Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454994/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00572982/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ROPS.PZP.332.23.2024 - Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach projektu
pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327306873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ropsslaskie.ezamawiajacy.pl/pn/ROPSSLASKIE/demand/169447/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROPS.PZP.332.23.2024 - Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach projektupn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9af5f3-1898-4d3d-b958-b242b2a2fabc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047637/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wybór trenerów/prelegentów/moderatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej – ROPS WSL2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454994
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.PZP.332.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9779,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Realizacja szkolenia pn. Reintegracja społeczno-zawodowa w przedsiębiorstwach społecznych:Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Reintegracja społeczno-zawodowa w przedsiębiorstwach społecznych w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2359,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Realizacja szkolenia pn. Pomoc de minimis w projektach unijnych w kontekście funkcjonowania OWES:Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Pomoc de minimis
w projektach unijnych w kontekście funkcjonowania OWES w wymiarze 6 godzin dydaktycznych
(1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Realizacja szkolenia pn. Rola podmiotów ekonomii społecznej w lokalnych planach rozwoju usług społecznych i deinstytucjonalizacji:Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Rola podmiotów ekonomii społecznej w lokalnych planach rozwoju usług społecznych i deinstytucjonalizacji w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2359,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Realizacja szkolenia pn. Budowa strategii marketingowej w przedsiębiorstwie społecznym:Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt. Budowa strategii marketingowej w przedsiębiorstwie społecznym w wymiarze 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) dla 1 grupy pracowników OWES, liczącej około 15 uczestników. Szkolenie realizowane będzie stacjonarnie, na terenie Katowic, w miejscu wskazanym po podpisaniu umowy przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2359,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części I zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do przedmiotowego postępowania w części I zamówienia wpłynęła 1 oferta (Wykonawca: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria, ul. Libelta 1a/2, 61-706 Poznań), która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 4.137,60 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6051,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Spraw Gospodarczych Maciej Zasłona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251897742
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części III zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do przedmiotowego postępowania w części III zamówienia wpłynęła 1 oferta (Wykonawca: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria, ul. Libelta 1a/2, 61-706 Poznań), która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 4.137,60 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części IV zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do przedmiotowego postępowania w części IV zamówienia wpłynęły 2 oferty:
1. B6 Consulting Group Milena Marciniak, ul. Traugutta 14a/18, 62-400 Słupca, 2. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria, ul. Libelta 1a/2, 61-706 Poznań.
Oferta Wykonawcy B6 Consulting Group Milena Marciniak została odrzucona.
Oferta Wykonawcy Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER Magdalena Wolniewicz-Kesaria przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 4.137,60 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6051,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6051,6 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz przedszkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach, na 2025 rok
- "Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych i odpadów przeznaczonych do kompostowni dla potrzeb Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach"
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w 2025 roku.
- Dostawy produktów mrożonych oraz produktów rybnych do Szkoły Policji w Katowicach
- Utrzymanie sprawności tech. i zapewnienie ciągłości pracy urządzeń, instal. i sieci elektroenergetycznej oraz pozostałej infrastruktury tech. w obiektach admin. przez zamawiającego w 2025 r.
- Remont instalacji kanalizacji zewnętrznej wraz z pracami przeciwdziałającymi osiadaniu budynku w Zespole Szkół Zawodowych Specjalnych Nr 6 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic w ramach realizacji projektu pt. "Kwalifikacje i kariera"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"
- 397.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 396.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 395.2024 wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Rośliny lecznicze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.