjonalizacji:
Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Rola podmiotów ekonomii społecznej w lokalnych planach rozwoju usług społecznych i deinstytucjonalizacji w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2359,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Realizacja szkolenia pn. Budowa strategii marketingowej w przedsiębiorstwie społecznym:
Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Budowa strategii marketingowej w przedsiębiorstwie społecznym w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 2359,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części I zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do przedmiotowego postępowania w części I zamówienia wpłynęła 1 oferta (Wykonawca: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria, ul. Libelta 1a/2, 61-706 Poznań), która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 4.137,60 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6051,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Spraw Gospodarczych Maciej Zasłona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251897742

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części III zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do przedmiotowego postępowania w części III zamówienia wpłynęła 1 oferta (Wykonawca: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria, ul. Libelta 1a/2, 61-706 Poznań), która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 4.137,60 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części IV zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do przedmiotowego postępowania w części IV zamówienia wpłynęły 2 oferty:
1. B6 Consulting Group Milena Marciniak, ul. Traugutta 14a/18, 62-400 Słupca, 2. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria, ul. Libelta 1a/2, 61-706 Poznań.
Oferta Wykonawcy B6 Consulting Group Milena Marciniak została odrzucona.
Oferta Wykonawcy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 4.137,60 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6051,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.